Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa? Millan isä on ihan pölö, ostaa vävylleen ensitapaamiselle sahan, jolla Kimmo voi karsia tiluksilta pöheikköjä.
Tä?
Sehän oli kunnianosoitus.Mies on otettu sukuun ja suvun rahoihin (=tiluksiin).
Ihan paras oli tämä "mulla ei ole koskaan ollut näin hienoa sahaa".
Mistä päin te asioita tajuamattomat kommentoijat olette kotoisin?
No mä olen ainakin Helsingistä. Siellä lahjat ostetaan ilahduttamaan saajaa.
Maalla tuollainen lahjan tarkoitus on kertoa saajalle, että sinut on hyväksytty porukkaan: Syksyllä sitten mennään yhdessä raivaamaan metsää. Hieno ele ja arvokas lahja (lämmitetty kädensija!). Uskon, että Kimmokin oivalsi lahjan syvemmän merkityksen.
Käsittääkseni ei äänensävystä päätellen ainakaan saamisen hetkellä ymmärtänyt. Oli ihan kuin puulla päähän lyötynä.
Meillä päin tuo olisi vittuilua, koska mukaan porukkaan ottamisen tarkoitus olisi nauraa noviisille, jolle laite olisi vieras. Ja jos sen kestät, niin sitten sut hyväksytään porukkaan. Mua ei kiinnosta kestää tuollaisia paskoja tulikasteita.
t. helsinkiläinen
Mua kiinnostaisi kuulla asiantuntijoilta, miksi he ovat valinneet juuri nää ihmiset mukaan ohjelmaan. Millaahan kovasti hehkutettiin ennen häitä, mutta miten on kolmelta ihmissuhteiden ekspertiltä mennyt ohi Millan ilmiselvä kiinnostuksen puute sitoutumista kohtaan? Ehkä ajattelee, että haluaisi sitoutua, mutta ei kyllä todellisuudessa oo ollenkaan valmis siihen.
Ja miksi ne on ottaneet Mikon, joka selvästi ei halua joustaa omista aikaavievistä töistään ja harrastuksistaan vaan odottaa Heidin sopeutuvan hänen aikatauluihinsa? Eikö kannattaisi suosiolla jättää ohjelmasta pois ihminen, joka vaikuttaa hyvin haluttomalta tekemään kompromisseja. Mua hämmästyttää, että asiantuntijat ei joko huomanneet tällaisia hallitsevia luonteenpiirteitä tai tietoisesti sivuuttivat ne.
Nähdyn perusteella vain Samuelilla ja Tiinalla on toivoa.
Olis joskus hyvä saada perustelut miksi ns. asiantuntijat ovat juuri nämä parit valinneet. Onko hyvistä/täysjärkisistä/televisioon sopivista hakijoista puute? Viime kaudella Jouni ja Mari olivat aivan eri tempperamentilla varustetut, nyt Milla ja Kimmo. Vaikeuksiahan se tietää. Mikolla ja Heidillä täysin eri arvot, kai nyt tämmöiset asiat tulee ennakolta esiin?
Vaikka en Mikosta pidäkään, niin puolustetaan miestä sentään vähän. Hänellä on työ, aikaa vieviä harrastuksia (tuomarin hommista ei niin vaan jäädä pois kesken kauden) ja ilmeisesti luottamustehtäviäkin. Heidi on lomalla. Ja kun nainen vierittää kyyneleitä, tulee miehestä heti se pahis, inhottava sika ja kaikkien ongelmien syy ja lähde. Sympatiat mene vaimolle. Näin se tahtoo elämässä mennä. Siksi monet miehet inhoavat naisen kyyneleitä koska ne tekee heti syyllisen olon. Totuus on kuitenkin se, etteivät kyyneleet määritä tunteen syvyyttä, toiset vaan itkee helpommin kuin toiset. Se joka on hiljaa saattaa kärsiä eniten.
Symppaan silti jotenkin Heidiä. Toivon etteivät jatka yhteistä elämäänsä. Molemmille parempi niin. Joskus tuntuu siltä, että asiantuntijat yrittävät liikaa pitää näitä pareja yhdessä ja selittää kaikkea parhain päin. Pareilla on varmasti paineita jatkaa liittoa ohjelman vuoksi vaikka sisällä jyllää epävarmuus.
