Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoimmat televisio-ohjelmat ikinä

Vierailija
06.09.2016 |

- Ensitapaaminen alttarilla - Exiä rannalla - Salkkarit - Myyntimies/kauppaneuvos Jethro - Neljät häät Amerikassa - Tuurin kyläkauppias Siinä joitakin omasta mielestäni huonoja ohjelmia.

Kommentit (716)

Vierailija
581/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki netflix sarjat on kakkoja

Vierailija
582/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Posse ja Putous, luoja mitä kuraa.

Putousta ei ole voinut katsoa vuosiin, homma mennyt poliittiseksi solvaamiseksi. Alkuvuosina oli vielä hyväntahtoista ja hauskaa, ei enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin katsoa Kullanmurut-sarjaa, se on uusi komedia. Kun olin katsonut vaivautuneena 1/3 enkä nauranut kertaakaan, laitoin kiinni.

Vierailija
584/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus 15(?) vuotta sitten tuli realityohjelma Miljonääri-Jussi. Siinä joukko naisia kilpailivat Bachelor-tyyppisesti nuorehkosta miljonäärimiehestä jossain Turkin tai Kreikan luxusvillassa, ja vakuuttivat kilpaa etteivät ole kiinnostuneita rahasta. Lopulta voittajalle kerrottiin, että mies oli oikeasti tavallinen duunari, eikä miljoonista ollut tietoakaan.

Muistan että mies todella oli juntti, ja asian todellinen tila tuskin tuli yhdellekään kilpailijoista yllätyksenä.

Oli harvinaisen huono sarja, en ymmärrä miksi on jäänyt mieleen.

Minäkin muistan tämän! Tuo tuli keväällä 2004 kun olin yhdeksännellä luokalla. Vaikka olin itse aivan lapsi, kummastelin ohjelmaformaattia ja naisia, jotka rahan kiilto silmissä vannoivat tunteitaan Villeä kohtaan ja joku rohkein teki läheisempääkin tuttavuutta.

Mieleen on jäänyt, miten naiset olivat aivan tohkeissaan saadessaan viiniä ja juustoja, niin intellektuellia!

En muista tuliko samoihin aikoihin, mutta muistaako kukaan ohjelmaa nimeltä Niina menee naimisiin? Ohjelmassa etsittiin sulhasta Niinalle ja järjestettiin häät.

Vierailija
585/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa nimetä kun en katso niitä ollenkaan. Useimmat hömppä-realityt + kanavien Frii ja TLC tarjonta, en edes muista koska olen katsonut niitä. Inex, alfa ja mitä niitä on, en ole liittänyt edes suosikkeihin, joten en tiedä niiden tarjonnasta mitään.

Vierailija
586/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus 15(?) vuotta sitten tuli realityohjelma Miljonääri-Jussi. Siinä joukko naisia kilpailivat Bachelor-tyyppisesti nuorehkosta miljonäärimiehestä jossain Turkin tai Kreikan luxusvillassa, ja vakuuttivat kilpaa etteivät ole kiinnostuneita rahasta. Lopulta voittajalle kerrottiin, että mies oli oikeasti tavallinen duunari, eikä miljoonista ollut tietoakaan.

Muistan että mies todella oli juntti, ja asian todellinen tila tuskin tuli yhdellekään kilpailijoista yllätyksenä.

Oli harvinaisen huono sarja, en ymmärrä miksi on jäänyt mieleen.

Minäkin muistan tämän! Tuo tuli keväällä 2004 kun olin yhdeksännellä luokalla. Vaikka olin itse aivan lapsi, kummastelin ohjelmaformaattia ja naisia, jotka rahan kiilto silmissä vannoivat tunteitaan Villeä kohtaan ja joku rohkein teki läheisempääkin tuttavuutta.

Mieleen on jäänyt, miten naiset olivat aivan tohkeissaan saadessaan viiniä ja juustoja, niin intellektuellia!

En muista tuliko samoihin aikoihin, mutta muistaako kukaan ohjelmaa nimeltä Niina menee naimisiin? Ohjelmassa etsittiin sulhasta Niinalle ja järjestettiin häät.

Ohjelman nimi oli Noora menee naimisiin eikä Niina.

Vierailija
587/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin katsoa Kullanmurut-sarjaa, se on uusi komedia. Kun olin katsonut vaivautuneena 1/3 enkä nauranut kertaakaan, laitoin kiinni.

Täysin samoin kävi täällä. Vaikka en edes ajatellut nauraa.

Vierailija
588/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvaperunat

Kirppiksen kingi

Big Brother

Putous

Vierailija
589/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin samoin kävi täällä. Vaikka en edes ajatellut nauraa.

Riitti pelkkä teaseri, jossa teini kiroili joten ei tarvitse katsoa moista roskaa.

Vierailija
590/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sohvaperunat

Kirppiksen kingi

Big Brother

Putous

Kirppiksen Kingi, juontajaakin hävettää kun on niin huono ohjelma ja sit on vielä jossain perähikiällä, jossa ei edes käy ketään.

Vierailija
591/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouko Turkan Seitsemän veljestä ja Kiimaiset poliisit.

Mielestäni oli yksi kaikkein parhaita, mutta Heartmix, muistanko nimen oikein, porukka nuoria meni jenkkeihin, saivat 50 000 €/jakso, yrittivät vääntää jotakin näyteltyä, oli hirvittävää kuraa, aivan kamalaa.

Toinen hirvittävä on tämä Salkkarit, joskus pätkän näen, meinaa oksetus tulla.

Vierailija
592/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marja Sannikka, haastattelija on rasitta muka nokkela jankkaaja.

Vierailija
593/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimainen sarja nimeltä Nymfit!!! Olikohan vuosi 2014, kun sitä esitettiin yhden kauden verran. Uskomatonta pee askaa, ei mitään järkevää juonta ja kaikki muka mystiset koukut kuivuivat kasaan, koska ne olivat tyhjää täynnä. Muistelen, että sarja oli jopa myyty moneen maahan. Jotenkin tuntuu, että se lopulta vain vaiettiin hiljaiseksi, kun se oli niin käsittämättömän huono, eikä toista kautta koskaan tullut.

Vierailija
594/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvun tietovisailu, jossa kaikki kysymykset ja vastaukset liittyivät vuosilukuihin. Joo, ei ollut pitkäikäinen visa.

Vierailija
595/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli näköjään ihan kaikki ohjelmat on surkeita :D

Eipäs kun tarjonta on monipuolista: jokaiselle jotakin paskaa.

Vierailija
596/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paratiisithotellit ym. saman tyyliset.

Vierailija
597/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen puolikkaat. Ihan hauskoja vitsejä on välillä, mutta sarjan perusfiilis on tympeä. Alan Harperin hahmosta tulee kausi kaudelta aina takertuvampi ja ärsyttävämpi. Kaikki hahmot ovat todella pinnallisia paitsi Berta joka on hauska ja kyyninen.

Vierailija
598/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sohvaperunat....herra jestas! Katotaan kun jokku pölvästit kattoo suuauki telkkaria...kyllä ihmiset on tyhmiä!!

Vierailija
599/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen puolikkaat. Ihan hauskoja vitsejä on välillä, mutta sarjan perusfiilis on tympeä. Alan Harperin hahmosta tulee kausi kaudelta aina takertuvampi ja ärsyttävämpi. Kaikki hahmot ovat todella pinnallisia paitsi Berta joka on hauska ja kyyninen.

Joku tökkii itseänikin tässä sarjassa, käännän pois jos tulee.

Vierailija
600/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ne kullan kaivaus ohjelmat ja ne Alaskan korvessa asuvat ihmiset ohjelmat.Kitisevät kaikesta ja niin käsikirjoitettua draamaa.

Alaskan erakot oli hyvä. Hyvin epäamerikkalainen ja melankolinen sarja. Monet muut Alaska-ohjelmat on huonoja ja lavastettuja, mutta toi oli jotenkin aidompi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan