Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
5641/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä jotenkin ymmärrän tuon Mikonkin pointin tuossa, että Heidi on suunnitellut jotain eikä ole kertonut suunnitelmistaan. Mutta tuo Heidin toistuva syyttäminen kyllä kuulostaa rasittavalta.

Jos mies on itse polttareissa koko viikonlopun niin onko sillä nyt niin väliäkään että mitä Heidi tekee sillä aikaa tai hyväksyttääkö suunnitelmansa Mikolla. Mikkohan on itse pois joten yhteisestä ajasta Heidin viikonlopun suunnitelmat eivät ole pois. Minusta suorastaan kummallista ettei Mikko itse kysynyt että miten Heidi pärjäilee sen viikonlopun hänen luonaan, tunteeko itsensä yksinäiseksi, haluaisiko lähteä Turkuun tms.

Vierailija
5642/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko ei osaa riidellä ja on tosi itsekäs, kyllä. Lisäksi kissan omistajana sillä on täysi vastuu omasta kissastaan. MUTTA: jos on sovittu että ollaan tietyssä kaupungissa ja tulee oma lyhyt meno siihen, niin kyllä sitä helposti olettaa et (jos toinen ei erikseen edes kerro lähtevänsä mihinkään!) et se kissan hoito onnistuu kun yhdessä ollaan samassa paikassa. MUTTA: toki Mikon olisi pitänyt hoitaa asia eri tavalla eikä alkaa syyllistää Heidiä ja kääntämään asioita niin et ite on aina vaan se uhri.

Kun on tunnettu pari viikkoa ja toinen on ollut muutenkin päivät vankina asunnossa, on ihan aiheellista tiedustella, aiotko olla täällä ja voitko katsoa kissaa vai onko muita suunnitelmia. Toinen voi sitten siihen kertoa, onko niitä suunnitelmia vai ei tai onko suunnitelmissa yrittää suunnitella suunnitelmia. 

Miksi se suunnitelman tekijä ei voi kertoa? Miksi toisen pitää arvuutella? Onko oikeesti reilua? Vai johtuuko tuo mielipide siitä että ällöttävä Mikko ei voi olla minkään suhteen oikeassa? On vaan musta Mikko ja puhtaan valkoinen Heidi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5643/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tuo riita nyt maailman typerin kummaltakin.

Vierailija
5644/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh... No, onneksi vihdoin katsojakin päästettiin näkemään millainen tuo Heidin ja Mikon suhde oikein on. Toivottavasti eivät jatka.

Vierailija
5645/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täytyy pitää lemmikkiä, jos sen hoitamisesta tulee tuollainen haloo?

Vierailija
5646/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Heidin piti jäädä kissaa vahtimaan? Kai sillä kissalla on aiemminkin ollut tällaisia tapauksia varten hoitajia, jolle sen nytkin olisi voinut viedä / antaa tulla kissaa hoitamaan. Ihme riitelyä täysin turhasta aiheesta kyllä Mikon puolelta. Onhan se nyt ihan hemmetin tylsää jäädä istumaan jonkun toisen kotiin ihan eri kaupunkiin ilman muuta tekemistä kuin kissan vahtiminen, missä ei edes ole juuri tekemistä!

Mutta jos ei olisi kissaa pallona jalassa, voisi lähteä vaikka salsaamaan...

Itse lemmikinomistajana ihmettelen Mikon käytöstä. Ei tuossa vaiheessa voida olettaa mitään hoitopalveluja vaan ne sovitaan aina erikseen. Sitten, kun kissa on molempien "oma" kissa, voidaan olettaa jo jotain, mutta silloinkin yleensä varmistellaan että toinen on paikalla, kun ei itse ole. 

Vierailija
5647/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko ei osaa riidellä ja on tosi itsekäs, kyllä. Lisäksi kissan omistajana sillä on täysi vastuu omasta kissastaan. MUTTA: jos on sovittu että ollaan tietyssä kaupungissa ja tulee oma lyhyt meno siihen, niin kyllä sitä helposti olettaa et (jos toinen ei erikseen edes kerro lähtevänsä mihinkään!) et se kissan hoito onnistuu kun yhdessä ollaan samassa paikassa. MUTTA: toki Mikon olisi pitänyt hoitaa asia eri tavalla eikä alkaa syyllistää Heidiä ja kääntämään asioita niin et ite on aina vaan se uhri.

