Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoimmat televisio-ohjelmat ikinä

Vierailija
06.09.2016 |

- Ensitapaaminen alttarilla - Exiä rannalla - Salkkarit - Myyntimies/kauppaneuvos Jethro - Neljät häät Amerikassa - Tuurin kyläkauppias Siinä joitakin omasta mielestäni huonoja ohjelmia.

Kommentit (716)

Vierailija
561/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset, kullannuput ja kaikki muut ylen teennäiset, mukaurbaanit ja viherpestyt TV-sarjat.

Vierailija
562/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset 2000-luvun viihde- ja "tosiTVohjelmat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kirjoitan muistiin mainostajat jotka noissa ohjelmissa mainostaa MEIDÄN PERHE EI TODELLAKAAN ASIOI KYSEISISSÄ LIIKKEISSÄ. LAPSETKIN OVAT OPPINEET SITÄ SAA MITÄ TILAA ALA ARVOISET OHJELMAT VIITTAAVAT ALA ARVOISIIN TUOTTEISIIN. EI OSTAJA TODELLAKAAN OLE TYHMÄ

Vierailija
564/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salatut elämät

Vierailija
565/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratamo oli surkein viritys mitä suomalaisista olen nähnyt pitkään aikaan. Jatkoon - NOT.

Vierailija
566/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö olla huolissaan. On kyllä sellaista muka hauskaa tuubaa, että ihmettelen ihmisiä jotka sitä jaksavat katsoa. 

Samaa pxskxx on Mielensä pahoittaja. Kirjana vielä nauratti, mutta joku raja.

Näihin sitten otetaan vieraaksi hauskaakin hauskempi julkkis, ja "hyvä" huumorilla ladattu, katsojien

suosikki ohjelma on saatu kanava täytteeksi. Lisättynä yli piiiiitkillä mainos katkoilla. Joilla sitten

kerrotaan kivasti mtv:n nykyisistä ja  c-moren tulevista maksullisista ohjelmista. Lisänä joku mtv:n

ihana julkkis juontaja tanssahtelemassa katsojien suureksi iloksi.

Ei voi kuin ihmetellä tätä tv tarjonnan tasoa.

Vierailija
567/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska aihe. Jos käännettäisiin asia toisinpäin kysyttäisiin parhaimmat tv-ohjelmat,  lyön vetoa nämä kuraa saaneet ohjelmat löytyisi sieltäkin.

Vierailija
568/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus 15(?) vuotta sitten tuli realityohjelma Miljonääri-Jussi. Siinä joukko naisia kilpailivat Bachelor-tyyppisesti nuorehkosta miljonäärimiehestä jossain Turkin tai Kreikan luxusvillassa, ja vakuuttivat kilpaa etteivät ole kiinnostuneita rahasta. Lopulta voittajalle kerrottiin, että mies oli oikeasti tavallinen duunari, eikä miljoonista ollut tietoakaan.

Muistan että mies todella oli juntti, ja asian todellinen tila tuskin tuli yhdellekään kilpailijoista yllätyksenä.

Oli harvinaisen huono sarja, en ymmärrä miksi on jäänyt mieleen.

Minäkin muistan tämän! Tuo tuli keväällä 2004 kun olin yhdeksännellä luokalla. Vaikka olin itse aivan lapsi, kummastelin ohjelmaformaattia ja naisia, jotka rahan kiilto silmissä vannoivat tunteitaan Villeä kohtaan ja joku rohkein teki läheisempääkin tuttavuutta.

Mieleen on jäänyt, miten naiset olivat aivan tohkeissaan saadessaan viiniä ja juustoja, niin intellektuellia!

Vierailija
569/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielensäpahoittaja, hirveää teennäistä skeidaa.

Vierailija
570/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko TV7:n ohjelmisto, varsinkin hallelujaa-meininki. Olosuhteiden pakosta olen nähnyt ajoittain.

Äitini katsoo TV7:ää ihan tosissaan ja uskoo kaiken mitä siellä esitetään. Ainoa hauska ohjelma seiskalla on Mayn kokkiohjelma, värkkäilee sellasia 80-luvun tyylisiä ruokia.

Vierailija
571/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko TV7:n ohjelmisto, varsinkin hallelujaa-meininki. Olosuhteiden pakosta olen nähnyt ajoittain.

Äitini katsoo TV7:ää ihan tosissaan ja uskoo kaiken mitä siellä esitetään. Ainoa hauska ohjelma seiskalla on Mayn kokkiohjelma, värkkäilee sellasia 80-luvun tyylisiä ruokia.

Eikä sekään pyöri seiskalla.

Vierailija
572/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi Love. Täynnä teennäistä hymistelyä ja kiusaannuttavia ”yllätyksiä”. Pääskysaari huutaa ja on yli-innokas. Puistattaa.

Vierailija
573/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIS Suomi, mitä kaikki täällä katsovat.

Vierailija
574/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä sekään pyöri seiskalla.

Totta! Se pyöriikin alfaTV:llä, sorry.

Vierailija
575/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joku ohjelma, jossa Juha Perälä ja Petelius teki jotain, oli kyllä järkyttävä, katselin ymmälläni puoli jaksoa. Miten tuollainen voi mennä missään tuotannossa läpi

Vierailija
576/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Game of Thrones. Aivan luokatonta kuraa.

Vierailija
577/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö olla huolissaan on ihan sietämätön. Voisi ehkä toimia, jos olisi kunnon juontaja ja kunnolliset vakiovieraat. Hotakainen ei sovi televisioon.

Vierailija
578/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on helppo, 99% televisiosta tuleva ohjelmisto on luokatonta kuraa. Voin katsoa vain hyvin tehtyjä suomalaisia luontodokumentteja. Joku voisi muuten Mikko Lemminlammen ja Krista Siegfriedsin lähettää Ruotsiin pysyvästi

Vierailija
579/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki missä Pihla Viitala sössötttää, kun näyttelijän puheesta ei saa mitään selvää, miten sille näitä rooleja siunaantuu?

Vierailija
580/716 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli näköjään ihan kaikki ohjelmat on surkeita :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi