Ottaisitko uuden miehen/naisen, jos puolisosi nyt kuolisi tai eroaisitte?
Miksi/miksi et?
Itse eläisin kummassakin tapauksessa sinkkuna. Ennen kuin tapasin mieheni, olin jo asennoitunut elämään loppuikäni yksin ja itselleni (kiitos maahan poljetun itsetunnon ja koulukiusaamisen). Nykyään olen todella onnellinen mieheni kanssa enkä usko että tulisin ikinä löytämään hänenlaistaan, joten en aikoisi edes yrittää. Muut miehet eivät kiinnosta. Yksi lapsi meillä jo on, joten ihan yksin en tulisi edes olemaankaan.
N27
Kommentit (26)
En usko. En siksi, että miksikään muistomerkiksi jäisin, vaan vain siksi, etttä olisi varmasti työlästä sopeutua elämään uun, vieraan ihmisen kanssa - ja turhauttavaakin se olisi, kun nyt katselee, millaisia miehiä tarjolla olevat ovat.
Mitta koskaan ei tiedä, miten asiat olisivat, jos ne olisivst toidin. Voihan olla, että yksin ollessani alkaisinkin kokea itseni yksinäiseksi, ja miettisin, että ihmissuhde on sittenkin kaiken sen vaivan väärti.
Sen vuoksi voisi olla hankalaa, että kaipaisi sitä kuollutta miestä enempi kuin uutta miestä. Siksi olisi viisaampaa pysyä leskenä.
No mahdoton toki sanoa, mutta tuntuu, että tuskin haluaisin enää uutta suhdetta.
- suhteemme on todella hyvä ja mieheni on minulle todella täydellisesti sopiva. En usko, että voisin löytää samanlaista ihmistä enkä usko, että voisin tyytyä yhtään heikompaan suhteeseen.
-meillä on 3 lasta ja itse kärsin lapsena ilkeästi isäpuolesta. En halua altistaa lapsia sellaiselle tilanteelle.
-viihdyn ihan hyvin yksin (ystäviä on), en halua suhdetta vain suhteen takia.
Olen 38-vuotias.
Kyllä ottaisin, en ole mikään erakkosieluinen enkä sellaiseksi halua koskaan tullakaan
M39
Kyllä ottaisin, lapsetkin on vielä hankkimatta ja niitä haluan t:n29
Avovaimo kuoli. En ole ottanut enkä tule ottamaankaan.