Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
5681/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä heidi!! Mikko on täys idiootti noiden pätkien perusteella

Vierailija
5682/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikon käytös oli todella pelottavaa. On muuten ymmärrettävää, ettei Heidi uskalla kertoa menoistaan, kun niihin suhtaudutaan noin. Tutkimustenkin mukaan pelko aiheuttaa valehtelua. Ihailin sitä, miten Heidi piti puolensa.

AI nyt täällä jo tiedetään mistä Heidin pimittämisen johtui.. Sekin oli varmuudella Mikosta johtuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5683/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kissa pärjää yhtä iltaa yksin kotona? 

Vierailija
5684/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan voi mainiosti jättää vaikka vuorokaudeksi yksin, kun vaan laittaa sille tarpeeksi ruokaa ja vaikka pari-kolme hiekkakippaa niin ei tarvi tehdä tarpeitaan aina samaan.

Ihan selkeää orjuuttamista ja hallitsemista Mikolta tuo käytös.  Heidi parka on niin rakastunut että yrittää lopulta miellyttää Mikkoa hinnalla millä hyvänsä ja sehän Mikolle sopii...

Toivottavasti eivät jatka, ihan Heidin parasta ajatellen...

Vierailija
5685/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Mikko nyt niin kamala ollut että pitää noin pahasti lytätä. Olihan tuo aikuismaista pohtimista riidan syistä, ei Mikko koko ajan Heidiä syytellyt, sanoi monesti et "enhän mä nyt sitä tarkoittanu." Jos mun ykskään ex ois osannut keskustella tolla tasolla rakentavasti riidan jälkeen niinkuin Mikko ja Heidi niin ois ollu iso respect. Ja kyllähän nuo kaks selvästi välittää toisistaan mut näköjään Äijä on Mikon silmäterä ja sen katin vois laittaa viikoksi jonnekkin hoitoon niin näkisivät loppuisiko riitely.

Vierailija
5686/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa et moni täällä taas henkilöi sen hyväksytyn toimintatavan täysin. Koska Mikko on tuomittu lopullisen pahaksi, niin kaikki mitä se tekee on väärin ja mitä Heidi tekee on ok. Olis hauskaa jos katsojia oltais hämätty sillä et se mitä tapahtuu oltais käännetty jonkin asian suhteen. Esim näytelty päinvastoin roolit. Veikkaan et silti Mikko olis tuomittu ja Heidiä säälitty vaikka asetelma olis täysin käänteinen.

Heidille ei ole kato opetettu, että "toisen kuuluu antaa sun olla just sellainen kun sä oot, kato. Mitään ei tartte sen toisen vuoksi oppia, tehdä tai ajatella, koska mä, faijasi, opetan sulle nyt, että kato sen sun kumppanin pitää antaa SUN olla se mikä sä oot".

Vaan katsos Heidi on normaalin ihmisen tavoin opetettu ajattelemaan muita. Mikkoa ei ole.

Vierailija
5687/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tuhoontuomittua, kun Heidin on pitänyt ohjelman vuoksi olla Ylöjärvellä kaksi viikkoa. Hän ilmeisesti siis kesälomalla ilman mitään tekemistä ja päivät pitkät odottelee vain Mikkoa kotiin. Ja Mikko taas on väsynyt töistä eikä jaksaisi viihdyttää Heidiä, jolle päivän kohokohta on Mikon tuleminen kotiin työpäivän jälkeen. Eikä mikään ihmekään, ettei työpäivän jälkeen ole energiaa heti alkaa viihdyttämään toista. Huono tilanne molemmille tällainen. Varmasti kiristää ilmapiiriä.

Mulle tulee hyvin vahvasti tunne siitä, että Mikko potee huonoa omatuntoa naisjuttujen takia ja käyttäytyy sen vuoksi kärjistetysti narsistisesti. Seen that been there.

Vierailija
5688/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä-kissa on ihqu!

Vierailija
5689/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa et moni täällä taas henkilöi sen hyväksytyn toimintatavan täysin. Koska Mikko on tuomittu lopullisen pahaksi, niin kaikki mitä se tekee on väärin ja mitä Heidi tekee on ok. Olis hauskaa jos katsojia oltais hämätty sillä et se mitä tapahtuu oltais käännetty jonkin asian suhteen. Esim näytelty päinvastoin roolit. Veikkaan et silti Mikko olis tuomittu ja Heidiä säälitty vaikka asetelma olis täysin käänteinen.

Kuule Mikko, luulet väärin.

Vierailija
5690/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pore kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pojat miten hyvä tanssija tuo Mikon kaveri oli :O

Mutta voi että kun mua ärsyttää toi Kimmo; sillä ei oo ikinä minkäänlaista huumorintajua. Esimerkiksi tossa kun Millan isä sanoi vitsikkäästi, että "Meillä on jopa liikennevalot täällä Kuhmossa ja niitä jopa noudatetaan" niin Kimmo vaan sanoi "Joo." Se sanoo aina vaan "Joo" eikä ikinä heitä vitsiä mistään. Ihan kamala turn-off että ei oo huumorintajua! 

