Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
6261/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pitkän parisuhteen onnistumisen tärkeimpiä edellytyksiä on samantyyppinen arvomaailma ja samantyyppiset tulevaisuudenhaaveet. Ja kyky kompromisseihin ja joustavuuteen. Ja oivallus siitä että kumppani ei osaa lukea ajatuksia, ei ole olemassa "minua varten" eikä kumppani ole vastuussa minun onnellisuudestani vaan olen itse siitä vastuussa.

Jos olisin itse asiantuntijana tuossa ohjelmassa, olisin selvittänyt nuo asiat hakijoista. Ja parittanut ainoastaan niitä henkilöitä, jotka on riittävän kypsiä parisuhteeseen ylipäätään (kyky kompromisseihin ja nuo oivallukset jo tehtyinä). Ja olisin parittanut keskenään vain sellaisia henkilöitä joiden haaveet, elämäntapa ja arvot on samanlaisia. On puppua että erilaisuus tuo jännitettä joka on välttämätön liitossa. Ei puolisot toistensa klooneja saa olla, mutta erilaisuus pitää toteutua tietyissä rajoissa, ei niin että halut on niin erilaiset että niistä muodostuu vain kiistakapuloita.

Vierailija
6262/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

P

Vierailija kirjoitti:

that is belfect kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos mulla olis Tiinan kroppa, en todellakaan esiintyisi pikkupikku-bikineissä. Saa kivittää =)

En minäkään pitäisi lihojani noin esillä, semminkään telkkarissa. Ja oon hoikka, mutta silti. En ilahtuisi, että kaikki sais tiirata ja arvostella mun perslihoja kotisohvallaan. Sinällään on hienoa, että Tiinaa se ei haittaa. Ehkä nykynuoret on avoinempia. Mielellään ne tiirailee omaa pyllyäänkin selfiekepillä. Jos vielä jäi kiviä, niin sitten viskeleen

Vittu mitä paskaa. Etenkin tuo eka kommentti.

Miksi vain Tiinan vartaloa arvostellaan, miksei myös Samuelin?

Onko vain urheilullisilla naisilla oikeus pukeutua bikineihin?

Jos kerran naisten vartaloja arvostellaan muutenkin, niin voisiko itse olla fiksumpi ja solidaarisempi omaa sukupuoltaan kohtaan ja jättää arvostelun väliin?

Siksi kun jos on vähän kessiä miehellä niin ei se haittaa yhtä paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6263/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnehäiriö sotkee kuvan kuten sotkisi alkoholismi, huume- tai peliongelma, pettäminen, väkivaltaisuus tms. muu vakava ongelma. Heidin osuutta ei voi arvioida suhteessa, jossa hän on ensisijaisesti olosuhteiden uhri. Se on selvää, ettei Heidi mitenkään aiheuttanut Mikon ongelmia.

Eikö todellakaan yhtään aiheuttanut? Ilmeisesti Mikolta jäi hyvän ystävänsä once in a lifetime -polttarit  väliin, kun Heidi yllätti päättämällä lähteä Tampereelle. Aiemmin oli kaiketi ollut lähtökohtana se, että Heidi asuu Mikolla kuvausjakson ajan. Varmaan Mikko olisi pyrkinyt mahdollistamaan Heidin viikonloppuretken, jos olisi vielä ehtinyt järjestää Äijälle korvaavan hoidon - siksihän Mikko mainitsi, että olisit laittanut edes tekstarin päätöksen tehtyäsi. Nyt se ilmeisesti oli kuitenkin jo liian myöhäistä. En näe, että Mikon suuttumisen syy olisi ensi sijassa se, että Heidi menee, vaan se, että Heidi ei ajatellut sen seurauksia tilanteen isomman kuvan kannalta.

Mikkoko sitten ajatteli? On varmasti tiennyt jo kuukausia että bestmaninsä polttarit on tulossa mutta ei missään vaiheessaa tullut ajatelleeksi että miten se kissanhoito järjestyy sillä aikaa kun hän on poissa.