Kun on tunnettu pari viikkoa ja toinen on ollut muutenkin päivät vankina asunnossa, on ihan aiheellista tiedustella, aiotko olla täällä ja voitko katsoa kissaa vai onko muita suunnitelmia. Toinen voi sitten siihen kertoa, onko niitä suunnitelmia vai ei tai onko suunnitelmissa yrittää suunnitella suunnitelmia. 

No mun mielestä se menee niinpäin aina et se kertoo, joka suunnitelmia tekee. Miksi ei voisi kertoa?? Eikä niin et toinen joutuu kysymään koko ajan.

Mun avioliitossani on kyllä niin, että se joka on lähdössä jonnekin viikonlopunviettoon tai vain juhliin illaksi vaikka kysyy ensin että sopiiko, että menen? Vai oliko sinulla muuta mielessä? Näin oli jo ennen lapsia. Ja jos siinä olisi sitten joku jomman kumman kissa, niin se jonka se kissa on kysyisi, että hoidatko sitä vai hommanko jonkun muun hoitajan. Mun mieheni tai minä ei varmasti ensisijaisesti edes ajattelisi, että se toinen kököttäisi kotona kissanvahtina, vaan ensisijaisesti kannustaisi tapaamaan niitä omia kavereita kun kerran on sitä vapaata yhteisestä seurasta.

Vierailija
5648/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko-raasu.Hänellä on ollut raskas päivä.Jestas kuinka ärsyttävä mies.Aivan puistattaa.

Vierailija
5649/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pojat miten hyvä tanssija tuo Mikon kaveri oli :O

Mutta voi että kun mua ärsyttää toi Kimmo; sillä ei oo ikinä minkäänlaista huumorintajua. Esimerkiksi tossa kun Millan isä sanoi vitsikkäästi, että "Meillä on jopa liikennevalot täällä Kuhmossa ja niitä jopa noudatetaan" niin Kimmo vaan sanoi "Joo." Se sanoo aina vaan "Joo" eikä ikinä heitä vitsiä mistään. Ihan kamala turn-off että ei oo huumorintajua! 

Tai se, kun antoi "lahjaks" raivaussahan. Kimmo ei ymmärtänyt ollenkaan sarkasmia siinä, oli vaan ihan hölmissään ja änkytti vaivoin kiitoksen. Miten ei voinut ymmärtää vitsiä siinä?

Vierailija
5650/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta suorastaan kummallista ettei Mikko itse kysynyt että miten Heidi pärjäilee sen viikonlopun hänen luonaan, tunteeko itsensä yksinäiseksi, haluaisiko lähteä Turkuun tms.

Niinpä. Mutta kun hänellä ei ole yhtään halua eikä kykyä asettua Heidin asemaan. Sinänsä ymmärrän ne hänen omat pointtinsa, stressin jne, mutta toisaalta se stressikin taisi olla aika suurelta osin omaa tyhmyyttä. Mitäs ei raivannut kalenteriinsa tilaa ohjelmanteon ajaksi. Saa siinä sitten olla marttyyria. Huoh. Kamala tyyppi.

Vierailija
5651/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä jotenkin ymmärrän tuon Mikonkin pointin tuossa, että Heidi on suunnitellut jotain eikä ole kertonut suunnitelmistaan. Mutta tuo Heidin toistuva syyttäminen kyllä kuulostaa rasittavalta.

Jos mies on itse polttareissa koko viikonlopun niin onko sillä nyt niin väliäkään että mitä Heidi tekee sillä aikaa tai hyväksyttääkö suunnitelmansa Mikolla. Mikkohan on itse pois joten yhteisestä ajasta Heidin viikonlopun suunnitelmat eivät ole pois. Minusta suorastaan kummallista ettei Mikko itse kysynyt että miten Heidi pärjäilee sen viikonlopun hänen luonaan, tunteeko itsensä yksinäiseksi, haluaisiko lähteä Turkuun tms.

Olisko ollut samoin toisinpäin? Jos Heidi olis Turussa lähteny bailaamaan viikonlopuksi, niin sen olis pitäny varmistaa et Mikolla on kaikki ok. Kysellä ettei Mikko tunne oloaan yksinäiseksi... Mikko-parka kun on ollut vankina toimettomana raikkaan vaan Heidin nurkissa.. Pliis! Kukaan ei ikimaailmassa ajattelis niin.

