Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Milla on 28 v, kun joku kyseli ikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi asiantuntijat eivät puuttuneet Heidin ja Mikon tilanteeseen? Oliko tärkeämpää saada raksi onnistuneen avioliiton kohdalle, jotta ohjelma jatkuisi vielä ensi vuonna? Kuvottavaa.
Puuttuneet miten? Aikuiset ihmiset tekevät päätöksensä suhteistaan itse.
Sanoittaneet epätervettä parisuhdedynamiikkaa ja sitä, miten sitä voisi oikeasti hoitaa. Ja tarvittaessa kohdistaa syy ihan suoraan toiseen osapuoleen. Tiedän aikankin kaksi paria, jotka ovat ihan turhaan velloneet läpi pariterapiaa, koska sitä käytöshäiriöistä ei osoiteta eikä vaadita muuttumaan.
Nyt on viimeinen hetki kommentoida noita Milllan kaverin korvarenkaita. Oo äm gee! Siinä on rinkuloilla kokoa. #hulahoops
Mikko olisi varmaan jatkanut, jos Heidi olisi nöyrtynyt kuuliaiseksi.
Kun vertaa ensimmäisen (ja toisen) jakson Heidiä viime jaksoon ja tähän jaksoon niin on eroa kuin yöllä ja päivällä. Iloinen, energinen ja mukavan oloinen Heidi muuttui itkeväksi, ahdistuvaksi ja alistetuksi Heidiksi.
Heidi raukka!
Toivottavasti ovat jo eronneet!!!!!!!!
Mua ärsyttää niiiiiiiiin paljon ettei Mikko ikinä katso Heidiä silmiin kun ne puhuu jostain vaikeammista asioista. Heidi kuitenkin yrittää ottaa katsekontaktia koko ajan.
Myöhemmin ohjelmassa pari kertoi lopullisesta päätöksestään.
– Suomenlinnan jälkeen kävimme Mikon kanssa syömässä ja siinä kävi hyvin selväksi, hän ei ollut valmis sanomaan tahdon ja sitoutumaan siihen, että muutumme yhdessä, Heidi kuvailee
onneks
Jee!!!! Milla ja Kimmo jatkaa <3
Oho, ne jatkaa!! Kimmo, jos päädytte eroon niin täällä on sulle vaimo!
Ok, no nyt olen yllättynyt! :O
siis tuo mikko on kyllä niin sokea omille virheilleen. Kaikkea hyvää Heidille, hän vaikuttaa aivan ihanalta ihmiseltä ja toivon todella että löytää jonkun joka on samalla tasolla hänen kanssaan. Mikon tulisi ennen seuraavaa parisuhdetta hakeutua terapiaan..
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Heidi saa apua tän ohjelman jälkeen. Narsisti miehen yliajamana ei ole hyvä olla.
Minulla on vahva usko Heidiin, että hän palautuu nopeasti ystäviensä ja perheensä tuella. Kokemus oli kuitenkin niin lyhyt. Tokihan siitä jää sekä arvet että tuntosarvet.
Ihanaa, että Kimmo ja Milla jatkaa. <3
Mitä tässä ohjelmassa tapahtuu viimesen vartin verran?
Heidi oli ihan liian viisas nainen Mikolle. Hänelle sopisi ehkä vanhempi mies tai sitten se joku harva helmi omasta ikäluokasta. Ne on vaan jo napattu kulkemasta.
Minkä kiellon?