Mutta Mikko ja Heidi ovat AVIOLIITOSSA. Onko Heidi missään vaiheessa sanonut, että hän ei aio hoitaa Mikon kissaa? Minä ainakin olettaisin, että jos olen naimisissa, mulla olisi kissa ja on sovittu, että lähden ystäväni polttareihin, niin toinen ei sitten yks kaks keksi, että mäpäs lähden jonnekin kans. Jos haluaa lähteä, niin ok, mutta siitä olisi suotavaa kertoa sen verran aikaisemmin, että ehtisin hankkia kissalle jonkun toisen hoitajan. Yksi päiväkin voi jo vaikuttaa paljon. Tai tehdä jo heti alussa selväksi, että minä en aio sinun kissaasi hoitaa, jolloin tällaista oletusta ei edes aviopuolisoonsa kohdistaisi. 

Avioliitossa mutta tunteneet muutaman viikon, joten ei tuota voi mielestäni verrata normaaliin avioliittoon, joka solmitaan normaalisti vuosien tuntemisen jälkeen. Kyllä siina ajassa puolison sinkkuaikana hankkima lemmikki alkaa varmasti tuntua ihan eritavalla perheeseen kuuluvalta jäseneltä. Nythän juteltiin vasta sellaisesta, että Mikon kissa on luultavasti alkanut pikkuhiljaa hyväksyä Heidiä. Mutta vaikka olisi ilmoittanut polttariaamuna, niin miten ihmeessä Mikko ei onnistu järkkäämään hoitoa jotenkin? Onhan sitä kissaa joku tai varmasti useampikin henkilö hoitanut aikaisemminkin, Mikko asuu pientaloalueella jossa luulisi kyllä jonkun naapurinsa tuntevan sen verran että voisi pyytää käydä lauantaina laittamassa kissalle vähän ruokaa, maksullisia hoitoloita on olemassa.

Olet ihan oikeassa, mutta Mikko luulee elävänsä avioliitossa Heidin kanssa, mutta Heidi on vasta aloittanut seurustelun Mikon kanssa. 

Vierailija
6264/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on ihan selvää, että jos kumppanilla on tärkeä meno kuten polttarit, jään kotimieheksi. Oli sitten eläin tai lapsi. Polttarit ovat kerran elämässä jestas entään.

Kyllä ne kaverit siellä Turussa pysyvät.

Jos teillä on totuttu olettamaan noin niin mikäs siinä. Ei varmaan pitemmissä parisuhteissa sovita enää kaikesta mahdollisesta erikseen vaan on opittu että jos toisella on joku meno niin tajutaan että mitä se sille toiselle tarkoittaa. Heidi ja Mikko on kuintekin tunteneet toisensa pari viikkoa, ja vasta opettelevat tuntemaan toisiaan ja toisen ajatusmaailmaa joten ei tuollaisia oletuksia voi tehdä vaan asiat on sanottava ääneen.

Vierailija
6265/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse en todellakaan kesäisin bikinissä esiinny, jos on talvella jäänyt salit väliin. Ja en myöskään nauti pulleiden ihmisten esiintymisestä biksuissa, se ei vaan ole nättiä. EI tee pullukasta huonoa ihmistä, mutta on epäesteettistä. Jep, olen pinnallinen ja kai sitten jotenkin huono ihminen itse =)

Vaikka sinun itsetuntosi ei kestäisi esiintyä bikineissä vähän runsaampana, niin anna muiden sentään pitää vartalostaan sellaisena kuin se on. En myöskään ymmärrä, miksi lauot tuollaisia mielipiteitä julkisesti. Kukaan ei (toivottavasti) ala muuttaa pukeutumistaan sen vuoksi, että sinulla on mielipide, mutta joku saattaa siitä huolimatta pahoittaa mielensä. Käytöstavat?

Öö, pitäisikö valehdella että ihra näyttää hyvältä kun on kivaa? Meitä sporttaajia kyllä saa kuka tahansa arvostella syömishäiriöisiksi ymym, mutta ei kestetä yhtään jos tästäkin suunnasta sanotaan välillä suoraan. Jonkunlaista itsekritiikkiä voisi edes bikinien sovituksessa harrastaa, end of. Silti pidän Tiinasta ja Samuelista pariskuntana, varsinkin Samuli on ihana luonteeltaan. Jääkää te jankkaamaan asiasta, täytyy lähteä salin kautta töihin.

Miksi täytyy kommentoida mitään? Ei tarvitse valehdella, että toinen näyttää hyvältä, vaan voi yksinkertaisesti pitää turpansa kiinni. Ikävää, että sinun ulkonäköäsi on arvosteltu ja se on loukannut tunteitasi, mutta se ei ole mikään perustelu tai syy alentua samalle tasolle ja arvostella itsekin muita.

