Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu olla lihava nainen?

Vierailija
05.09.2016 |

Nykyään kun lihavuutta halveksitaan niin paljon ja lihavuus nähdään rumana ominaisuutena, niin onko jotenkin erityisen häpeällistä olla lihava nainen? Ajatteletko, että lihavat miehet "pääsevät helpommalla"?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu miltään, ihan normaalia elämää vietän. Aina joskus jonkun typerän kommentin jälkeen muistan, että ai niin, lihavana pitäisi olla maan matonen, halveksia ja solvata itseään, olla itseensä kaikin puolin tyytymätön. Paine muiden ihmisten ja median taholta voi olla aika kova, pitää olla lujana, ettei mene moiseen mukaan.

Vierailija
22/34 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonut nykyisessä parisuhteessani 15 kiloa, 62 kilosta 77 kiloon. Olen 160-senttinen. Ennen kuin kukaan kommentoi, että siinä on taas yksi nainen päästänyt itsensä repsahtamaan pyydystettyään miehen, voin kertoa, että mies on itse suhteessa saman verran ylipainoinen, oli jo tavatessamme, ja mieheltä omaksutut ruokailutottumukset ovat pääsyy lihomiseeni.

Ihme kyllä, en ole kokenut oikein mitään negatiivisia vaikutuksia. En ole pistänyt merkille, että kukaan katsoisi inhoten tai kohtelisi minua ikävästi. Kukaan ei ole kommentoinut painonnousuani mitenkään, ja esimerkiksi baarissa minua lähestytään saman verran kuin ennenkin. Kuntoni ei ole sen huonompi, en tunne itseäni väsyneemmäksi tai kömpelömmäksi kuin ennen. Minulla on kyllä sikäli edullinen vartalotyyppi, että ylimääräinen kertyy pääasiassa lantiolle ja reisiin. Koska minulla on edelleen erottuva vyötärö ja litteähkö vatsa, voin käyttää sellaisia vaatteita kuin haluan. Ostan vain isompaa kokoa kuin ennen (ennen yläosa 36 ja alaosa 38, nyt yläosa 38-40 ja alaosa 44).

Ymmärrän, että jossain vaiheessa kertyneet ylikilot olisi hyvä laihduttaa terveyden vuoksi, mutta olen onnellinen näinkin. En tunne itseinhoa peiliin katsoessani edes alasti. Pukeudun kauniisti, meikkaan ja laitan hiuksiani. Ehkä se, että olen tyytyväinen, välittyy minusta myös ulospäin, enkä siksi saa ikäviä reaktioita osakseni muiltakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin hoikka, olen lihonut pikku hiljaa vuosien myötä ja jossain vaiheessa huomasin että olin muuttunut näkymättömäksi.

Useimmiten se on vapauttavaa, kun joku kuuntelee minua tietää hänen kuuntelevan eikä katselevan tissejä ja persettä.

Vierailija
24/34 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä itse muista aktiivisesti ajatella olevani lihava. Tykkään itsestäni enkä ole koskaan kokenut että muidenkaan arvostus minua kohtaan olisi ollut kiloistani kiinni. Siis sellaisten ihmisten, joiden arvostuksella ja tunteilla on mulle ylipäätään väliä.

Vierailija
25/34 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasistisessa mielessä kysymys on sama jos kysyisit miltä tuntuu olla mamu. Natsistisessa yhteiskunnassamme kaikki erilaisuus katsotaan paheeksi.

Vierailija
26/34 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältä tuntuu olla lihava nainen. Olen semmoinen tavanomaisella tavalla lihava (160 cm, 80 kg), en silmiin pistävän massiivinen, joten ei minua esim. tuijoteta. Olen myös onneksi jo nelikymppinen, ja tämän ikäisen tätin tukevuus ei ketään kummastuta. Paljonhan meitä isoja matameja on :D 

Seksuaalisista suhteista en ole ollut kiinnostunut yli vuosikymmeneen, joten minun ei tarvitse ns. kelvata kellekään ulkonäölläni eikä viehättää ketään. 

Töissäni paino tai ulkonäkö ei vaikuta - tietokoneet ei välitä siitä kuinka ohut tai paksu, kaunis tai ruma ihminen niitä koodaa :D Olen siis kaikin puolin tyytyväinen kehooni ja painooni eikä ole mitään kiinnostusta laihduttaa.

Vierailija
27/34 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahalta tuntuu

Sama juttu, pahalta tuntuu. Monin tavoin.

Vierailija
28/34 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoisia naisia syrjitään työelämässä, ja rankemmin kuin ylipainoisia miehiä. Sitä on tutkittukin: http://yle.fi/uutiset/3-5844839

.

Vierailija
29/34 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvältä tuntuu olla lihava nainen. Olen semmoinen tavanomaisella tavalla lihava (160 cm, 80 kg), en silmiin pistävän massiivinen, joten ei minua esim. tuijoteta. Olen myös onneksi jo nelikymppinen, ja tämän ikäisen tätin tukevuus ei ketään kummastuta. Paljonhan meitä isoja matameja on :D 

Seksuaalisista suhteista en ole ollut kiinnostunut yli vuosikymmeneen, joten minun ei tarvitse ns. kelvata kellekään ulkonäölläni eikä viehättää ketään. 

Töissäni paino tai ulkonäkö ei vaikuta - tietokoneet ei välitä siitä kuinka ohut tai paksu, kaunis tai ruma ihminen niitä koodaa :D Olen siis kaikin puolin tyytyväinen kehooni ja painooni eikä ole mitään kiinnostusta laihduttaa.

Täysin omasta näppäimestäni ;) Jos jotain niin IT-alalla lihavana naisena otetaan jotenkin vakavammin kuin jos olisi hoikka ja hyvännäköinen...

Vierailija
30/34 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin omasta näppäimestäni ;) Jos jotain niin IT-alalla lihavana naisena otetaan jotenkin vakavammin kuin jos olisi hoikka ja hyvännäköinen...

Juuri mun märkä päiväuni.

t. nörtti

Vierailija
31/34 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän tuo menee, jotenkuten.

t. Adele

Vierailija
32/34 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän tuo menee, jotenkuten.

t. Adele

Sullahan olis rahaa kuin roskaa, mikset mee rasvaimuun :D

Vierailija
33/34 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavalta.

Vierailija
34/34 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakollinen kirjoitti:

Rasistisessa mielessä kysymys on sama jos kysyisit miltä tuntuu olla mamu. Natsistisessa yhteiskunnassamme kaikki erilaisuus katsotaan paheeksi.

Lasketko lihavuuden "erilaisuudeksi"? Lihavuus on yliravitsemustila, ei mikään luonteenpiirre tai tyylisuuntaus. Eikä edes kovin harvinaista länsimaissa.

But hey, whatever floats your boat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi