Mies taantuu kavereidensa kanssa aina moukkamaiseksi teiniksi
Vaikka on ihan kolmikymppinen mies. Kun kavereita tulee kylään ja kaljaa kuluu, niin alkaa törkeä käytös. Huutelee keittiöön että tee ämmä meille voileipiä ja tuo kaljaa yms. Mökillä tämä menee erityisen pahaksi. Minulla ei ole muita ystäviä kuin siskoni ja kutsun hänet aina mökille mukaan. Tällöin nimittelee meitä molempia ämmiksi tai akoiksi. Esim. Menkää nyt ämmäkaksikko siitä tieltä vittuun ja lämmittäkää meille sauna. Jos juomme kuoharia, se on yleinen pilkan aihe. "Menkää nyt vittuun hörppimään sitä neitijuomaa" Ruokaillessa sanoo kavereilleen että sotkulla ei ole väliä kun ämmät siivoaa tai itkee ja siivoaa.
Kun kaverinsa lähtevät, tätä ongelmaa ei ole ja osallistuu siivoamiseenkin. Saarnattu on sen seitsemän sataa kertaa, jolloin kuittaa käytöksensä huumorilla. Mitä tehdä?
Kommentit (20)
Oho, no vetäkää sitä skumppaa siskon kanssa ja laittakaa mies siivoamaan solvausten saattelemana ja kuitatkaa huumorilla.
Siia mitä helkkaria? Mikset jätä tota ihan nyt saman tien nauraen? :D
Hyi, mikä lapsellinen esittäjä! D:
Sano sille, että yleensä vaan ala-aste ikäisillä on tarvetta esittää "kovista" kavereilleen. Vaikuttaa erittäin yksinkertaiselta ja jälkeenjääneeltä tyypiltä tämä sinun "miehesi". Pistä kiertoon.
Just. Itse en kattelis tollasta pelleä hetkeäkään.
Vanhempana parisuhdeväkivaltaisen miehen tunnistaa nuoruudesta juuri tuosta. Nuorena haukkuu kavereiden kuullen, vanhempana kääntyy niin, että neljän seinän sisällä on törkeä ja esittää täydellistä ulospäin.
Hyväksyisin mieheltäni vittuun passittamisen kaksi kertaa, ensimmäisen ja viimeisen. Ei tulisi kuuloonkaan, että jäisin suhteeseen, jossa minua kohdeltaisiin tuolla tavalla. Edes huumorilla.
Kun tuota ikääkin on jo noin paljon niin tuskin muuttuu.
Kuvittele miltä tuo käytös näyttää aikanaan lapsista?
Miestä tuskin voit muuttaa. Mutta voitko muuttaa tilannetta niin että mies tapaa ystävänsä ilman että olet paikalla ( onkohan tämä hänen tavoitekkin). Eli mies menee mökille ilman sinua jos kaveritkin tulee jne. Ja sanot että siivoaa jälkensä eikä niin että sinä käyt sitten siivoamassa miesjoukon sotkut. Jos tämä ei käy niin pahalta kuulostaa. Tai jos tuo puhetapa johtuu alkoholista niin joka toinen kerta menee yksin kavereiden kanssa ja voi juoda ja joka toinen kerta menette yhdessä mutta mies ei juo alkoholia eli ei hauku.
Miten miehen kaverit puhuvat omille tyttökavereilleen/vaimoilleen? Tämä on aika olennainen juttu kun miettimiseen käytöstä.
Jos mies käskisi minut kerrankin "vittuun" niin suhde olisi hyvin lähellä eroa samoin jos haukkumalla sanoisi lehmäksi. Lasten takia voisin antaa kerran anteeksi. Akaksi saa sanoa ja joskus sanookin mutta vain kahden kesken ja huumorilla.
Meillä meinas tulla sama, mutta teit heti alkuunsa selväksi että meidän juttu ei jatku jos tuollainen käytös jatkuu.
Onneks mies juo muutenkin harvoin mutta älysi lopettaa tuon "äijäilyn"
Tulipa idiootti kuva miehestäsi, ihan pelle. Ihme tuuliviiri kun käytös muuttuu seuran mukaan. Taitaa olla itsetunto-ongelmia ainakin, kun pitää esittää kavereilleen.
Niin varmaan. Ja palstamammat taas tohkeissaan miesvihaprovosta.
Eihän tuo käytös nyt kavereista johdu. Kyllä se johtuu ihan vain ja pelkästään siitä että mies oikeasti on moukka. Kai idioottikin tajuaa, että välillä on pakko olla ihmisiksi tai muuten kumppani ottaa hatkat. Ei siinä muuta tarvitse kuin esittää mukavaa silloin tällöin niin toinen pohtii vain, miten tuon saisi olemaan koko ajan oma ihana itsensä. Eikä tajua että se on oma itsensä silloin kun käyttäytyy inhottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Mistä naisvihasi kumpuaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä siis uskot vilpittömästi ja täysillä aloitukseen? Jepjep. Miesvihapalstalla on miesvihapalstan jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä siis uskot vilpittömästi ja täysillä aloitukseen? Jepjep. Miesvihapalstalla on miesvihapalstan jutut.
Tuollaisia miehiä on oikeasti olemassa. Omin silmin nähty, joten ei mitään miesvihaa.Yhtä vastaavaa tapausta uhkasin vetää lättyyn jos ei lopeta- se lopetti.
Musta tuntuu että tämän miesvihahuutelijan mielestä kaikki naiset ovat ämmiä ja akkoja ja sitten se ihmettelee miksi ei saa naisystävää...
Mä laittaisin tuollaisen upeuden mökille ihan keskenään kavereidensa kanssa ja jäisin kotiin juomaan skumppaa. Sit seuraavaksi etsisin itselleni ystäviä ja uuden miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole miesvihaa mutta vastasin ketjuun. Oma mieheni on ihana, ei ikinä puhuisi minulle noin enkä vihaa miehiä. Tosin tiedän että tuollaisia moukkiakin on olemassa - niin miehissä kuin naisissakin.
Mun tädin mies on samanlainen urpo, puhuu tädilleni tosi törkeästi ja muutenkin kyykyttää. Komentelee kokoajan, tee sitä, tee tätä, tuo kahvia... Ja tätini tekee, mies vaanistuu aloillaan eikä voi itse edes vettä itselleen hakea vaikka olisi lähempänä laseja ja hanaa. Ovatolleet naimisissa monta kymmentä vuotta, en tajua.
Vierailija kirjoitti:
Huutelee keittiöön
Miksi olet siellä? Mene vaikka elokuviin tai kirjastoon...
Surullinen ja sivistymätön mies. Taitaa olla epäonnistunut elämässään ja tavoitteissaan ja purkaa huonoa oloaan kumppaniin, kun on päätynyt huonoon parisuhteeseen. Sillä ei kai edes miehen mielestä parisuhteenne ole hyvä?
Jos haluat olla tiskirätti, niin ole, mutta kai tiedät miten tiskiräteille käy...
😂😂 oot sitten tollasen nykäsen löytänyt.