Ällöimmät deittipalstakliseet
Toisesta ketjusta:
[quote=Vierailija]Nuo peruskliseiset adjektiviit/verbit ovat jotenkin niin kamalia. Komeaksikin haukuttu, katseenkestävä, h.tajuinen, "juoksut on juostu".[/quote]
Lisään tähän mm. seuraavat:
- sitä ja tätä "hakusessa"
- baarit on koluttu / ajattelin kokeilla tätäkin (selittelyä, miksi ollaan palstalla ikään kuin se olisi noloa)
- elämä muuten kunnossa, mutta se jokin puuttuu
- mies, joka "puhuu ja pussaa"
Jatkakaa! Itse suljen välittömästi profiilin, jossa mainitaan yksikin näistä. Ts. suljen melkein jokaisen, jonka tulen avanneeksi. :D
Kommentit (75)
Naisilla varsinkin tinderissä on tatuointi, lävistys muualla kuin korvissa, Jack Daniels huppari tai toppi tai he ovat yksinhuoltajia. Aika vähiin jää naiset, kun nuo karsii pois.
Vierailija kirjoitti:
“I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.”
Korson Marilyn
Kaikki variaatiot, joilla ilmaistaan, että henkilö on hankala ja häntä pitää "osata käsitellä" tai hän kaipaa "kesyttäjää", saavat minut siirtymään seuraavaan profiiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Juoksut juostu
Tulee mielikuva koko kylän pyörästä, joka on ollut koko ajan lettu levällään ja nyt pitäisi vakiintua jonkun itseään paremman miehen kanssa. Oksennan hieman suuhuni ja suljen profiilin.Sulkisit oman profiilisi. Kuka tahansa nainen olisi onneton tuollaisen kanssa.
Onko sinun juoksusi jo juostu?
Paras puoli siinä että ei tunne sinunlaistasi roskaväkeä on se, että en joudu tekemään teikäläisille tiliä mistään tekemisistäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Juoksut juostu
Tulee mielikuva koko kylän pyörästä, joka on ollut koko ajan lettu levällään ja nyt pitäisi vakiintua jonkun itseään paremman miehen kanssa. Oksennan hieman suuhuni ja suljen profiilin.Sulkisit oman profiilisi. Kuka tahansa nainen olisi onneton tuollaisen kanssa.
Paras puoli siinä että ei tunne sinunlaistasi roskaväkeä on se, että en joudu tekemään teikäläisille tiliä mistään tekemisistäni.
Ottaako noin koville, jos sinun profiilissa ollut klisee saa täällä haukut?
hanska kirjoitti:
Yllättävän monet miehet viestivät profiilitekstissään matalaa statusta. He antavat naiselle syitä, miksi ei kannata olla kiinnostunut. Tämä on paitsi tyhmää, myös tekstilajin vastaista. Deitti-ilmoitus on se yksi teksti, jossa saa antaa itsestään niin myönteisen vaikutelman kuin haluaa.
Usein miesten profiilitekstit kirjoitetaan myös houkuttelemaan yhteydenottoja, mikä on virhe. Naiset eivät juuri ota yhteyttä, miehet ottavat. Siksi miesten profiilitekstit pitäisi kirjoittaa naiselle, joka haluaa nopeasti tarkistaa, kannattaako viestiä lähettäneelle miehelle vastata.
Pahoittelen viestini heteronormatiivisuutta.
No et ole kummoinen ihmissuhdeasiantuntija. Mitä nyt olen ennenkin huomannut teksteistäsi.
Naiset ottavat yhteyttä hyvinkin rohkeasti. Tiedän sen siitä, että olen itse sulkeutunut ja epäsosiaalinen ja jopa minä olen tehnyt aloitteita miesten suuntaan. Jokseenkin saman verran kuin miehet minun suuntaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Juoksut juostu
Ottaako noin koville, jos sinun profiilissa ollut klisee saa täällä haukut?
Ottaa koville sietää tuollaista idioottia. Edes tällä palstalla. Miten noin inhottava ihminen pystyy elää itsensä kanssa, sitä en käsitä.
"Muuten asiat kunnossa mutta se jokin puuttuu, oletko sinä se jokin?;-) laita viestiä, en pure."
Olen useampaankin otteeseen törmännyt deitti-ilmoitukseen, jossa ollaan jo melkein heti alkuun esille tuotu kirjoittajan huono onni rakkaudessa ja aiemmissa ihmissuhteissa. Ei tuommoisen kirjoittajalta voi odottaa muuta kuin katkeraa avautumista existä ensitreffeillä, jos sinne asti vaivautuu.
Vierailija kirjoitti:
Hieno asenne aloittajalla. En minäkään innostunut kaikista profiileista, mutta en nyt ajatellut että ne ovat "ällöjä".
