Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
7421/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieheni kanssa vähän kuin Milla ja Kimmo.

En alkuun tuntenut mieheeni mitään intohimoa tai suurta seksuaalista jännitettä. Se kehittyi ajan kanssa. Löysin kuitenkin kumppanin, joka täydensi minua. Siinä missä minä olin ja olen edelleen äkkipikäinen, spontaani, tunteellinen, harkitsematon, sanavalmis ja vähän (lue: aika paljonkin) vaikea, mieheni on rauhallinen, harkitseva, järkevä ja helppo kumppani. Hän täydentää minua hyvin. 

Muistutetaan vähän myös Heidiä ja Mikkoa. Olen itse kasvatustieteiden maisteri, mies taas valmistunut aikanaan niin sanotulta kovalta alalta. Eroa heihin on kuitenkin se, että jo ennen kuin mieheni tapasi minut, hän tiesi haluavansa arvoiltaan itseään pehmeämmän kumppanin. Mieheni ei koskaan myöskään oleta, että ajattelisin samoin kuin hän (toisin kuin Mikko) tai että riidän yhteydessä en voisi kertoa, miltä minusta _tuntuu_ vaikka se sitten eroaisi hyvin paljon siitä, mitä hän tuntee. Ehkä Mikko vain ei ollut tarpeeksi viisas Heidille. 

Vierailija
7422/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua aivan itkettää kuinka ihania Milla ja Kimmo on yhdessä! 💞

Vaikkakaan en allekirjoita Millan väitettä siitä että Kimmo ei olisi maailman helpoin mies. Kimmossa on paljon samaa kuin omassa avomiehessä ja hän on ainakin maailman kiltein ja 'helpoin'.

Jos Kimmo ei ole helppo, en haluaisi kyllä nähdä sitä, joka Millan mielestä on. Ehkä sohvatyyny?

Kummallinen ohjelma, kun missään kohtaa ei edes pientä viitettä annettu siitä, millä tavalla Kimmo olisi hankala tai vaikea. Ai niin, olihan hänellä väärä lapsitoive.

Millan ja Kimmon yhteiskeskustelu tulevaisuudenhaaveista antoi viitteitä siitä, miten rakennettuja heidän aiemmatkin esityksensä ovat olleet. Kunhan nyt hölisevät jotain (tai Kimmo hieroo nenää tai otsaa ja sanoo joo). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7423/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko ei osaa riidellä ja on tosi itsekäs, kyllä. Lisäksi kissan omistajana sillä on täysi vastuu omasta kissastaan. MUTTA: jos on sovittu että ollaan tietyssä kaupungissa ja tulee oma lyhyt meno siihen, niin kyllä sitä helposti olettaa et (jos toinen ei erikseen edes kerro lähtevänsä mihinkään!) et se kissan hoito onnistuu kun yhdessä ollaan samassa paikassa. MUTTA: toki Mikon olisi pitänyt hoitaa asia eri tavalla eikä alkaa syyllistää Heidiä ja kääntämään asioita niin et ite on aina vaan se uhri.

Kun on tunnettu pari viikkoa ja toinen on ollut muutenkin päivät vankina asunnossa, on ihan aiheellista tiedustella, aiotko olla täällä ja voitko katsoa kissaa vai onko muita suunnitelmia. Toinen voi sitten siihen kertoa, onko niitä suunnitelmia vai ei tai onko suunnitelmissa yrittää suunnitella suunnitelmia. 

Miksi se suunnitelman tekijä ei voi kertoa? Miksi toisen pitää arvuutella? Onko oikeesti reilua? Vai johtuuko tuo mielipide siitä että ällöttävä Mikko ei voi olla minkään suhteen oikeassa? On vaan musta Mikko ja puhtaan valkoinen Heidi...

Miksi Heidin olisi ollut noin tärkeää kertoa suunnitelmistaan? Mikko on jokatapauksessa itse poissa tuon viikonlopun, joten ei vaikuta hänen elämäänsä että istuuko Heidi sen ajan Mikon olkkarissa vai käykö jossain muualla.

Niin, olisihan Mikkokin voinut jättää kertomatta siitä polttarireissustaan. Vaikka soittaa vasta sieltä reissusta, että ei ole tulossa illalla kotiin. Tai ehkä niin, että kotiin olisi varoittamatta astunut Mikon järkkäämä kissanhoitaja (sillä sellainenhan hänen tietysti on pitänyt järjestää). Mitäpä tuollaisista pienistä ilmoittelemaan.

Mikko oli jokatapauksessa itse poissa koko viikonlopun joten mitä ihmettä se häntä liikuttaa että missä Heidi sen ajan viettää?

Lue se kommentti, johon vastasit. Siinä se kerrotaan. 

Kissanhoitajahan hänen pitäisi järjestää joka tapauksessa, ei Heidin läsnäolo vaikuta asiaan mitenkään. Jos Mikko ei lemmikin omistajana ymmärrä sitä, että sille eläimelle on järjestettävä hoito aina kun itse on poissa niin pitkään ettei eläin selviä sitä aikaa yksinää, niin kannattaa antaa se kissa parempaa kotiin.

Hoitaja oli jo järjestetty. Se on se ihminen, joka on kotona. Jos se ihminen, jonka molemmat olettavat olevan kotona ja josta on varmaan puhuttukin tyyliin "olen täällä xx päivästä yy päivään", päättääkin olla olematta, vähintä mitä voi tehdä, on ilmoittaa siitä ajoissa. Tämä oli ainoa asia, mitä Mikko toivoi: ilmoittamista ajoissa. Hänellä ei ollut mitään sitä vastaan, että Heidi lähtee jonnekin.

