Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko ei osaa riidellä ja on tosi itsekäs, kyllä. Lisäksi kissan omistajana sillä on täysi vastuu omasta kissastaan. MUTTA: jos on sovittu että ollaan tietyssä kaupungissa ja tulee oma lyhyt meno siihen, niin kyllä sitä helposti olettaa et (jos toinen ei erikseen edes kerro lähtevänsä mihinkään!) et se kissan hoito onnistuu kun yhdessä ollaan samassa paikassa. MUTTA: toki Mikon olisi pitänyt hoitaa asia eri tavalla eikä alkaa syyllistää Heidiä ja kääntämään asioita niin et ite on aina vaan se uhri.
Kun on tunnettu pari viikkoa ja toinen on ollut muutenkin päivät vankina asunnossa, on ihan aiheellista tiedustella, aiotko olla täällä ja voitko katsoa kissaa vai onko muita suunnitelmia. Toinen voi sitten siihen kertoa, onko niitä suunnitelmia vai ei tai onko suunnitelmissa yrittää suunnitella suunnitelmia.
Miksi se suunnitelman tekijä ei voi kertoa? Miksi toisen pitää arvuutella? Onko oikeesti reilua? Vai johtuuko tuo mielipide siitä että ällöttävä Mikko ei voi olla minkään suhteen oikeassa? On vaan musta Mikko ja puhtaan valkoinen Heidi...
Miksi Heidin olisi ollut noin tärkeää kertoa suunnitelmistaan? Mikko on jokatapauksessa itse poissa tuon viikonlopun, joten ei vaikuta hänen elämäänsä että istuuko Heidi sen ajan Mikon olkkarissa vai käykö jossain muualla.
Niin, olisihan Mikkokin voinut jättää kertomatta siitä polttarireissustaan. Vaikka soittaa vasta sieltä reissusta, että ei ole tulossa illalla kotiin. Tai ehkä niin, että kotiin olisi varoittamatta astunut Mikon järkkäämä kissanhoitaja (sillä sellainenhan hänen tietysti on pitänyt järjestää). Mitäpä tuollaisista pienistä ilmoittelemaan.
Mikko oli jokatapauksessa itse poissa koko viikonlopun joten mitä ihmettä se häntä liikuttaa että missä Heidi sen ajan viettää?
Lue se kommentti, johon vastasit. Siinä se kerrotaan.
Kissanhoitajahan hänen pitäisi järjestää joka tapauksessa, ei Heidin läsnäolo vaikuta asiaan mitenkään. Jos Mikko ei lemmikin omistajana ymmärrä sitä, että sille eläimelle on järjestettävä hoito aina kun itse on poissa niin pitkään ettei eläin selviä sitä aikaa yksinää, niin kannattaa antaa se kissa parempaa kotiin.
Hoitaja oli jo järjestetty. Se on se ihminen, joka on kotona. Jos se ihminen, jonka molemmat olettavat olevan kotona ja josta on varmaan puhuttukin tyyliin "olen täällä xx päivästä yy päivään", päättääkin olla olematta, vähintä mitä voi tehdä, on ilmoittaa siitä ajoissa. Tämä oli ainoa asia, mitä Mikko toivoi: ilmoittamista ajoissa. Hänellä ei ollut mitään sitä vastaan, että Heidi lähtee jonnekin.
Sinun piireissäsi toimitaan varmaan toisin. Onnea sille tielle.
Olen samaa mieltä kanssasi, mielestäni oli varsin normaalia että Mikko oletti Heidin hoitavan kissaa. Ja riita tuli siitä, ettei Heidi ollut ilmoittanut lähtevänsä pois, ei siitä että Heidi lähtee. Heidi ei varmaankaan lemmikittömänä sinkkuna ymmärrä sitä, mitä se on kun on toisesta vastuussa - yleensä noi eläintenhoitajat halutaan varmistaa hyvissä ajoin ja ihan normaaliahan se on olettaa, että puoliso hoitaa.
Mikko on mielestäni todella rasittava tyyppi, mutta tässä keississä kyse ei mielestäni ollut mistään alistamisesta ja silkasta pahuudesta. Pariskunnat yleensä auttaa toisiaan puolin ja toisin, ilman että siitä tehdään mitään erikoisempaa numeroa - ehkä Heidi ei vaan ajattele näin.
