Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
6321/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P

Vierailija kirjoitti:

that is belfect kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos mulla olis Tiinan kroppa, en todellakaan esiintyisi pikkupikku-bikineissä. Saa kivittää =)

En minäkään pitäisi lihojani noin esillä, semminkään telkkarissa. Ja oon hoikka, mutta silti. En ilahtuisi, että kaikki sais tiirata ja arvostella mun perslihoja kotisohvallaan. Sinällään on hienoa, että Tiinaa se ei haittaa. Ehkä nykynuoret on avoinempia. Mielellään ne tiirailee omaa pyllyäänkin selfiekepillä. Jos vielä jäi kiviä, niin sitten viskeleen

Vittu mitä paskaa. Etenkin tuo eka kommentti.

Miksi vain Tiinan vartaloa arvostellaan, miksei myös Samuelin?

Onko vain urheilullisilla naisilla oikeus pukeutua bikineihin?

Jos kerran naisten vartaloja arvostellaan muutenkin, niin voisiko itse olla fiksumpi ja solidaarisempi omaa sukupuoltaan kohtaan ja jättää arvostelun väliin?

Siksi kun jos on vähän kessiä miehellä niin ei se haittaa yhtä paljon.

Niin, miksi se ei haittaa? Miksi nämä ulkonäköpaineet kohdistuvat vain naisiin? Ja miksi naiset itse asettavat niitä toisilleen?

Kun ei voi kilpailla älyllä, voi yrittää kilpailla ulkonäöllä. 

Musta on kyllä ihan tasapuolisen hölmöä väittää, että naiset, jotka kokevat ulkonäköpaineita tai haluavat näyttää hyvältä (mitä se sitten itse kullekin tarkoittaa), olisivat tyhmiä. Edelleen erityisesti kaunista naista otetaan harvoin tosissaan, ajatellaan että kaikki missit tai mallit ovat automaattisesti tyhmiä jne. Kauneus ja älykkyys eivät sulje toisiaan pois. Toivoisin, että tämä loppuisi kuten myös kuin yhteen kauneusmuottiin pakottaminen ja toisten ulkonäön arvostelukin. Anteeksi offaus t:eri

Vierailija
6322/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen näitä esiin tulleita aiheita joista Mikko on todistetusti Heidille suuttunut- oma eksymisensä, inhimillinen unohdus mökkimatkalla ja väärinkäsitys kissanhoidosta.

En haluaisi elää ihmisen kanssa joka hermostuu tai loukkaantuu minulle suhteettomasti, jollei kaikki pikkuasiatkin suju niin kuin hän olettaa. Nuo kun ovat kuitenkin vielä todella pieniä asioita, ja sellaisia joista pitäisi päästä yli ja eteenpäin ihan normaalilla juttelulla.

Nyt tulee taas varmaan kiviä niskaan ja väitteitä että Mikko täällä kirjoittelee, mutta pakko hypätä sivullisena "paholaisen asianajajaksi" ja kommentoida, että todistetusti on tällä hetkellä sitä vain, jos otetaan kaikki Heidin kertoma annettuna. Sama koskee sitä, että riidat ovat olleet yksipuolisesti rajuja. Kuten joku aiemmassa kirjoitti, niin näkyy tiettyä ristiriitaa sen välillä, miten Heidi on kuvannut olevansa alistuva, ja miten vahvasti hän tosiasiassa reagoi nähdyssä riitatilanteessa. Jos Heidi on herkkä provosoitumaan, ja Mikko sosiaalisesti kömpelö, niin riita ei välttämättä vaadi paljoa syttyäkseen.

Todistetusti siinä mielessä, että tiedämme näiden aiheiden ainakin aloittaneen riidan heidän välillään. Eksymisepisodin hän itse myönsi asiantuntijan tapaamisessa, molemmat myönsivät kameroille että unohtuneista tavaroista tuli sanomista, ja viime jaksossa nyt tuskin jäi epäselvyyttä siitä että on ollut kiistaa kissanhoidosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6323/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin nauran vedet silmissä kotivideoille, mutta Tiinan ja Samuelin video katsomossa oli riemastuttavaa katsottavaa! "Mä teen susta reklamaation!" :-D Me repeilemme mieheni kanssa samoin. Yhteinen huumori on ihanaa!

Vierailija
6324/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Äijä ei osaa lukea!

Vierailija
6325/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se edellinen riitä ei edes ollut että hiekkalaatikkoon olis jäänyt kotiin vaan kissanhiekka ja -ruoka. Ostivat uudet seuraavasta kaupasta. Luulin aluksi, että hiekkalaatikko jäi ja joutuivat kääntymään takaisin kotiin hakeakseen sen ja sen takia asiasta tuli haloo. Mutta ei.

Vierailija
6326/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin nauran vedet silmissä kotivideoille, mutta Tiinan ja Samuelin video katsomossa oli riemastuttavaa katsottavaa! "Mä teen susta reklamaation!" :-D Me repeilemme mieheni kanssa samoin. Yhteinen huumori on ihanaa!

Hyvä, jos ohjelmaformaattiin kuuluu reklamaatio-oikeus. Toivottavasti Heidille on jo lähetetty lomake ja siinä on paikkansa tilinumerolle. 

Tiina ja Samuel ovat ihania!

Vierailija
6327/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se edellinen riitä ei edes ollut että hiekkalaatikkoon olis jäänyt kotiin vaan kissanhiekka ja -ruoka. Ostivat uudet seuraavasta kaupasta. Luulin aluksi, että hiekkalaatikko jäi ja joutuivat kääntymään takaisin kotiin hakeakseen sen ja sen takia asiasta tuli haloo. Mutta ei.

Oikeesti? En nähnyt tuota kyseistä jaksoa. Kissan hiekkaa ja ruokaa joutuu jokatapauksessa tasaisin väliajoin ostamaan uutta. Eikä kumpikaan ole mitään kallista. Missä siis ongelma?

Vierailija
6328/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti? En nähnyt tuota kyseistä jaksoa. Kissan hiekkaa ja ruokaa joutuu jokatapauksessa tasaisin väliajoin ostamaan uutta. Eikä kumpikaan ole mitään kallista. Missä siis ongelma?

Ongelma on siinä, että jos toinen on herra täydellinen, joka aina tietää ja osaa ja muistaa kaiken. Niin auta armias jos toinen ei olekaan täydellinen vaan joskus tekee jonkin pienen virheen, unohtaa joskus jonkun asian tai ymmärtää jonkun asian väärin. Kyllä silloin on aihetta kostoon ja sotaan! Miettikää nyt mikä loukkaus!

Vierailija
6329/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikon hankkimien elukoiden paskantaminen kuuluu tietenkin uudelle vaimolle.

Vierailija
6330/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikon hankkimien elukoiden paskantaminen kuuluu tietenkin uudelle vaimolle.

Tottakai! Ihan samalla lailla kuin edellisen liiton lapset kuuluu uuden vaimon hoidettavaksi ;) .

Vierailija
6331/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen näitä esiin tulleita aiheita joista Mikko on todistetusti Heidille suuttunut- oma eksymisensä, inhimillinen unohdus mökkimatkalla ja väärinkäsitys kissanhoidosta.

En haluaisi elää ihmisen kanssa joka hermostuu tai loukkaantuu minulle suhteettomasti, jollei kaikki pikkuasiatkin suju niin kuin hän olettaa. Nuo kun ovat kuitenkin vielä todella pieniä asioita, ja sellaisia joista pitäisi päästä yli ja eteenpäin ihan normaalilla juttelulla.

