Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaisitko uuden miehen/naisen, jos puolisosi nyt kuolisi tai eroaisitte?

Vierailija
06.09.2016 |

Miksi/miksi et?

Itse eläisin kummassakin tapauksessa sinkkuna. Ennen kuin tapasin mieheni, olin jo asennoitunut elämään loppuikäni yksin ja itselleni (kiitos maahan poljetun itsetunnon ja koulukiusaamisen). Nykyään olen todella onnellinen mieheni kanssa enkä usko että tulisin ikinä löytämään hänenlaistaan, joten en aikoisi edes yrittää. Muut miehet eivät kiinnosta. Yksi lapsi meillä jo on, joten ihan yksin en tulisi edes olemaankaan.

N27

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avovaimo kuoli. En ole ottanut enkä tule ottamaankaan.

Vierailija
22/26 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. En siksi, että miksikään muistomerkiksi jäisin, vaan vain siksi, etttä olisi varmasti työlästä sopeutua elämään uun, vieraan ihmisen kanssa - ja turhauttavaakin se olisi, kun nyt katselee, millaisia miehiä tarjolla olevat ovat.

Mitta koskaan ei tiedä, miten asiat olisivat, jos ne olisivst toidin. Voihan olla, että yksin ollessani alkaisinkin kokea itseni yksinäiseksi, ja miettisin, että ihmissuhde on sittenkin kaiken sen vaivan väärti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vuoksi voisi olla hankalaa, että kaipaisi sitä kuollutta miestä enempi kuin uutta miestä. Siksi olisi viisaampaa pysyä leskenä.

Vierailija
24/26 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mahdoton toki sanoa, mutta tuntuu, että tuskin haluaisin enää uutta suhdetta.

- suhteemme on todella hyvä ja mieheni on minulle todella täydellisesti sopiva. En usko, että voisin löytää samanlaista ihmistä enkä usko, että voisin tyytyä yhtään heikompaan suhteeseen.

-meillä on 3 lasta ja itse kärsin lapsena ilkeästi isäpuolesta. En halua altistaa lapsia sellaiselle tilanteelle.

-viihdyn ihan hyvin yksin (ystäviä on), en halua suhdetta vain suhteen takia.

Olen 38-vuotias.

Vierailija
25/26 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ottaisin, en ole mikään erakkosieluinen enkä sellaiseksi halua koskaan tullakaan

M39

Vierailija
26/26 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ottaisin, lapsetkin on vielä hankkimatta ja niitä haluan t:n29