Sinun piireissäsi toimitaan varmaan toisin. Onnea sille tielle.

Olen samaa mieltä kanssasi, mielestäni oli varsin normaalia että Mikko oletti Heidin hoitavan kissaa. Ja riita tuli siitä, ettei Heidi ollut ilmoittanut lähtevänsä pois, ei siitä että Heidi lähtee. Heidi ei varmaankaan lemmikittömänä sinkkuna ymmärrä sitä, mitä se on kun on toisesta vastuussa - yleensä noi eläintenhoitajat halutaan varmistaa hyvissä ajoin ja ihan normaaliahan se on olettaa, että puoliso hoitaa.

Mikko on mielestäni todella rasittava tyyppi, mutta tässä keississä kyse ei mielestäni ollut mistään alistamisesta ja silkasta pahuudesta. Pariskunnat yleensä auttaa toisiaan puolin ja toisin, ilman että siitä tehdään mitään erikoisempaa numeroa - ehkä Heidi ei vaan ajattele näin.

Omituinen ajattelutapa. Meillä ei edes 14 vuotta kestäneessä avioliitossa vain oleteta että toinen tekee jotain. Kaikki kaupassa käynnitkin, lasten hakemiset jne. keskustellaan ääneen/ viesteillä, eikä vain ajatella itsekseen että "jaaha, maito on näköjään loppu, no pekka varmaan käy tullessaan hakemassa."

Esimerkkisi liittyvät siihen, miten toimitaan - ei esim. siihen onko ukkosi edes maisemissa. 

Jos minä lähtisin tästä nyt vaikka ystäväni luokse viikoksi ja sovitaan, että olen siellä ensi keskiviikkoon asti, niin on kyllä erittäin tympeä veto lähteä menemään ja kertoa siitä viime tipassa. Sehän on juuri sitä ajoissa etukäteen kertomista liittyi tähän kissanhoitoa tai ei. Se, että maidon voi pyytää hakemaan kaupasta lyhyelläkin varoitusajalla on taas ihan eri tapaus.

Tästä aiheesta on sanottu kaikki mahdollinen jo kymmenen kertaa. Toki jos asutaan yhdessä, mutta jos toinen menee kotiinsa sillä aikaa kun itse lähden vierailulle, olisin vähemmän yllättynyt. Itseasiassa epäilen että suurin osa lähtisi omaan kotiinsa, eikä jäisi vieraaseen paikkaan yksinään.

Ilmeisesti ei ollut sanottu, koska kerta kiellon päälle. 

Minkä kiellon?

Etkö ole kuullut sanontaa? [/quote

Toki, muttei tässä ole ketään kielletty. Sinulla tuntuu vain olevan tarve sanoa viimeinen sana.

Vierailija
7424/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidin kasvot ovat taas rennot, tyynet, iloiset ja kauniit! 

Vierailija
7425/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ruokaa Mikko söi???

Vierailija
7426/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
7427/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SORMUKSET mikolla ja Heidillä? Why

Vierailija
7428/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi sai paljon enemmän puheaikaa kuin Mikko :D Mikolta huippu oli  leveä hymy kameralle ja "kerrottavaa lapsenlapsille"

Vierailija
7429/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Milla ja Kimmo pusutteli tossa auringonkukkakohtauksessa samalla lailla kuin Mikko ja Heidi aikanaan :DD

Vierailija
7430/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla HEHKUU!

Vierailija
7431/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmon ja Millan suhteesta paljastui uusia puolia. Näyttää että Milla (vihdoin) osaa arvostaa Kimmoa ja suhdetta.

Vierailija
7432/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina on kohta paksuna. Sanokaa mun sanoneen

Vierailija
7433/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Milla ja Kimmo pusutteli tossa auringonkukkakohtauksessa samalla lailla kuin Mikko ja Heidi aikanaan :DD

Ihanaa!!!! Siis niin ihana lopputulos, vaikka jännittikin!

Vierailija
7434/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Milla ja Kimmo sekä onnea Tiinalle ja Samuelille, kun päättivät uusia valansa! Kylläpäs päätty kivasti sarja ja jäi hyvä mieli kaikkien kannalta, ehkä eniten Heidin, kun tietää, että nyt voi löytää hyvän ja kunnioittavan miehen Mikon tilalle.

Ja tuo Kimmon (?) asunnon lintutapetti, haluun!

Vierailija
7435/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mammat seurasta!

Vierailija
7436/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo ja Heidi ❤ harmi vaan meille muille, että Kimmo on poissa miesmarkkinoilta. Kimmo puhui niin kauniisti Millasta. Onnea heille!

Vierailija
7437/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi ja Mikko: ei jatka

Milla ja Kimmo: jatkaa

Tiina ja Samuel: jatkaa

Mä tiesin tän! Ihanaa, että noilla kahdella parilla toimi. Heidille kaikkea hyvää!

Vierailija
7438/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, kiva kun nää Milla ja Kimmo kehuu rakkauttaan ja toisiaan ja suhdettaan, ja mä en yhtään osta koko hommaa.. Ajattelen koko ajan että voi kun Kimmolla olis joku mukavempi :D 

Vierailija
7439/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimmo ja Heidi ❤ harmi vaan meille muille, että Kimmo on poissa miesmarkkinoilta. Kimmo puhui niin kauniisti Millasta. Onnea heille!

Ai Kimmo nykyään Heidin kanssa? No mutta sehän on kiva kuulla!

Vierailija
7440/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla on käynyt Kuhmossa ja isä on sanonut sen tosiasian, että jos tuon jätät, ikinä et parempaa saa (etkä perintöä). Kyllä Milla isiä uskoo.  /spekulointi

Ketju on lukittu.