Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joitakin ihmisiä ei hävetä!?

Vierailija
06.09.2016 |

Esim katsoa pitkään toisen kodin ikkunasta sisään?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa verhot kiinni, jos ette halua, että kotiinne katsotaan.

En laita!

Tämä ei ole näyteikkuna ja valon täytyy päästä sisään.

Olen maksanut itseni kipeäksi omasta rauhasta, joten painukaa muualle tuijottamaan kuin lehmät navettaa.

No, et voi kuitenkaan päättää asiaa toisten puolesta, joten jos jätät verhot auki, kuka tahansa voi katsoa sisään.

Olet oikeassa. En voi myöskään estää ihmisiä nussimasta puistossa, vaikka onhan se nyt erittäin huonoa käytöstä.

Tuijottaminen on lähinnä suomalaista junttimaisuutta. Toista se on suurkaupungeissa.

Minusta se on ihan normaalia käytöstä. En myöskään pidä suomalaisia juntteina tai suurkaupunkien asukkaita mitenkään erityisen hienostuneina ihmisinä. Mun mielestä tuollainen ihannointi on oikeastaan aika koomista.

Tai sitten sä olet koominen...

VOi olla, että olenkin, mutta et kyllä osannut kertoa syitä sille, miksi olen koominen, joten epäilenpä.

Oletko narsisti, jos et voi hyväksyä, että sussakin voi olla koomisia piirteitä? Mitä pahaa siinä olisi, jos olisi...

Vierailija
42/42 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa verhot kiinni, jos ette halua, että kotiinne katsotaan.

En laita!

Tämä ei ole näyteikkuna ja valon täytyy päästä sisään.

Olen maksanut itseni kipeäksi omasta rauhasta, joten painukaa muualle tuijottamaan kuin lehmät navettaa.

No, et voi kuitenkaan päättää asiaa toisten puolesta, joten jos jätät verhot auki, kuka tahansa voi katsoa sisään.

Olet oikeassa. En voi myöskään estää ihmisiä nussimasta puistossa, vaikka onhan se nyt erittäin huonoa käytöstä.

Tuijottaminen on lähinnä suomalaista junttimaisuutta. Toista se on suurkaupungeissa.

Minusta se on ihan normaalia käytöstä. En myöskään pidä suomalaisia juntteina tai suurkaupunkien asukkaita mitenkään erityisen hienostuneina ihmisinä. Mun mielestä tuollainen ihannointi on oikeastaan aika koomista.

Tai sitten sä olet koominen...

VOi olla, että olenkin, mutta et kyllä osannut kertoa syitä sille, miksi olen koominen, joten epäilenpä.

Oletko narsisti, jos et voi hyväksyä, että sussakin voi olla koomisia piirteitä? Mitä pahaa siinä olisi, jos olisi...

Ei siinä mitään pahaa olekaan, mutta etpä tullut maininneeksi yhtään. Jos keskustellaan jostain asiasta, on aika kummallista kääntää puhe siihen, että minä olen koominen, jos ei ole tuoda yhtään esimerkkiä koomisuudestani. Tulee vähän sellainen olo, että sinä et oikein keksinyt mitään lisättävää itse asiaan, ja siksi piti alkaa vetää hatusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla