Ällöimmät deittipalstakliseet
Toisesta ketjusta:
[quote=Vierailija]Nuo peruskliseiset adjektiviit/verbit ovat jotenkin niin kamalia. Komeaksikin haukuttu, katseenkestävä, h.tajuinen, "juoksut on juostu".[/quote]
Lisään tähän mm. seuraavat:
- sitä ja tätä "hakusessa"
- baarit on koluttu / ajattelin kokeilla tätäkin (selittelyä, miksi ollaan palstalla ikään kuin se olisi noloa)
- elämä muuten kunnossa, mutta se jokin puuttuu
- mies, joka "puhuu ja pussaa"
Jatkakaa! Itse suljen välittömästi profiilin, jossa mainitaan yksikin näistä. Ts. suljen melkein jokaisen, jonka tulen avanneeksi. :D
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ihmetyttää ehkä vielä nämä, jotka laittavat erikseen "ei yhdenillanjutuille" Siis jos profiilissa kertoo jo etsivänsä elämänkumppania niin miksi pitää vielä tuoda erikseen tuo mitä ei etsi. Tulee vain olo, että henkilöllä aiemmat tapailut ovat päätyneet sinne yhdeniltatasolle.
Miehille tuota pitää jankata. Ne ei vaan tajua jos se lukee kerran.
- En oikeen osaa kertoo ittestäni, ota selvää!
- Jetaan arjen ilot ja surut.
- Oon aluks aika ujo, mut sit tosi temppperamenttinen!
- Siis ihan ensiks, mä EN ETI SEKSISEURAA!! V*ttu!!
- Jos etsit seksiseuraa, voit siirtyä seuraavaan profiiliin!
Ei nyt mitään yksittisiä kliseitä tule mieleen, joita ei olisi mainittu. Mutta kyllähän se vähän huvittaa, kun joku ihan tavistiinakin listaa kauheat vaatimukset mitä miehen pitäisi olla. Tääkin olisi ihan ok, mutta kun siellä lopusssa on sitten se "ota selvää!" ja itsestä ei kerrota mitään. Ei nyt oikein kiinnosta noin pitkälle mennä, että olisin joku palkintoelukka joka jos täyttää vaatimukset saa alkaa kyselemään ylemmältä oliolta asioita.
"Etsin miestä isolla ämmällä" ''
"Olet mies etkä hiiri"
Näistä tulee väkisinkin mieleen että haussa on vaimonhakkaajamateriaali. Lisäksi minun m on korkeintaan keskimittainen joten en kuulu kohderyhmään sikälikään
Olen kokeillut noita ja ei onnistu. Todellakaan. Sitten tein merkittävän havainnon: olen onnellisin ilman parisuhdetta. Nyt siis lopetin etsimisen ja on hyvä näin. Se kuulemma yleistyy naisilla eron jälkeen, ei halutakaan enää suhdetta. Suosittelen siis muillekin. Olen todella onnellinen ja tasapainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt mitään yksittisiä kliseitä tule mieleen, joita ei olisi mainittu. Mutta kyllähän se vähän huvittaa, kun joku ihan tavistiinakin listaa kauheat vaatimukset mitä miehen pitäisi olla. Tääkin olisi ihan ok, mutta kun siellä lopusssa on sitten se "ota selvää!" ja itsestä ei kerrota mitään. Ei nyt oikein kiinnosta noin pitkälle mennä, että olisin joku palkintoelukka joka jos täyttää vaatimukset saa alkaa kyselemään ylemmältä oliolta asioita.
Näinpä, itselläkin oli kyllä melkoinen lista, mutta annoin myös paljon itsestäni ja osoitin, että täytän itsekin kaikki omat vaatimukseni... Rajasi mukavasti turhia yhteydenottoja, mutta ei karkottanut sopivia tyyppejä tympeydellä :)
"Love to laugh", "love to have fun" ja suomenkieliset variantit. Hauskuudesta nauttiminen sisältyy jo sanan merkitykseen, ja aika hankala kuvitella ihmistä, joka ei pidä nauramisesta. Kai siinä jotain kuvaa yritetään luoda, mutta ei tarkoita yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
"Love to laugh", "love to have fun" ja suomenkieliset variantit. Hauskuudesta nauttiminen sisältyy jo sanan merkitykseen, ja aika hankala kuvitella ihmistä, joka ei pidä nauramisesta. Kai siinä jotain kuvaa yritetään luoda, mutta ei tarkoita yhtään mitään.
"Good vibes only" ja "Live, love, laugh" ovat myös aikamoisia latteuksia.
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä olet etsimässä panoa?
Lopetin netin yli deittailun kokonaan pari vuotta sitten juuri noiden idioottimaisuuksien takia. Miten niin monelle tulee edes mieleen kuvata itseään adjektiiveilla, jotka ovat TÄYSIN muiden mielipiteitä? "Olen hauska" on lievimmästä päästä. Mistä helevatan kertojan perspektiivistä itseään katselee, kun luulee tietävänsä mitä muut itsestään ajattelee! Kyllä se hauskuus, älykkyys ja muut semmoset on täysin muiden näkemyksiä. Ei kovin älykäs vaikutelma tule kun itseään älykkäänä mainostaa.
Sitten on nämä "tykkään matkustella" ja "tykkään hyvästä ruoasta". Siis jumalauta, ihanko hyvästä ruoasta tykkäät? Tosi spesiaali tapaus, itse kun vihaan matkustelua ja hyvää ruokaa, kuten kaikki maailman tavikset.
Ulkoilusta ja luonnosta tykkääminen on tosi hyvä, mut tapaamistani naisista vain yksi on oikeasti ollut sadetta ja tuulta pelkäämätön ulkoilmaihminen. Muut kurjistelleet huonoja ilmoja ja kuluttaneet mielummin kotisohvaa kun kenkiään, vaikka niin piti luonnosta muka nauttia.
Eikä tartte salilla käymistään mainostaa. Pelkkä puhe ei kroppaan vaikuta, eikä komen viikon salilla käynti vielä tarkoita, että sama jatkuu vielä kolme vuotta myöhemminkin.
Miksei voi vaan olla ihan oma itsensä? Tinderiä kokeilin mikä oli virhe, vaikka Tinder on ajatuksena loistava. Ihan jokaiselle matchille viestittelin, ehkä 20% vastasi jotain ja niistä 90% ei osannut puhua mistään. "Miehen pitää tehdä aloite" no jääkää odottelemaan sitä saruprinssiä sitten, ei roolileikit kiinnosta. Eikä tissi-perse-poseeraukset iske.
Korkeasti koulutettu tarkoittaa liian monilla täyttä kokemattomuutta elämästä. Elämäm koululaiset taas notkuvat tyhjäkäynnillä alkoholin perässä aina kun lapset on saatu hoitoon. Absolutistit taas on todella epäilyttäviä traumapesäkkeitä.
Räväkkä ja rempseä- kouvolatukassa räkättävä pubiruusu.
Vierailija kirjoitti:
Naiset hakevat suoraan itseään tasokkaampaa kumppania, miehet taas epäsuoraan. Kummassakin sukupuolessa on näitä nirsoilijoita, se on nykyään valitettavan yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä olet etsimässä panoa?
En tuosta ko. henkilöstä tiedä, mutta kyllä mä sen deitin kanssa mahdollisesti haluan myös harrastaa seksiä, jos homma siihen saakka etenee.
- etsin miestä, jolla on "pilkettä silmäkulmassa" YÖKS.
- nallekarhut miesten ilmoituksissa
"Olen visuaalinen ihminen, joten lähetäthän kuvasi."
Vierailija kirjoitti:
Räväkkä ja rempseä- kouvolatukassa räkättävä pubiruusu.
Mikä se kouvolatukka on? Kirjoitin googleen hauksi ja kuvatuloksissa näkyi kaikki mahdolliset hiusmallit.
"Tasokas herrasmies". Minkälainen ihminen on tasokas?
Vieläkö noissa viljellään vanhaa kunnon "kielitaitoinen"- termiä? Perään tietysti silmäniskuhymiö ;) Mulla on jo joku vuosi aikaa kun esim. suomi24:ssä pyörin, mutta silloin tuota vielä näki. Ihan itse sai päätellä että mihinköhän tuolla viitattiin 0_o