Juuri näin.
Tämä kissagate osa 2 on ollut ketjun trollaajille aikamoinen herkkupala. Aina voi väliin heittää jo noin 300 kertaa kuullut kommentin "lemmikin omistajan tehtävä on hankkia hoitaja tai antaa lemmikki pois" ja mylly pyörii taas.
Kissagatestahan teki Gaten se, että tuollaisesta suht. pienestä ja ihan normaaliin elämään kuuluvasta asiasta Mikko teki elämää suuremman ongelman. Ettei pystynyt sopimaan samana päivänä eikä antamaan anteeksi. Se ei ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Mihin suhteet kaatuvat, jos kaatuvat?
Yhtään ottamatta kantaa, mikä on oikein tai väärin ihmisten omassa arvomaailmassa:1. Samuel ja Tiina: Tiinan ylikontrollointi ja ripustautuminen. Se on pahempi vielä kuin komentelu.
2. Kimmo ja Milla: Millan seikkailunhalu ja tyytymättömyys kumppaniin. Kuittailut Kimmo kestää kyllä.
3. Mikko ja Heidi: Heidin kissaviha ja salsanhimo. Ovat vain Mikolle kynnyskysymyksiä.Ts. Kaksi ekaa herraa suostuvat lähes kaikkeen ja ovat kilttejä vaikka tulisi lähes mitä vaan niskaan (ainakin kamera-aikana).
Mikko on ainoa, joka ilmaisee hitusen omaa tahtoa, niin johan alkaa kakkamyrsky palstalla.
Minä taas näkisin, että Millan ja Kimmon suhteen kaataa se Kimmon joojoo -asenne ja määrätietoisuuden puute. Nimeomaan tuo, että "suostutaan kaikkeen" ei ihan ehkä tyydytä Millaa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin suhteet kaatuvat, jos kaatuvat?
Yhtään ottamatta kantaa, mikä on oikein tai väärin ihmisten omassa arvomaailmassa:1. Samuel ja Tiina: Tiinan ylikontrollointi ja ripustautuminen. Se on pahempi vielä kuin komentelu.
2. Kimmo ja Milla: Millan seikkailunhalu ja tyytymättömyys kumppaniin. Kuittailut Kimmo kestää kyllä.
3. Mikko ja Heidi: Heidin kissaviha ja salsanhimo. Ovat vain Mikolle kynnyskysymyksiä.Ts. Kaksi ekaa herraa suostuvat lähes kaikkeen ja ovat kilttejä vaikka tulisi lähes mitä vaan niskaan (ainakin kamera-aikana).
Mikko on ainoa, joka ilmaisee hitusen omaa tahtoa, niin johan alkaa kakkamyrsky palstalla.
Jos sen tahdon ilmaiseen tahtoikäisen tapaan ja yhtä vankoilla perusteilla, voi odottaa kakkamyrskyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi sinulle kotiäiti (kun et näkäjään ole työelämän peruskuvioista perillä), että vuosilomat ei ole mitään "lomalla lorvimista" vaan ansaittua vapaata. Voi siis ihan hyvällä omalla tunnolla istua vaikka sohvalla koko päivän jos haluaa. Ei se lomalainen ole mikään työssäkäyvän ihmisen palvelija.
En ole tuo kotiäiti vaan myös työelämässä ollut ihminen, ja ei minulla ainakaan niin ihania vuosilomia ollut, että ne olisivat jotenkin ihmeellisellä tavalla vapauttaneet myös kotitöistä. Ei kukaan työnantaja ole palkannut minulle kotiin piikaa vuosilomien ajaksi, jotta saisin oikein kunnolla levätä. Kyllä se vuosiloma on vapautta ihan vain ansiotyön tekemisestä, ei mistään muusta.
Parisuhde on muutakin kuin omista oikeuksistaan kiinni pitämistä. Se on myös arjen pientä huomaavaisuutta toista kohtaan. Meillä tuo on toiminut mm. juuri niin, että se, jolla syystä tai toisesta on enemmän vapaata aikaa, hoitaa isomman osuuden taloustöistä. Tämä on toiminut ihan kumpaakin suuntaan.