Nyt tulee taas varmaan kiviä niskaan ja väitteitä että Mikko täällä kirjoittelee, mutta pakko hypätä sivullisena "paholaisen asianajajaksi" ja kommentoida, että todistetusti on tällä hetkellä sitä vain, jos otetaan kaikki Heidin kertoma annettuna. Sama koskee sitä, että riidat ovat olleet yksipuolisesti rajuja. Kuten joku aiemmassa kirjoitti, niin näkyy tiettyä ristiriitaa sen välillä, miten Heidi on kuvannut olevansa alistuva, ja miten vahvasti hän tosiasiassa reagoi nähdyssä riitatilanteessa. Jos Heidi on herkkä provosoitumaan, ja Mikko sosiaalisesti kömpelö, niin riita ei välttämättä vaadi paljoa syttyäkseen.

Todistetusti siinä mielessä, että tiedämme näiden aiheiden ainakin aloittaneen riidan heidän välillään. Eksymisepisodin hän itse myönsi asiantuntijan tapaamisessa, molemmat myönsivät kameroille että unohtuneista tavaroista tuli sanomista, ja viime jaksossa nyt tuskin jäi epäselvyyttä siitä että on ollut kiistaa kissanhoidosta?

Tarkoitin lähinnä sitä, että meillä ei ole kuvaa siitä, onko Mikko objektiivisesti katsoen suuttunut kohtuuttomasti noista pikkuasioista, vai onko kyse lumipalloefektistä, jossa myös (tai jope ensisijaisesti) Heidi on provosoitunut voimakkaasti Mikon sinänsä pienestä huomauttelusta. 

Vierailija
6332/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä Kuittaa

Vierailija
6333/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riita kissaan liittyvästä asiasta on todella outo. Tämä on nyt sitten ihan puhdasta arvailua. Mutta todennäköisesti riidassa on taustalla ihan muuta kuin Heidi ja Mikon ja Heidin keskinäinen suhde. Voi esimerkiksi olla, että Mikon edellinen kumppani oli jotenkin välinpitämätön heidän yhdessä hankkiman kissan suhteen tai unohti koko ajan hoitaa kissaa tms. Ja pienikin viite sinne suuntaan aktivoi pettymykset edellisestä suhteesta ja nostaa raivon pintaan. Jos ihminen ei tunnista suuttumisensa tai vihansa syitä (jotka harvoin on vain käsillä olevassa tilanteessa) niin seurauksena on usein toiselle osapuolelle hyvin hämmentäviä ja ylimitoitetun tuntuisia riitoja.

Vierailija
6334/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on ihan selvää, että jos kumppanilla on tärkeä meno kuten polttarit, jään kotimieheksi. Oli sitten eläin tai lapsi. Polttarit ovat kerran elämässä jestas entään.

Kyllä ne kaverit siellä Turussa pysyvät.

"Kerran elämässä." No enpä nyt tiedä. Samakin ihminen saattaa mennä nykyään naimisiin useaan kertaan elämänsä aikana, joten kokee mahdollisesti useammat omatkin polttarit. Kaveripolttareita taas tulee helposti useita, kun kaverit menee naimisiin. Mutta sellaista se on lemmikin omistajana ja lapsen vanhempana: hänellä on vastuu, joten jos ei pysty mitenkään järjestämään hoitoa niin sitten täytyy jättää vaikkapa ne polttaritkin välistä.

No ei kai tuossa nyt tärkein pointti ollut se kerran elämässä vai kaksi. Bestmanin polttareita tuskin montaa silti tulee, jos lukumääristä halutaan edelleen keskustella.

Mikko ei ole väistänyt vastuutaan missään kohtaa. Hän päätteli, että hoitaja on hommattu. Nyt kun ei ollut, ei hän kissaa oman onnensa nojaan aio jättää.

Vierailija
6335/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidihän sanoi jotenkin jännästi, että Äijä tarvitsee erittäin paljon huolenpitoa tai läsnäoloa. Eli onko kissaa yritetty käyttää jonain kahleena, koska Mikon oma elämäntapahan on erittäin menevä - hänhän on ihan "hajalla" stressistä ja kiireistä. Eli kuka sitä Äijää on ennen Heidiä paaponut??