Vierailija kirjoitti:
Voi perse tätä palstaa
...mutta pakko on mukana roikkua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa? Millan isä on ihan pölö, ostaa vävylleen ensitapaamiselle sahan, jolla Kimmo voi karsia tiluksilta pöheikköjä.
Tä?
Meillä päin ilahdutetaan sekä antajaa että saajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olette saaneet käsityksen, että Heidi ja Mikko ovat vain Turussa? Ainakin tässä jaksossa olivat Mikon luona Ylöjärvellä, juuri siitähän puhuivat Jasoninkin kanssa. Mikolla siellä paljon harrastuksia ja luottamustoimia ja Heidi ei tunne oloaan kotoisaksi kun on toisen luona ilman omia juttujaan ja toinen on paljon pois. Ylöjärveltähän Heidi lähti viettämään salsailtaa Turkuun.
Mikko odottaa, että Heidi joustaa, mutta ihan samalla tavalla Heidi odottaa, että Mikko joustaa.
Kumpikaan ei suostu tinkimään kovin paljon mistään omastaan.
Tämä. Onnea seuraaviin yrityksiin molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Heidi Maikkarin sivuilla:
– Minusta tuntuu, että elämämme pyörii vain Mikon elämän ympärillä. Mikolla on paljon harrastuksia ja sen lisäksi hän käy töissä. Illalla hän on usein todella väsynyt. En tarkoita sitä, että hänen pitäisi luopua harrastuksistaan, mutta tällaisessa rakkauskokeilussa tulisi osata hieman priorisoida, Heidi sanoo.
Helppohan se on opettajan huudella kesälomalta, kun toinen käy töissä ja joutuu käyttämään työmatkoihin pahimmillaan monta tuntia päivässä.
Samalla lailla stadilaisilla on samanlaisia "tulikasteita" uusille tyypeille, tyyliin vaikka tuo Alepasta hyvä Chardonnay, ei liian tamminen. Maalla taas uudelle lyödään saha käteen ja lähretähän mehtälle.
Mikä on omaperäisintä, oma mielipide tai keskustelun avaus mitä Kimmon suusta on kuultu. Kertokaa! Se on niin myötäilevä, etten itsekään kestäisi. Kummalla puolella haluut nukkuu, ihan sama. Huono tapa. Ihan pienellä harjoittelulla voisi sanoa, nukun tällä puolella. Jos mieheni olisi noin jees jees kaikessa, tuntisin että minäkin kumppanina olen vaan ihan sama.
Mun täytyy kyllä todeta Millasta että TODELLA järkyttävä ihmisluonne !!!!
Temppuradallahan Milla ja Kimmo pusuttelivat, taisi olla eka pusu sarjassa sitten häiden. Kimmo raukka yrittää niin kovasti , välillä tulee mieleen nöyrä koira joka yrittää miellyttää ja palvella isäntää , saa vain tylyn käskyn mennä kauemmas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäkin ärsyttää Kimmo kirjoitti:
Tottakai toi Milla valittaa ja tiuskii, kun se on niin kyrpiintynyt tohon Kimmoon. Itsekkin käyttäytyisitte samalla lailla, jos olisitte menneet naimisiin halveksimanne tyypin kanssa.
Pointti onkin se, mitä halveksuttavaa Kimmossa on. Jos hän ei sano mitään, hän on vässykkä ja jos hän sanoo jotain, tulee heti kuraryöppy niskaan.
Epäsopivuus on juuri tuota. Ollaan hiljaa ja puhutaan väärin. Niin kauan kuin Milla kuittailee, hän luulee, että asiat voivat muuttua. Sitten kun tajuaa, ettei hommasta tule mitään, alkaa pitää suunsa kiinni ja jos on yhtään tapoja, käyttäytyy paremmin loppuajan.