Tietysti voihan sen muutenkin sopia, jos sellaisen kumppanin löytää.
Kyllä, noinhan toi periaatteessa toimii, kun asiasta on tullut vakiintunut käytäntö tai asiasta on sovittu ja elämä on tasaantunut sellaiseksi, että molemmilla on jonkunlainen rooli ja vastuu ja niistä ollaan yhteisymmärryksessä. Heidi taas ei vielä edes asu Mikon luona. Hän on siellä pidempiaikaisesti kylässä. Hänellä on siellä vain perustavarat, samalla tavalla kuin lähdetään lomalle. Kaikki harrastusvälineet, kunnon määrä vaihtovaatteita yms. asiat puuttuvat. Tuo ei ole Heidin koti. Sitten päälle vielä raju ja jatkuva riitely.
Vakiintunutta, tasapainoista suhdetta ei voi verrata Heidin ja Mikon tilanteeseen, eikä voida samalla tavalla olettaa, että toinen vain hoitaa asiat toisen puolesta. Mikon olisi pitänyt kysyä Heidiltä, voiko tämä hoitaa kissaa eikä olettaa vain. Sekin olisi sitä kumppanin huomioimista, että kysyy toiselta ennen kuin tekee hänen vapaa-aikaansa rajoittavia suunnitelmia hänen puolestaan. Moneen kertaan on sanottu, että Mikolla on ennen Heidiäkin ollut niin kiireinen elämä, että jossain se kissa on ollut tähänkin asti ollut hoidossa jos ei kerran yksin pärjää. Lisäksi polttarit on varmaan ollut tiedossa useamman kuukauden, luultavasti pidempään kuin Mikon omat häät, joten on kummallista vyöryttää vastuu kissasta Heidille. Tämän kaiken lisäksi Heidillä on kuitenkin omakin koti hoidettavana, kasvit kasteltavana ja pölyt pyyhittävänä, postit haettavana ja vieläpä eri kaupungissa. Miksi Mikko ei oleta, että Heidi ehkä haluaisi hoitaa myös näitä omia asioitaan, kun Mikko on pois kaupungista? Mikko edellyttää omien tarpeidensa huomioimista, mutta ei huomioi Heidin. Tämä yksipuolisuus ja sitten vielä syyllistäminen päälle tekee tästä suhteesta epätasa-arvoisen ja siksi ikävää katseltavaa.
t:eri
Itse kun rupesin viimeksi seurustelemaan niin se oli etäsuhde, lomalla tulin pidemmäksi aikaa kylään matkalaukun kanssa, ja kyllä minusta vaan oli ihan luontevaa ryhtyä hoitamaan osani taloustöistä, tietysti kun olin ensin kysynyt, sopiiko se. En osaisi olla monta viikkoa töissä käyvän ihmisen passattavana. Tietysti kukin tyylillään.
Heidi nyt varmaan pystyisi kukkansa ja postinsa hoidattamaan jollain kaverillaan, jos haluaa.
Totta kyllä, että ei Heidi Mikon asuntoa kodikseen koe, ja siinä onkin osa ongelmaa. Mikko on avioliitossa, Heidi vasta seurustelee. Siitäkin syntyy kovin erilaiset odotukset osallistumisen tasosta ja yhteiselämän luonteesta.
Ohjelman perusteella riitojen keskeinen aihe ovat olleet taloustyöt (sis. kissan hoito).
Minusta kumpikin tasa-arvoisesti jättää toisen tarpeet ja toiveet huomiotta, tai ei osaa ajatella, että ne poikkeavat radikaalisti omista. Epätasa-arvoa tulee tuosta, että toinen voi jatkaa elämää omissa tutuissa ympyröissään, kun taas toinen on riuhtaistu niistä irti. Ovatko mahtaneet edes keskustella asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko se Mikko oikeastaan yhtään mitään? Minusta ne lauseet oli sellaista yleispätevää mantraa "yritän tässä hakea ratkaisua". Kuitenkaan ei osannut kertoa mikä olisi hänen mielestään ratkaisu.
Lopulta kakisti ulos että "tuleekohan tästä mitään".