Jäin miettimään samaa. Kun Mikon menoista päätellen kissa on aika paljonkin yksin kotona, niin miten se nyt "ei voi olla kauhean kauaa yksin". Vai onko aikakäsitykset sitten niin vaan erilaiset, että Heidi lemmikittömänä tarkoittaa paria päivääkin kun puhuu että "ei kauhean kauaa".

Edelleen olen melko varma, että Heidi olisi ottanut kissan mukaansa Turkuun, jos Mikko olisi asiallisesti pyytänyt apua. 

Niinpä. Ihan varmasti se kissan hoito olisi ollut jotenkin järjestettävissä nopeallakin aikataululla. Kun varmasti olisi riittänyt että joku käy kerran sen viikonlopun aikana katsomassa ruuat ja vedet kuntoon. Varmasti tuntee noita rivarinaapureistaankin edes sen verran että olisi voinut jota kuta heistä pyytää.

Kissan kantaminen kuljetusboksissa on todella raskasta hommaa plus Heidin omat kamppeet siihen päälle. Enpä usko, että olisi ottanut Äijää mukaansa, jos tarkoitus oli rentoutua.

Vierailija
6336/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelinvaan kirjoitti:

Voi Mikko ja Heidi tai Heidi ja Mikko.  He luulevat olevansa niin älykköjä kumpikin, verrataan ohjelman muihin pareihin jotka touhuavat yhdessä arkisia asioita, nämä kaksi vain keskustelevat ja keskustelevat. Kumpikaan heistä ei taida olla pahemmin käytännön ihminen. Ja yksi kissanhoito kans, kuinka siitä on saatu niin suuri ongelma. Heistä ei kumpikaan tunnu ottavan vastuuta suhteesta tai edes omasta osuudesta siihen. Mikon luona ollessaan olisi Heidi voinut, ottaa paikkansa ja kokkailla, leipoa, lenkkeillä, tutustua ympäristöön, lukea, kirjoittaa tms. Mikko taas olisi voinut kertoa mitä nähtävyyksiä paikkakunnalla on, miten bussit kulkee jne. Oikeasti aika tylsä pariskunta.

Se lamauttaa aika lailla, kun huomaa olevansa naimisissa ja vieraalla paikkakunnalla eikä kumppanin kanssa löydy yhteistä säveltä vaan joka päivä on hajottavia riitoja, joita ei saada käsiteltyä. Onneksi Heidi ei kuitenkaan lamaantunut liikaa vaan pakkasi kassinsa!

Ihana selviytymistarina! Muija pyörittelee peukaloita sohvalla päivät pitkät ja alkaa heti sitten mäkättää, kun mies tulee töistä kotiin. 

Mitä SINÄ nyt siellä mäkätät?

Vierailija
6337/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina ja Tiinan hikka! :) :) :)

Mitenhän Millan ja Kimmon tai Heidin ja Mikon välillä olisi tilanne mennyt?

Milla hikottelisi ja muistelisi jotain baarihikkaa entisen hellunsa kanssa, Kimmo olisi kohteliaan vaivautuneesti vaiti ja tosi lasin vettä ja kehottaisi pidättämään hengitystä, naureskelisi hyväntahoisesti ehkä säikäyttämisestä hikan karkoittajana, mihin Milla ärähtäisi, että "mua mikään säikäytä ja mä mitään vettä tarvi, mä selvitän tän ite".

Heidi kertoisi, miten hiilihappovesi teettää tätä noloa hikkaa, mihin Mikko sanoisi, että älä aina puolustele itseäsi. Äijä hyppäisi aina ilmaan kuullessaan hikan.

Vierailija
6338/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun käsitykseni Heidin ja Mikon riidassa on se, että Mikko on ennenkaikkea vihainen Heidille siitä, että Heidi on uskaltanut sopia omia menoja kysymättä Mikolta lupaa tähän.