Tuon parin ei olisi pitänyt koskaan ruveta sekstailemaan, niin olisivat pitäneet kohteliaamman hajuraon ja erokin olisi helmpompi.Eihän epäsopivuus tarkoita sitä, että ihmistä tarvitsee halveksia. Ärsyyntyminen ja turhautuminen on ihan eri asia kuin suoranainen halveksiminen. Ei se tyyppi ole välttämättä väärässä, vaikka sanookin asioita, joita sinä et halua kuulla. Niin kuin tuo lapsiasia tai vaikka se sadekeli. Ikään kuin Kimmo olisi automaattisesti väärässä ja Milla oikeassa, vaikka ihan puhtaita mielipideasioita. Miksi Millalla on oikeus mielipiteeseen, mutta Kimmolla ei?
Ei tuossa ole oikeastaan edes kyse siitä, mikä mielipide on kyseessä, vaan kuka sen sanoo ja miten. Samat asiat toisen suusta olisivat Millan mielestä varmaan neutraaleja. Kun sen sanoo Kimmo koiranpentumaisesti epäröiden, se ottaa päähän. Ymmärrän häntä täysin, been there.
Jos halveksunta on vain tunnetila, sitä on aika vaikea kontrolloida. Ikävä käytös on tietenkin muutettavissa, mutta näillä kahdella on ilmeisesti kuitenkin jonkin verran vielä kipinöi, koska Milla jaksaa ottaa pulttia. Tulee sekin päivä, kun kokee, että kaikki pettymys on jo purettu ja on aika lähteä.
En puolustele Millaa, pidän häntä kauden ihmisistä vähiten, mutta ymmärrän, miksi hän käyttäytyy noin. Epäloogisen kuuloisesti ja ilkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tä?
Itse olisin vetänyt tuollaisesta herneet nenään, en rupea kenenkään ilmaistyövoimaksi saati ajamaan sen takia satoja kilsoja että pääsen rehkimään itseni kipeäki. Pitäköön pusikkonsa...
Voi apua, mitä porukkaa valikoitunut nyt ohjelmaan. Tiina ja Samuel ovat kyllä symppis pari, jos vain Tiina pystyisi ylittämään epävarmuutensa ja vähentäisi hössötystä ja nalkutusta. Heillä kuitenkin on parhaat mahdollisuudet onnistua. Mikko ja aHeidi.Mikossa en näe mitään sympaattista- tylsän, tosikkomaisen ja itsekeskeisen oloinen, puhe muminaa. Molemmat tuntuvat sanovan, että riitely on tuhoisaa ja siinä pitäisi parantaa, mutta kumpikaan ei sitä tee. Heidi vaikuttaa suht täysjärkiseltä, mutta kipakalta. Milla ja Kimmo..esimerkki modernista miehen ja naisen suhteen ja roolien epäslvyydestä. Kimmo tuntuu väkisin haluavan yrittää, koska on ihastunut Millan ulkonäköön ja "haasteellisuuteen". Tuollainen on moni kiltti nykymies. Milla onminusta ihan liian epäkypsä tällaiseen ohjelmaan, tulee mieleen aikuinen pissis. Luulen myös, että luonteen negatiivisuus korostuu, koska haluaa tuoda esiin ja jopa luoda suhteeseen ongelmia, joiden vuoksi erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tä?
Maalla tuollainen lahjan tarkoitus on kertoa saajalle, että sinut on hyväksytty porukkaan: Syksyllä sitten mennään yhdessä raivaamaan metsää. Hieno ele ja arvokas lahja (lämmitetty kädensija!). Uskon, että Kimmokin oivalsi lahjan syvemmän merkityksen.
Käsittääkseni ei äänensävystä päätellen ainakaan saamisen hetkellä ymmärtänyt. Oli ihan kuin puulla päähän lyötynä.
Meillä päin tuo olisi vittuilua, koska mukaan porukkaan ottamisen tarkoitus olisi nauraa noviisille, jolle laite olisi vieras. Ja jos sen kestät, niin sitten sut hyväksytään porukkaan. Mua ei kiinnosta kestää tuollaisia paskoja tulikasteita.
t. helsinkiläinen
Kestät siis minkä? Opastuksen? Laitteen käytön? Porukan naurun? Minkä naurun? Tuollaisen käyttö ei nyt kuitenkaan ole mitään "raketin ohjaamista"
Turha näitä on helsinkiläisille selittää...ajanhaaskausta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiinan käytöksestä voi olla kaikenlaista mieltä. Mutta mielestäni he ovat silti ainoa pari, joiden välillä on luontevaa kanssakäymistä ja joista näkyy, että tykkäävät toisistaan eivätkä vain yritä pakottaa tykkäämistä. Ne kemiat kohtaa toisin sanoen.
Mä päättelen muutamista kommenteista, että heillä molemmilla on taustalla tiettyjä "traumoja" ja he ovat nämä omat kipukohtansa avoimesti jakaneet toisilleen. Ymmärtävät ja hyväksyvät ne toisissaan.
Toisen traumoja ja erilaisuutta voi yrittää ymmärtää, mutta jos ne aiheuttavat toista kohtaan hankalaa käyttäytymistä niin raskasta on. Erityisesti jos toinen oireilee ja toisen rooli on ymmärtää niinkuin tässä parissa. t. kokemusta 30 v liitosta johon lopulta uuvuin.
Ei tietenkään loputtomiin voi eikä pidäkään ymmärtää. Sitä lähinnä tarkoitin, että Samuelillakin varmaan on ne omat kipukohtansa. Tiina tietää ne ja hyväksyy, ja päinvastoin. Samuelin herkät kohdat voivat olla niin yksityisiä asioita, että niitä ei kameroille kerrota. Sen sijaan nähdään Tiinan pikkulapsimaista käytöstä, mutta S kestää sen, koska ymmärtää mistä se johtuu ja tietää, että Tiinassa on niin paljon hyviä puolia, jotka ylittää nämä huonot.
En itsekään pysty kuvittelemaan tilannetta, jossa sietäisin sitä, että joku, edes puoliso menisi ilman lupaa mun lompakolle (tai sähköpostiin, avaisi kirjeen jne), mutta se ei tässä heille nyt ollut maailmanloppu näköjään.
Mistä muuten on tieto tästä LOMPAKOLLA käymisestä lähtöisin, kun videolla ei tällaisesta puhuttu?
Heh, mä taisin ainakin omaksua sen täältä palstalta. Joko huolimattomasti lukien tai sitten joku oli tänne kirjoittanut sen faktana. Mäkin ajattelin, että liput on olleet jossain pöydällä tai vaikka jääkaapin ovessa tms paikassa, jossa on olleet napattavissa. Tuo muuttaa tätä Tiinan käytöstä kuitenkin vähemmän pahaksi, jos ne ei olleet lompakossa tai muun "yksityisyyden suojan" tiukassa piirissä, josta niitä on oikeasti pitänyt mennä etsimään ja kaivelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on omaperäisintä, oma mielipide tai keskustelun avaus mitä Kimmon suusta on kuultu. Kertokaa! Se on niin myötäilevä, etten itsekään kestäisi. Kummalla puolella haluut nukkuu, ihan sama. Huono tapa. Ihan pienellä harjoittelulla voisi sanoa, nukun tällä puolella. Jos mieheni olisi noin jees jees kaikessa, tuntisin että minäkin kumppanina olen vaan ihan sama.
Tuollaisen miehen kanssa seksikin voi olla turhauttavaa, kyselee lupaa asentoonkin. En näe Kimmoa "ottamassa" naista villisti.
Joo kyllä Heidi säälittää. Mikko on itsekeskeinen, kehtaakin suuttua pikkuasioista vaimolle ja ylipäätään syytellä olis aihetta tai ei. Heidi vaikuttaa päinvastaiselta luonteelta ja todella järkyttyneeltä siitä, että häntä syytellään. Heidi on puolustuskannalla, niin minäkin olisin, olen kilttinä ihmisenä aika raivokas jos tulen epäoikeudenmukaisesti kohdelluksi.
Alkuun kivalta tuntunut pari taitaa olla tuhoon tuomittu. En usko Mikon ymmärtävän miten väärin ja loukkaavasti käyttäytyy. Toivon Heidin pelastautuvan tuosta liitosta, ellei jotenkin ihmeen kaupalla asiantuntijat saa Mikkoa muuttamaan asennettaan täysin.
T
Turha kommentoida jos ei tiedä? Mutta sitähän me kaikki täällö olemme tegemäs. Tämä on netin keskustelupalsta, ei tietokilpailu.