Häh, eihän sitä siinä vaiheessa osaa kertoa, mikä olisi ratkaisu, kun vasta yrittää hakea ratkaisua!
Lopulta kakisti ulos että "musta olisi kiva, että jos sovit jotain suunnitelmia jotka koskettaa mun aikatauluja, niin voisit ilmoittaa siitä". Ymmärsin, että tämä oli se ratkaisu.
Katsottiinkohan me sama keskustelu?
Kuvaavaa tuokin, että ratkaisu koski vaan Heidiä eikä Mikkoa. "Voisit ilmoittaa siitä".
Oliko Mikko unohtanut ilmoittaa Heidille, että hänen menonsa koskettivat Heidin aikatauluja, koska oletti tämän hoitavan Äijää tuolloin. Oliko ilmoittanut asian etukäteen Heidille vai onko tosiaan sitä mieltä, että vain vaimo on ilmoitusvelvollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko se Mikko oikeastaan yhtään mitään? Minusta ne lauseet oli sellaista yleispätevää mantraa "yritän tässä hakea ratkaisua". Kuitenkaan ei osannut kertoa mikä olisi hänen mielestään ratkaisu.
Häh, eihän sitä siinä vaiheessa osaa kertoa, mikä olisi ratkaisu, kun vasta yrittää hakea ratkaisua!
Lopulta kakisti ulos että "musta olisi kiva, että jos sovit jotain suunnitelmia jotka koskettaa mun aikatauluja, niin voisit ilmoittaa siitä". Ymmärsin, että tämä oli se ratkaisu.
Kuvaavaa tuokin, että ratkaisu koski vaan Heidiä eikä Mikkoa. "Voisit ilmoittaa siitä".
Oliko Mikko unohtanut ilmoittaa Heidille, että hänen menonsa koskettivat Heidin aikatauluja, koska oletti tämän hoitavan Äijää tuolloin. Oliko ilmoittanut asian etukäteen Heidille vai onko tosiaan sitä mieltä, että vain vaimo on ilmoitusvelvollinen.
Minustakin nuo Mikon argumentit olivat ihan absurdeja juuri tuon takia. Siis itkee toiselle että tämä voisi ilmoittaa suunnitelmistaan jotka koskee hänenkin aikataulujaan, mutta ei ole sitten itse ilmoittanut Heidille suunnitelmistaan jotka koskee Heidin aikatauluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten ilmeisesti Mikko ja Heidi eivät saa päätettyä ollako vai eikö olla?!
Nyt taas kivitetään, mutta tämä on niin klassinen esimerkki taas siitä, miksi toinen jää suhteeseen, jossa toinen on henkisesti väkivaltainen. Koska se väkivalta johtuu jostain ongelmasta, joka toisella on jos se ongelma ratkaistaisiin, kaikki olisi hyvin. Mutta, tässä on juuri se iso mutta, että moni jääjä joutuu jossain vaiheessa tajuamaan sen, että se ongelma vain pahenee eikä sillä ole aikomustakaan poistua. Toki joskus käy niinkin, että se ongelmainen henkilö itse tiedostaa ongelmansa ja alkaa työstää sitä, mutta taitavat olla vähemmistössä.
Tässä taas niille, jotka ihmettelevät sitä, miten kukaan voi olla väkivaltaisessa suhteessa tai että kukaan fiksu ihminen ei koskaan sekaannu kehenkään henkisesti epätasapainoiseen ihmiseen.
Jos Heidi kerran jää suhteeseen, eli jatkaa yhteiselämää Mikon kanssa, ei Mikko olekaan niin musta sarvipää, kuin täällä annetaan ymmärtää. Siitähän se kertoo. Jos Heidi ja Mikko jatkavat, se on kuin märkä rätti kasvoille näille Mikon haukkujille. :-D
Meinaat, että se tinder-juttukin on huuhaata?
Mikä tinder -juttu? En roiku tindereissä, joten en tiedä. Katson vain tiistaisin EA -ohjelman.
En minäkään tinderiä käytä, mutta tästähän oli lehtijuttja, kun sarjan esittäminen alkoi.
"Sijoitusasiantuntijana työskentelevä Mikko avioitui ohjelmassa turkulaisen Heidin kanssa. Vaikka Mikko ja Heidi näyttivät hyvin onnellisilta ja katsojat ihastelivat heidän ihastumistaan ensisilmäyksellä, Mikko hakee silti seuraa Tinder-deittisovelluksen kautta.
- Moro. Kaunis hymy ja iloisuus saa mut syttymään naisessa. Seuraa hakusessa ihan vakavalla mielellä, yhdenyönjutut on jo koettu. Tykkää jos uskallat, saatan tykätä takasin :), Mikko kirjoittaa esittelytekstissään."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt taas kivitetään, mutta tämä on niin klassinen esimerkki taas siitä, miksi toinen jää suhteeseen, jossa toinen on henkisesti väkivaltainen. Koska se väkivalta johtuu jostain ongelmasta, joka toisella on jos se ongelma ratkaistaisiin, kaikki olisi hyvin. Mutta, tässä on juuri se iso mutta, että moni jääjä joutuu jossain vaiheessa tajuamaan sen, että se ongelma vain pahenee eikä sillä ole aikomustakaan poistua. Toki joskus käy niinkin, että se ongelmainen henkilö itse tiedostaa ongelmansa ja alkaa työstää sitä, mutta taitavat olla vähemmistössä.
Tässä taas niille, jotka ihmettelevät sitä, miten kukaan voi olla väkivaltaisessa suhteessa tai että kukaan fiksu ihminen ei koskaan sekaannu kehenkään henkisesti epätasapainoiseen ihmiseen.
Jos Heidi kerran jää suhteeseen, eli jatkaa yhteiselämää Mikon kanssa, ei Mikko olekaan niin musta sarvipää, kuin täällä annetaan ymmärtää. Siitähän se kertoo. Jos Heidi ja Mikko jatkavat, se on kuin märkä rätti kasvoille näille Mikon haukkujille. :-D
Mikä tinder -juttu? En roiku tindereissä, joten en tiedä. Katson vain tiistaisin EA -ohjelman.
En minäkään tinderiä käytä, mutta tästähän oli lehtijuttja, kun sarjan esittäminen alkoi.
"Sijoitusasiantuntijana työskentelevä Mikko avioitui ohjelmassa turkulaisen Heidin kanssa. Vaikka Mikko ja Heidi näyttivät hyvin onnellisilta ja katsojat ihastelivat heidän ihastumistaan ensisilmäyksellä, Mikko hakee silti seuraa Tinder-deittisovelluksen kautta.
- Moro. Kaunis hymy ja iloisuus saa mut syttymään naisessa. Seuraa hakusessa ihan vakavalla mielellä, yhdenyönjutut on jo koettu. Tykkää jos uskallat, saatan tykätä takasin :), Mikko kirjoittaa esittelytekstissään."
Meni sinne ilmeisesti elokuun lopussa, päätösjakso kuvattu jo paljon aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei koskaan ole ollut kissaa enkä ole halunnut kissaa. Luulen että Heidillä sama tilanne. Kissat periaatteessa ok eikä haittaa jos miehellä on kissa, kissan kanssa asuminenkin on ihan ok minulle. Mutta en itse ole halukas järjestämään elämääni kissan mukaan. Eli kissan hankkija saa kyllä vastata kissastaan. Kamalaa että Mikko käskyttää Heidiä kissanhoitaja-orjakseen.
Mitähän näiltä mahdollisesti on alkuhaastattelussa kysytty lemmikkiasioista? Jos Heidi on sanonut jotain tuollaista että "kissan kanssa asuminen on ihan ok", niin siitä voi syntyä käsitys, että kissan hoitoonkin ollaan valmiita osallistumaan.
