Mä olen myyty. Miesystävä antoi mulle kortin,
johon se oli listannut mun plussia ja miinuksia. Plussia oli paljon, ja semmoisia ajatuksella tehtyjö tyyliin "kun XX herää, sillä on tukka aina pörrössä vasemmalta puolelta ja mieleni tekee heti silitellä siitä".
Miinuspuolella oli kaksi mainintaa.
- ei jaksa yhtä pitkää juoksulenkkiä samalla tempolla, vielä.
- huonon puoleinen miesmaku.
Mies mun makuuni.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Oksensin juuri hieman suuhuni.
Niin kulunut sanonta, voisit jo lakata hokemasta.
Vierailija kirjoitti:
Oksensin juuri hieman suuhuni.
Suosittelen närästyslääkitystä.
Oliko tämä se "5€ syntymäpäivälahja, äkkiä"?
Aivan ihana!
Äläkä ap näistä katkerista ja kateellisista kommenteista välitä, happamia sanoi kettu...
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen mies antaa naisystävälleen listan hyvistä ja huonoista puolista?
Minusta ainakin sellaiset kontrollifriikit harrastavat tuollaisia älyttömyyksiä olivat mitä sukupuolta tahansa.
Aluksi pyrkiväy muokkaamaan toista mieleisekseen viattomasti ja leikin varjolla.
Myöhemmin mikään suhteen ulkopuolinen elämä ei ole enää sallittua, koska kontrollifriikki kokee että hän ei riitä enää toiselle.
Vierailija kirjoitti:
johon se oli listannut mun plussia ja miinuksia. Plussia oli paljon, ja semmoisia ajatuksella tehtyjö tyyliin "kun XX herää, sillä on tukka aina pörrössä vasemmalta puolelta ja mieleni tekee heti silitellä siitä".
Miinuspuolella oli kaksi mainintaa.
- ei jaksa yhtä pitkää juoksulenkkiä samalla tempolla, vielä.
- huonon puoleinen miesmaku.Mies mun makuuni.
Ei olis mun mies, jos oikeesti kirjoittaisi "huonon puoleinen". Mutta kiva, jos on sulle sopiva.
No nyt selvis miksi sinulla oli viime viikonloppuna poikien kanssa nyyttikestit...