Ei se haittaa, ettei ne sua ällötä. Aloittajaa ällöttää. Veikkaan, että ne jotka kirjoittelevat näitä kliseitä profiileihinsa, eivät myöskään ole ällöttyneitä.
Mun vastaus ap:n kysymykseen: en ole löytänyt sinua lenkkipolulta, ehkä löydän sinut täältä.
Vierailija kirjoitti:
"En etsi mitään, mutta en pistä vastaankaan jos täältä jotain löytyisi."
Joo, sä et etsi, siksi olet deittipalstalla. =D
Toi nyt vain on kiertoilmaisu lauseelle "En tarvitse nyt parisuhdetta, seksi kyllä kelpaa".
Vierailija kirjoitti:
hanska kirjoitti:
Yllättävän monet miehet viestivät profiilitekstissään matalaa statusta. He antavat naiselle syitä, miksi ei kannata olla kiinnostunut. Tämä on paitsi tyhmää, myös tekstilajin vastaista. Deitti-ilmoitus on se yksi teksti, jossa saa antaa itsestään niin myönteisen vaikutelman kuin haluaa.
Usein miesten profiilitekstit kirjoitetaan myös houkuttelemaan yhteydenottoja, mikä on virhe. Naiset eivät juuri ota yhteyttä, miehet ottavat. Siksi miesten profiilitekstit pitäisi kirjoittaa naiselle, joka haluaa nopeasti tarkistaa, kannattaako viestiä lähettäneelle miehelle vastata.
Pahoittelen viestini heteronormatiivisuutta.
No et ole kummoinen ihmissuhdeasiantuntija. Mitä nyt olen ennenkin huomannut teksteistäsi.
Naiset ottavat yhteyttä hyvinkin rohkeasti. Tiedän sen siitä, että olen itse sulkeutunut ja epäsosiaalinen ja jopa minä olen tehnyt aloitteita miesten suuntaan. Jokseenkin saman verran kuin miehet minun suuntaani.
Asiantuntemuksella on se ominaisuus, että se perustuu tietoon, ei oman yksityisen kokemuksen perusteettomaan yleistämiseen: https://www.okcupid.com/deep-end/a-womans-advantage
Kaipaan seuraa syksyn pimeneviin iltoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno asenne aloittajalla. En minäkään innostunut kaikista profiileista, mutta en nyt ajatellut että ne ovat "ällöjä".
Ei se haittaa, ettei ne sua ällötä. Aloittajaa ällöttää. Veikkaan, että ne jotka kirjoittelevat näitä kliseitä profiileihinsa, eivät myöskään ole ällöttyneitä.
Mun vastaus ap:n kysymykseen: en ole löytänyt sinua lenkkipolulta, ehkä löydän sinut täältä.
"Tarkkailin asuntoasi monena iltana tässä kuussa. Ehkä saan sinut vastaamaan viestiini täällä ;)"
Itseäni ihmetyttää ehkä vielä nämä, jotka laittavat erikseen "ei yhdenillanjutuille" Siis jos profiilissa kertoo jo etsivänsä elämänkumppania niin miksi pitää vielä tuoda erikseen esille mitä ei etsi. Tulee vain olo, että henkilöllä aiemmat tapailut ovat päätyneet sinne yhdeniltatasolle.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ihmetyttää ehkä vielä nämä, jotka laittavat erikseen "ei yhdenillanjutuille" Siis jos profiilissa kertoo jo etsivänsä elämänkumppania niin miksi pitää vielä tuoda erikseen esille mitä ei etsi. Tulee vain olo, että henkilöllä aiemmat tapailut ovat päätyneet sinne yhdeniltatasolle.
Mulle tulee mieleen, että henkilö on saanut aiemmin 50 viestiä, joista 49 on ollut seksiviestejä.
t. mies
Omaan-sanan käyttö. "Omaan urheilullisen vartalon." "Omaan vaaleat hiukset." Newsflash: Suomen kielessä ei ole omata-sanaa! Nämä profiilit suljen välittömästi.
Samoin:
- Kotonani asuu vuoroviikoin ihana kuusivuotias tytär.
-Minulla on ihanat 2- ja 4-vuotiaat pojat.
-Elämääni sulostuttaa myös ihana ala-asteikäinen tytär.
Jep, yritä vaan myydä lastasi ihanana, en usko - seuraava profiili!
Vierailija kirjoitti:
Totta, itse ymmärrän tuon samalla tavalla. Suljen profiilin, koska en halua ruveta kenenkään jännämiehen uhrin tukihenkilöksi.
Muodokas ja kurvikas = armoton läskilortti