Itse en ole pätkääkään koiraihminen, mutta kyllä silti lähdin aikoinaan oma-aloitteisesti ulkoiluttamaan opiskeluaikaisen kämppiksen koiraa, kun ei emäntää vappubileistä alkanut kuulua. Samoin varmaan tekisin, jos puolisolla olisi koira, jota hän ei syystä tai toisesta pääse itse viemään pihalle. Mieluummin niin kuin että kotona ramppaisi joku ulkopuolinen asiaa hoitamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei koskaan ole ollut kissaa enkä ole halunnut kissaa. Luulen että Heidillä sama tilanne. Kissat periaatteessa ok eikä haittaa jos miehellä on kissa, kissan kanssa asuminenkin on ihan ok minulle. Mutta en itse ole halukas järjestämään elämääni kissan mukaan. Eli kissan hankkija saa kyllä vastata kissastaan. Kamalaa että Mikko käskyttää Heidiä kissanhoitaja-orjakseen.
Mitähän näiltä mahdollisesti on alkuhaastattelussa kysytty lemmikkiasioista? Jos Heidi on sanonut jotain tuollaista että "kissan kanssa asuminen on ihan ok", niin siitä voi syntyä käsitys, että kissan hoitoonkin ollaan valmiita osallistumaan.
Itse en ole pätkääkään koiraihminen, mutta kyllä silti lähdin aikoinaan oma-aloitteisesti ulkoiluttamaan opiskeluaikaisen kämppiksen koiraa, kun ei emäntää vappubileistä alkanut kuulua. Samoin varmaan tekisin, jos puolisolla olisi koira, jota hän ei syystä tai toisesta pääse itse viemään pihalle. Mieluummin niin kuin että kotona ramppaisi joku ulkopuolinen asiaa hoitamassa.
Aika moni ihminen toimii juuri kuten toimisit ja varmaan Heidikin olisi hoitanut kissan, vaikkei Mikko olisi sitä kysynytkään, jos hän vaan olisi paikalla. Mutta aika harva toimii kuten kämppiksesi eli jättää eläimensä oman onnensa nojaan eikä varmistu sen hoidosta.
Katsomon klipin ja ohjelman nettisivun juttujen perusteella Heidi ja Mikko eivät päätä tänään yhtään mitään, vaan jäävät miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Katsomon klipin ja ohjelman nettisivun juttujen perusteella Heidi ja Mikko eivät päätä tänään yhtään mitään, vaan jäävät miettimään.
Kärjistetysti sanottuna siis jatkavat (kunnes eroavat).
Kimmolla on kotonaan sohvan vieressä joku punainen möhkäle. Mikä se on? Minijääkaappi, johon voi pistää telkkarikaljat?
Vierailija kirjoitti:
Miten niin, jos eivät päätä erota, niin sehän on KYLLÄ jatkamme.
Ei ole välimuotoa, naimisissa tai ei.
Heidi ja Mikko -jankkaamisesta tulee uusi keskustelupalstojen vakioaihe joka pyörii täällä vielä 10v kuluttuakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni sinne ilmeisesti elokuun lopussa, päätösjakso kuvattu jo paljon aiemmin.
Niin? Eli eivät taida olla enää yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Heidi ja Mikko -jankkaamisesta tulee uusi keskustelupalstojen vakioaihe joka pyörii täällä vielä 10v kuluttuakin
Öh...mistä näin päättelet? Siitä kun tämä keskustelu on pysynyt aktiivisena samalla kun ohjelma pyörii tv:ssä? Huikea logiikka sinulla ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ylempi, mutta mä en tajunnut tuota että miten Heidin Turku-viikonloppu koskettaisi Mikon aikatauluja. Mikkohan oli menossa sinne polttareihin koko viikonlopuksi, joten ei kai ne suunnitelmat mihinkään muuttuisi vaikka Heidi olisi missä. Jos Heidi olisi arkena (kun Mikko tulee kotiin) mennyt jonnekin, niin silloin olisi tietysti aiheellista kertoa.
Mikon aikatauluihin liittyy se, pitääkö hänen käyttää aikaansa siihen että hankkii kissalleen hoitajan tai vie sen jonnekin hoitoon.
En ole ylempi, mutta mä en tajunnut tuota että miten Heidin Turku-viikonloppu koskettaisi Mikon aikatauluja. Mikkohan oli menossa sinne polttareihin koko viikonlopuksi, joten ei kai ne suunnitelmat mihinkään muuttuisi vaikka Heidi olisi missä. Jos Heidi olisi arkena (kun Mikko tulee kotiin) mennyt jonnekin, niin silloin olisi tietysti aiheellista kertoa.