Ällöimmät deittipalstakliseet
Toisesta ketjusta:
[quote=Vierailija]Nuo peruskliseiset adjektiviit/verbit ovat jotenkin niin kamalia. Komeaksikin haukuttu, katseenkestävä, h.tajuinen, "juoksut on juostu".[/quote]
Lisään tähän mm. seuraavat:
- sitä ja tätä "hakusessa"
- baarit on koluttu / ajattelin kokeilla tätäkin (selittelyä, miksi ollaan palstalla ikään kuin se olisi noloa)
- elämä muuten kunnossa, mutta se jokin puuttuu
- mies, joka "puhuu ja pussaa"
Jatkakaa! Itse suljen välittömästi profiilin, jossa mainitaan yksikin näistä. Ts. suljen melkein jokaisen, jonka tulen avanneeksi. :D
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
"Tasokas herrasmies". Minkälainen ihminen on tasokas?
Paksu lompakko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Moi
- Laita viestiä
- Ota yhteyttä
-
Naisilla raivostuttavan yleisiä.No mut mitä nyt enää voi kirjoittaa, jos kaikki ihan normaalitkin lauseet teilataan?
Nuo ovatkin ainoa teksti mitä lukee koko profiilissa.
Vierailija kirjoitti:
"Muuten asiat kunnossa mutta se jokin puuttuu, oletko sinä se jokin?;-) laita viestiä, en pure."
Mikä tässä lauseessa on vikana? Olisiko parempi ehdokas, jos lukisi että kaikki on päin helvettiä, saispa edes naisen lohduttamaan. Tai että kaikki asiat on niin kunnossa, etten tarvitse sinua enkä ketään, heippa?
Ja kyllä, aikoinani kun vielä nettideittailin, käytin tuota haukuttua lausetta koska se kuvasi tilannettani niin hyvin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Siis ihan ensiks, mä EN ETI SEKSISEURAA!! V*ttu!!
- Jos etsit seksiseuraa, voit siirtyä seuraavaan profiiliin!
Eli sinä olet etsimässä panoa?
Onko varma kans ,että seuraavalta profiililta lohkeaa 😄.
Tinderiä selanneena, voinen miesten osalta todeta seuraavaa:
Jumalauta, kun vie kiinnostuksen miinuslukemiin kun profiiliin on valittu vain niitä "mä ja Masa keitolla ja meil on näin paljon Tallinna-lonkeroo!" sekä "täs on Vesku, se on mun rotweiler ja sen kuva on tatuoituna mun kerrankuussasalilla-habaan heti liekkitatuoinnin ja eksän nimen alle". Vaihtoehtoisesti oksennus nousee suuhun myös näistä mallipoika-kuvista, jotka otatettu pikkukaupungin fashionmodellingsuperstar-valokuvaajalla kaverihintaan ja kuvissa näkyy paljas ylikroppa, ehkä photoshop, taustalla vuoden 98 bemari ja petikammarikatseen irvikuva. Jeesus sentään.
Jos oikeen tuuri käy, niin profiilista löytyy seuraavat tekstipätkät: Korkeasti koulutettu nuori miehen alku...(kävi AMK-tutkinnon 90-luvulla). Puhuu ja pussaa...(tai ainakin yrittää yökerhon narikkajonossa, kunnes portsari kantaa ovelle). Kunnollinen, savuton ja alkoton...(huumeriippuvuudesta pääsi eroon neljä vuotta sitten katkaisuhoidossa, alkoholia ei uskalla ottaa kun lähtee heti lapasesta).
Vierailija kirjoitti:
"Ota selvää"
Tämä on todella usealla naisella, sillä haluavat olla siinä vastailijan roolissa kun mies kyselee
Hei! Olen ikäisekseni nuorekas +40wee nallekarhu, joka etsii pilke silmäkulmassa ehdottoman luotettavaa seuraa. Minua on kehuttu komeaksi (muutenkin kuin äitini toimesta), omaan siniset silmät ja hyvän huumorintajun. Olen 100 % terve ylä- ja alapäästä ja kielitaitoinen ;) ;P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Räväkkä ja rempseä- kouvolatukassa räkättävä pubiruusu.
Mikä se kouvolatukka on? Kirjoitin googleen hauksi ja kuvatuloksissa näkyi kaikki mahdolliset hiusmallit.
Samaa ihmettelen myös minä. Ja olen vielä Kouvolasta kotoisin! Eli onko jokaisella Kouvolalaisella sellainen, vai koskeeko se vain syntyperäisiä? Entä muuttuko kuontalo Kouvolatukaksi, jos henkilö muuttaa Kouvolaan? Onko minulla sellainen, kun olen siellä sattunut syntymään ja asumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ota selvää"
Tämä on todella usealla naisella, sillä haluavat olla siinä vastailijan roolissa kun mies kyselee
Niin on ja muuta tekstiä ei sitten olekaan. Skippaan tuollaiset, koska ei ole materiaalia, jonka perusteella voisi miettiä, kiinnostaako ottaa selvää enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se kouvolatukka on? Kirjoitin googleen hauksi ja kuvatuloksissa näkyi kaikki mahdolliset hiusmallit.
Päältä lyhyeksi kynitty, takaa vähän pidempi. Värjätty tummaksi (yleensä mustaksi) ja siinä sitten lisäksi fuksianpunaista/vaaleaa "tehosteena". Mahdollisimman epäluonnolliset värit siis. Tunnetaan myös nimellä kananp*rse tukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Moi
- Laita viestiä
- Ota yhteyttä
-
Naisilla raivostuttavan yleisiä.No mut mitä nyt enää voi kirjoittaa, jos kaikki ihan normaalitkin lauseet teilataan?
Lähinnä häiritsee se, ettei mitään muuta tekstiä yleensä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päältä lyhyeksi kynitty, takaa vähän pidempi. Värjätty tummaksi (yleensä mustaksi) ja siinä sitten lisäksi fuksianpunaista/vaaleaa "tehosteena". Mahdollisimman epäluonnolliset värit siis. Tunnetaan myös nimellä kananp*rse tukka.
Eikös kananp*rsetukka ole edestä pitkä ja takaa lyhyt/kynitty?
"Tositarkoituksella" on liikaa käytetty sana deitti-ilmoituksissa.
"En ole mikään mr. Finland, mutta ihan katseen kestävä kuitenkin"
Ei ällö, mutta joitain vuosia sitten ärsytti yleisyydellään.
No mut mitä nyt enää voi kirjoittaa, jos kaikki ihan normaalitkin lauseet teilataan?