Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen myyty. Miesystävä antoi mulle kortin,

Vierailija
06.09.2016 |

johon se oli listannut mun plussia ja miinuksia. Plussia oli paljon, ja semmoisia ajatuksella tehtyjö tyyliin "kun XX herää, sillä on tukka aina pörrössä vasemmalta puolelta ja mieleni tekee heti silitellä siitä".

Miinuspuolella oli kaksi mainintaa.
- ei jaksa yhtä pitkää juoksulenkkiä samalla tempolla, vielä.
- huonon puoleinen miesmaku.

Mies mun makuuni.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Happamia sanoi av-mamma pihlajanmarjoista.

Go sister, go! Jos mies on noi tosiaan ihan itse miettinyt, niin jo se on hyvä merkki.

No oli se, ja ihan samaa mieltä.

Ap

Vierailija
22/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies teki mulle joskus itse lahjapaperin, jossa oli perunaleimasimella paineltuja poninkuvia ja teksti "OMG ponies".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, huono miesmakupa tosiaan. Kiva kortti, kun on vaivautunut miettimään asiaa.

Vierailija
24/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sinulle tuli tarve kertoa tämä kaikki tässä kaikkien yhteisessä oksennusaltaassa? Jos sulle tulee hyvä mieli tuosta kortista niin nauti siitä itse, jaa ystävien kanssa mutta älä täällä.

Vierailija
25/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin vaimolle julisteen syntymäpäivälahjaksi, jonka teetin valokuvausliikkeessä. Metri kertaa metrin kuva persereiästäni. Kyllä oli naisella kummallinen ilme, en ole ennen nähnyt.

m32

Vierailija
26/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sinulle tuli tarve kertoa tämä kaikki tässä kaikkien yhteisessä oksennusaltaassa? Jos sulle tulee hyvä mieli tuosta kortista niin nauti siitä itse, jaa ystävien kanssa mutta älä täällä.

No en kai mä nyt ala ystäville tuota levitellä, kun ne tuntee miehen ja näkisi ne tekstit. Täällä kukaan ei tunnista.

Joo, oli virhe. En vaan tajunnut, miten katkeria paskoja täällä on palstalla.

Ap, painuu muualle mieltään pahoittamasta

Vierailija
27/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies teki mulle joskus itse lahjapaperin, jossa oli perunaleimasimella paineltuja poninkuvia ja teksti "OMG ponies".

Tuossa on tyyliä, arvostan.

Kuka tahansa voi kirjoittaa kortin, mutta ihanneri sarjan miehet tekee perunaleimasimia.

Vierailija
28/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh! Olipa nähnyt vaivaa.

Ap

Vierailija
29/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kai mä nyt ala ystäville tuota levitellä, kun ne tuntee miehen ja näkisi ne tekstit. Täällä kukaan ei tunnista.

Paitsi mies tietysti tunnistaa kun töissä selailee palstaa!

Vierailija
30/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se palstaile, ja jos sattuisi näkemään, niin tietäisi, että arvostin korttia ja arvostan miestä.

Ap

Vierailija
31/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh! Olipa nähnyt vaivaa.

Ap

Enemmän kuin sun mies.

Vierailija
32/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa voi kirjoittaa kortin, mutta ihanneri sarjan miehet tekee perunaleimasimia.

Siinä on vain kaksi eri tapaa ilmaista asioita. Mun mieheni ei ole hyvä kertomaan asioita, niinpä hän veistää perunaleimasimia ja tekee niillä lahjapaperin. Ap:n mies taas haluaa kertoa hänelle, mitä ajattelee. Me ihmiset ollaan erilaisia.

Vierailija
33/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se palstaile, ja jos sattuisi näkemään, niin tietäisi, että arvostin korttia ja arvostan miestä.

Ap

Eihän kukaan palstaile virallisesti.

Vierailija
34/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

awwww miten suloista :3 anna sille samanlainen! <3

Vierailija
35/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana. Musta ainakin olisi kiva kuulla just tuollaisia pieniä yksityiskohtia. Ne usein lämmittävät mieltä enemmän kuin joku yleismaailmallinen "näytät hyvältä". Mä kirjoitin miehelleni samantapaisen listan. Pitkä lista miehen hyvistä puolista. Salaa toivoin, että se olisi kirjoittanut musta vastaavan.

Vierailija
36/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peniksellä ja nyyteillä voisi painaa vaimolle omaa lahjapaperia.

Vierailija
37/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa halvalla myyty ap, jos itse kirjoitettu synttärikortti saa sinut liikuttumaan.

Saitko ees lahjaa?

Vierailija
38/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän karjamarkkina-fiilis.

Joo, siis kuka ihme kehuu omaa puolisoa? Karseeta touhua!

Vierailija
39/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peniksellä ja nyyteillä voisi painaa vaimolle omaa lahjapaperia.

Dippailetko mustepulloon?

Vierailija
40/47 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava kortti. Vaikka sinulla ehkä onkin hiukan arveluttava maku miesten suhteen, niin kuitenkin suuret onnittelut valintasi johdosta.

Täällä harvinainen ilmiö, huumorintaju, loistaa tuosta kortista ja se on tärkeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi