Mä olen myyty. Miesystävä antoi mulle kortin,
johon se oli listannut mun plussia ja miinuksia. Plussia oli paljon, ja semmoisia ajatuksella tehtyjö tyyliin "kun XX herää, sillä on tukka aina pörrössä vasemmalta puolelta ja mieleni tekee heti silitellä siitä".
Miinuspuolella oli kaksi mainintaa.
- ei jaksa yhtä pitkää juoksulenkkiä samalla tempolla, vielä.
- huonon puoleinen miesmaku.
Mies mun makuuni.
Kommentit (47)
Mun mies teki mulle joskus itse lahjapaperin, jossa oli perunaleimasimella paineltuja poninkuvia ja teksti "OMG ponies".
Hehe, huono miesmakupa tosiaan. Kiva kortti, kun on vaivautunut miettimään asiaa.
Miksi ihmeessä sinulle tuli tarve kertoa tämä kaikki tässä kaikkien yhteisessä oksennusaltaassa? Jos sulle tulee hyvä mieli tuosta kortista niin nauti siitä itse, jaa ystävien kanssa mutta älä täällä.
Annoin vaimolle julisteen syntymäpäivälahjaksi, jonka teetin valokuvausliikkeessä. Metri kertaa metrin kuva persereiästäni. Kyllä oli naisella kummallinen ilme, en ole ennen nähnyt.
m32
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sinulle tuli tarve kertoa tämä kaikki tässä kaikkien yhteisessä oksennusaltaassa? Jos sulle tulee hyvä mieli tuosta kortista niin nauti siitä itse, jaa ystävien kanssa mutta älä täällä.
No en kai mä nyt ala ystäville tuota levitellä, kun ne tuntee miehen ja näkisi ne tekstit. Täällä kukaan ei tunnista.
Joo, oli virhe. En vaan tajunnut, miten katkeria paskoja täällä on palstalla.
Ap, painuu muualle mieltään pahoittamasta
Vierailija kirjoitti:
Mun mies teki mulle joskus itse lahjapaperin, jossa oli perunaleimasimella paineltuja poninkuvia ja teksti "OMG ponies".
Tuossa on tyyliä, arvostan.
Kuka tahansa voi kirjoittaa kortin, mutta ihanneri sarjan miehet tekee perunaleimasimia.
Vierailija kirjoitti:
Heh! Olipa nähnyt vaivaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kai mä nyt ala ystäville tuota levitellä, kun ne tuntee miehen ja näkisi ne tekstit. Täällä kukaan ei tunnista.
Joo, oli virhe. En vaan tajunnut, miten katkeria paskoja täällä on palstalla.Ap, painuu muualle mieltään pahoittamasta
Paitsi mies tietysti tunnistaa kun töissä selailee palstaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, oli virhe. En vaan tajunnut, miten katkeria paskoja täällä on palstalla.Ap, painuu muualle mieltään pahoittamasta
Ei se palstaile, ja jos sattuisi näkemään, niin tietäisi, että arvostin korttia ja arvostan miestä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh! Olipa nähnyt vaivaa.
Ap
Enemmän kuin sun mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa voi kirjoittaa kortin, mutta ihanneri sarjan miehet tekee perunaleimasimia.
Siinä on vain kaksi eri tapaa ilmaista asioita. Mun mieheni ei ole hyvä kertomaan asioita, niinpä hän veistää perunaleimasimia ja tekee niillä lahjapaperin. Ap:n mies taas haluaa kertoa hänelle, mitä ajattelee. Me ihmiset ollaan erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se palstaile, ja jos sattuisi näkemään, niin tietäisi, että arvostin korttia ja arvostan miestä.
Ap
Eihän kukaan palstaile virallisesti.
awwww miten suloista :3 anna sille samanlainen! <3
Ihana. Musta ainakin olisi kiva kuulla just tuollaisia pieniä yksityiskohtia. Ne usein lämmittävät mieltä enemmän kuin joku yleismaailmallinen "näytät hyvältä". Mä kirjoitin miehelleni samantapaisen listan. Pitkä lista miehen hyvistä puolista. Salaa toivoin, että se olisi kirjoittanut musta vastaavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peniksellä ja nyyteillä voisi painaa vaimolle omaa lahjapaperia.
Oletpa halvalla myyty ap, jos itse kirjoitettu synttärikortti saa sinut liikuttumaan.
Saitko ees lahjaa?
Vierailija kirjoitti:
Vähän karjamarkkina-fiilis.
Joo, siis kuka ihme kehuu omaa puolisoa? Karseeta touhua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa voi kirjoittaa kortin, mutta ihanneri sarjan miehet tekee perunaleimasimia.Peniksellä ja nyyteillä voisi painaa vaimolle omaa lahjapaperia.
Dippailetko mustepulloon?
Mahtava kortti. Vaikka sinulla ehkä onkin hiukan arveluttava maku miesten suhteen, niin kuitenkin suuret onnittelut valintasi johdosta.
Täällä harvinainen ilmiö, huumorintaju, loistaa tuosta kortista ja se on tärkeää.
No oli se, ja ihan samaa mieltä.
Ap