Vaikuttaa tosiaa siltä, että Mikko haluaa pitää langat käsissään ja ohjailla Heidin valintoja ja tekoja, jolloin Heidi olisi alisteisessa asemassa heidän avioliitossaan.

Mikko ei enää sohvakeskustelussa riitele ongelmasta (kissan hoidosta), vaan hän arvostelee Heidiä. Vaikuttaa siltä, että Mikon tapa riidellä on semmoinen, missä pyritään loukkaamaan toista osapuolta mahdollisimman paljon unohtaen itse alkuperäinen riitaan johtanut ongelma

Voisiko joku asioista ymmärtävä avata millainen ihminen haluaa riidellä noin että pyrkii riidassa loukkaamaan toista mahdollisimman paljon. Siis niin että ei yritäkään pysyä vain riidan aiheessa vaan päämäärä on loukata.

Mikon sanoin:" kun minä suutun sinulle, sinä et saa alkaa puolustelemaan itseäsi". Eli tämä Heidin puolustautuminen avaa tien yhä suuremmalle suuttumiselle, eikä löydy ymmärrystä Heidiä kohtaan. Vahva nainen on uhka. Naisen pitää alistua. Sanoisin, että syyt ovat aika syvällä, Mikon persoonallisuudessa.

Vierailija
6339/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on ihan selvää, että jos kumppanilla on tärkeä meno kuten polttarit, jään kotimieheksi. Oli sitten eläin tai lapsi. Polttarit ovat kerran elämässä jestas entään.

Kyllä ne kaverit siellä Turussa pysyvät.

"Kerran elämässä." No enpä nyt tiedä. Samakin ihminen saattaa mennä nykyään naimisiin useaan kertaan elämänsä aikana, joten kokee mahdollisesti useammat omatkin polttarit. Kaveripolttareita taas tulee helposti useita, kun kaverit menee naimisiin. Mutta sellaista se on lemmikin omistajana ja lapsen vanhempana: hänellä on vastuu, joten jos ei pysty mitenkään järjestämään hoitoa niin sitten täytyy jättää vaikkapa ne polttaritkin välistä.

No ei kai tuossa nyt tärkein pointti ollut se kerran elämässä vai kaksi. Bestmanin polttareita tuskin montaa silti tulee, jos lukumääristä halutaan edelleen keskustella.

Mikko ei ole väistänyt vastuutaan missään kohtaa. Hän päätteli, että hoitaja on hommattu. Nyt kun ei ollut, ei hän kissaa oman onnensa nojaan aio jättää.

"Mikko päätteli että hoitaja on hommattu." Ööö..millä logiikalla? Jos hän itse kissan ainoana omistajana ja vastuullisena ei ole sitä hoitajaa hommannut niin miten hän on voinut kuvitella että hoitaja olisi hankittu?

Vierailija
6340/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelinvaan kirjoitti:

Mikon luona ollessaan olisi Heidi voinut, ottaa paikkansa ja kokkailla, leipoa, lenkkeillä, tutustua ympäristöön, lukea, kirjoittaa tms. Mikko taas olisi voinut kertoa mitä nähtävyyksiä paikkakunnalla on, miten bussit kulkee jne. Oikeasti aika tylsä pariskunta.

Heidi vaikuttaa juuri sellaiselta naiselta, joka kuolee nälkään, jos kilometrin säteellä ei ole sushibaaria. Heidi ei varmasti kokkaa tai leivo, tuskin edes osaa.

Ja ne Ylöjärven nähtävyydet, ne on nopeasti kerrottu. 

1. Kirkko ja hautausmaa

2. Kirjasto

3. Räikänpuisto

4. Ympäristötaideteos

5. Soppeenharju

6. Ravirata

Oliko jotain muuta?

Oliko muuta?

Ja nämä tunnetaan ympäri Suomea ja niitä tullaan katsomaan pitkänkin matkan päästä? Tullaanhan? Tullaan?

Ketju on lukittu.