Vierailija
5652/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääks, en tajunnu että ollaan jo näin loppusuoralla tän sarjan kanssa. Onko mistään luettavissa juonipaljastuksia? ;)

Vierailija
5653/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

APUA toi Mikon "keskustelu"! En oo ollu näin järkyttynyt hetkeen. "SINÄ voisit ymmärtää MINUA vähän paremmin" "Älä SINÄ kuulosta tuolta kun MINÄ yritän rakentaa tässä kompromissia" "SINUSSA on kaikki vika ja MINUN ei tarvitse edes kuunnella koska MINÄ olen oikeassa ja tässä samalla teen vielä kompromissitkin, jotka tietysti ovat MINUN edukseni mutta sillä nyt ei ole väliä koska SINÄ olet väärässä ja MINÄ ja ÄIJÄ ollaan oikeassa NARSK NARSK"

Vierailija
5654/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmettelen sitä siskoa, joka on jättänyt kissan Mikolle. Kamalaa hankkia lemmikki ja hylätä sitten koko kesäksi. Ettei olis julkkistyrkky, joka viimeisessä jaksossa purjehtii vain hakemaan kattia!

Vierailija
5655/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nimenomaan! Itse olen tottunut siihen että puolin ja toisin huolehditaan että toisella on kivaa. Ihan käsittämätöntä kahlitsemista.

Vierailija
5656/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää nyt hyvät mammat ymmärtää tuota kontekstia jossa asiat tapahtuu. Mies tulee väsyneenä kotiin ja nainen tapansa mukaan mököttää. Mua ainakin raivostuttais. Olisi nyt laittanut vaikka hyvää ruokaa ja itsensä nätiksi miestä koko päivän odotellessaan.

Vierailija
5657/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun mielestä se menee niinpäin aina et se kertoo, joka suunnitelmia tekee. Miksi ei voisi kertoa?? Eikä niin et toinen joutuu kysymään koko ajan.

Mun avioliitossani on kyllä niin, että se joka on lähdössä jonnekin viikonlopunviettoon tai vain juhliin illaksi vaikka kysyy ensin että sopiiko, että menen? Vai oliko sinulla muuta mielessä? Näin oli jo ennen lapsia. Ja jos siinä olisi sitten joku jomman kumman kissa, niin se jonka se kissa on kysyisi, että hoidatko sitä vai hommanko jonkun muun hoitajan. Mun mieheni tai minä ei varmasti ensisijaisesti edes ajattelisi, että se toinen kököttäisi kotona kissanvahtina, vaan ensisijaisesti kannustaisi tapaamaan niitä omia kavereita kun kerran on sitä vapaata yhteisestä seurasta.

Mun avioliitossa jos ollaan lähdössä toiselle paikkakunnalle, niin siitä kerrotaan toiselle. Voihan sitä vaikka sattua jotain... Ei ole mitään syytä olla kertomattakaan.

Vierailija
5658/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinallahan oli yllättävän timmi kroppa! Luulin häntä paljon lihavammaksi.

Vierailija
5659/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta suorastaan kummallista ettei Mikko itse kysynyt että miten Heidi pärjäilee sen viikonlopun hänen luonaan, tunteeko itsensä yksinäiseksi, haluaisiko lähteä Turkuun tms.

Niinpä. Mutta kun hänellä ei ole yhtään halua eikä kykyä asettua Heidin asemaan. Sinänsä ymmärrän ne hänen omat pointtinsa, stressin jne, mutta toisaalta se stressikin taisi olla aika suurelta osin omaa tyhmyyttä. Mitäs ei raivannut kalenteriinsa tilaa ohjelmanteon ajaksi. Saa siinä sitten olla marttyyria. Huoh. Kamala tyyppi.

Nykyihminen on itsekäs ääliö useinkin. Jos on mennyt NAIMISIIN jonkun kanssa, jota ei tunne, niin suurin stressin lähde tulisi olla tutustuminen tähän ihmiseen kaikki muu aktiviteetti minimiin niiden viiden viikon ajaksi. 

Vierailija
5660/8622 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäkää nyt hyvät mammat ymmärtää tuota kontekstia jossa asiat tapahtuu. Mies tulee väsyneenä kotiin ja nainen tapansa mukaan mököttää. Mua ainakin raivostuttais. Olisi nyt laittanut vaikka hyvää ruokaa ja itsensä nätiksi miestä koko päivän odotellessaan.

Mene sinä Mikko(-fani) nukkumaan. Tui tui ja hyvää yötä!

Ketju on lukittu.