Tai se, kun antoi "lahjaks" raivaussahan. Kimmo ei ymmärtänyt ollenkaan sarkasmia siinä, oli vaan ihan hölmissään ja änkytti vaivoin kiitoksen. Miten ei voinut ymmärtää vitsiä siinä?

No olen itse kotoisin Kainuusta "keskeltä-ei-mitään", paikasta, jossa miehet ovat tuon tyyppisiä. Mutta en olisi itsekään mennyt varmaksi sanomaan vitsailiko Millan isä vai oliko tosissaan. Mieti mikä haloo siitäkin olisi tullut jos Kimmo olisi naureskellut lahjalle vitsinä ja isä olisikin ollut aivan tosissaan. Siinä olisi mennyt appi-vävy-suhde välittömästi mönkään kun isä olisi vetänyt herneet nenään. Aivan vieras ihminen, saattaa antaa raivaussahan lahjaksi vitsinä tai tosissaan. Jos Kimmo olisi tiennyt miehen ennestään, niin varmasti olisi osannut suhtautua asiaan oikein.

Vierailija
5691/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkohan myös sivulauseissa syyllistää Heidiä siitä, että rasittavia riitoja on joka päivä. Ihan kuin se olisi vain ja ainoastaan Heidin syytä. 

Vierailija
5692/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko ja Heidi. The End. Surkeita asiantuntijoita kun valitsevat ohjelmaan noin narsistisilla piirteitä varustettuja yksilöitä. Tai jos tekivät sen tietoisesti niin melkoisen moraalitonta ja surullista. Ja huonolta näyttää Millan ja Kimmonkin suhde.

Vierailija
5693/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei sitä kissaa voinu ottaa sinne Turkuun ni kaikki olis saanu mitä haluaa

No siksi, koska riidan aiheeksi olisi keksitty joku muu..tai siis Mikko olisi keksinyt. Todellinen syy taitaa olla ihan se, ettei halunnut päästää Heidia vapaalle ilman vahtia..

Vierailija
5694/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kissa pärjää yhtä iltaa yksin kotona? 

Kyllä pärjäisi, mutta miten Mikko voisi bilettää polttareissa rauhassa, kun ei voisi tietää, missä Heidi sillä aikaa on? Siis itse pettäjä, epäilee toistakin sitten. Selvä homma.

Vierailija
5695/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen et kimmo osaa olla kyllä huumorintajuinen ja vitsikäs rentoutuessaan oikeanlaisessa seurassa. on vain vähän sellainen "hitaastil ämpiävä" eikä osaa heti olla oma itsensä. millan vanhempien tapaaminen oli varmasti aika jännittävää, ja se sahajuttu tuli aivan puskista. ensin joku tuntematon tyyppi antaa ymmärrtää että olet saamassa lahjan, ja sitten se lahja ei olekkaan oikeastaan mikään lahja. päässä pyörii miljoona asiaa että mitähän tässä nyt pitäisi ajatella.. onko tuo tyyppi tosissaan tämän "lahjan" kanssa vai ei, ja miten tähän pitäisi reagoida ettei loukkaa toista? varmaan käyttäytyisin tuollaisessa tilanteessa ihan samalla tavalla kuin kimmo, eli vain naureskellen myötäilisin, ja yrittäisin peittää kiusaantumisen parhaani mukaan. 

Vierailija
5696/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks täällä kukaan tunne noita pareja IRL että voisi kertoa ketkä oikeasti jatkoi ja ketkä ei :) En jaksais millään odottaa... Mitkä noiden koko nimet on että sais facesta stalkata :D

Vierailija
5697/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä on ihku.

Vierailija
5698/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään tän jakson perusteella oon tosi pettynyt asiantuntijoihin. Ensinnäkin Milla ja Kimmo: muiden haasteiden lisäksi noin erilaiset lapsihaaveet - ihan perusjuttu jonka tulisi tällaisessa ohjelmassa matchata! Heidi ja Mikko - tätä tuskin tarivtsee perustella sen tarkemmin...

Onneksi sentään Tiinalla ja Samuelilla näyttää hyvältä :) Pieniä erimielisyyksiä toki, mutta mainio ote niiden ratkaisemiseen!  

Vierailija
5699/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson tätä nyt tallennuksesta. En vielä halua lukea kommenttiketjua loppuun asti. Kuten moni muukin huomioi, niin ei hyvä ihme tuota Mikon mustasukkaisuutta tanssilavalla. Ja huomasitteko, että heti kun Heidi "palautettiin oikealle omistajalle" sieltä tuli tuo ah niin seksikäs kuiva omistuspusu huulille. Minä en mistään mitään tiedä, mutta eihän nyt tämän tason mustasukkaisuus ole millään tavalla tavanomaista! Hyh sentään.

Heidihän sen pusualoitteen teki. Meni itse Mikon luo.

Vierailija
5700/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sekin hyvä vitsi, kun anoppi antaisi miniälle ensivisiitillä vaikkapa pölynimurin? Että täällä tämä aina odottaa sua kun tulet käymään.

Ketju on lukittu.