Kommenttisi itsekritiikin harjoittamisesta on yksinkertaisesti täyttä roskaa. Kai ymmärrät, että makuja on monia, eivätkä sinun esteettiset mieltymyksesi ole mikään jumalallisen ylevä periaate, jonka muutkin jakavat? Miksei jokainen saisi pukeutua sellaisen näköiseksi, mikä omaa silmää miellyttää? Ethän itsekään hyväksy omaan ulkonäköösi kohdistuvaa kritiikkiä, kuten kommentillasi osoitit.

Vierailija
6266/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelinvaan kirjoitti:

Voi Mikko ja Heidi tai Heidi ja Mikko.  He luulevat olevansa niin älykköjä kumpikin, verrataan ohjelman muihin pareihin jotka touhuavat yhdessä arkisia asioita, nämä kaksi vain keskustelevat ja keskustelevat. Kumpikaan heistä ei taida olla pahemmin käytännön ihminen. Ja yksi kissanhoito kans, kuinka siitä on saatu niin suuri ongelma. Heistä ei kumpikaan tunnu ottavan vastuuta suhteesta tai edes omasta osuudesta siihen. Mikon luona ollessaan olisi Heidi voinut, ottaa paikkansa ja kokkailla, leipoa, lenkkeillä, tutustua ympäristöön, lukea, kirjoittaa tms. Mikko taas olisi voinut kertoa mitä nähtävyyksiä paikkakunnalla on, miten bussit kulkee jne. Oikeasti aika tylsä pariskunta.

Se lamauttaa aika lailla, kun huomaa olevansa naimisissa ja vieraalla paikkakunnalla eikä kumppanin kanssa löydy yhteistä säveltä vaan joka päivä on hajottavia riitoja, joita ei saada käsiteltyä. Onneksi Heidi ei kuitenkaan lamaantunut liikaa vaan pakkasi kassinsa!

Ihana selviytymistarina! Muija pyörittelee peukaloita sohvalla päivät pitkät ja alkaa heti sitten mäkättää, kun mies tulee töistä kotiin. 

Vierailija
6267/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on ihan selvää, että jos kumppanilla on tärkeä meno kuten polttarit, jään kotimieheksi. Oli sitten eläin tai lapsi. Polttarit ovat kerran elämässä jestas entään.

Omat polttarit on kerran elämässä tai kerran/avioliitto, mutta kaverienpolttareita voi olla kuinka monia tahansa.

Vierailija
6268/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnehäiriö sotkee kuvan kuten sotkisi alkoholismi, huume- tai peliongelma, pettäminen, väkivaltaisuus tms. muu vakava ongelma. Heidin osuutta ei voi arvioida suhteessa, jossa hän on ensisijaisesti olosuhteiden uhri. Se on selvää, ettei Heidi mitenkään aiheuttanut Mikon ongelmia.

Eikö todellakaan yhtään aiheuttanut? Ilmeisesti Mikolta jäi hyvän ystävänsä once in a lifetime -polttarit  väliin, kun Heidi yllätti päättämällä lähteä Tampereelle. Aiemmin oli kaiketi ollut lähtökohtana se, että Heidi asuu Mikolla kuvausjakson ajan. Varmaan Mikko olisi pyrkinyt mahdollistamaan Heidin viikonloppuretken, jos olisi vielä ehtinyt järjestää Äijälle korvaavan hoidon - siksihän Mikko mainitsi, että olisit laittanut edes tekstarin päätöksen tehtyäsi. Nyt se ilmeisesti oli kuitenkin jo liian myöhäistä. En näe, että Mikon suuttumisen syy olisi ensi sijassa se, että Heidi menee, vaan se, että Heidi ei ajatellut sen seurauksia tilanteen isomman kuvan kannalta.

Mikkoko sitten ajatteli? On varmasti tiennyt jo kuukausia että bestmaninsä polttarit on tulossa mutta ei missään vaiheessaa tullut ajatelleeksi että miten se kissanhoito järjestyy sillä aikaa kun hän on poissa.

Mutta Mikko ja Heidi ovat AVIOLIITOSSA. Onko Heidi missään vaiheessa sanonut, että hän ei aio hoitaa Mikon kissaa? Minä ainakin olettaisin, että jos olen naimisissa, mulla olisi kissa ja on sovittu, että lähden ystäväni polttareihin, niin toinen ei sitten yks kaks keksi, että mäpäs lähden jonnekin kans. Jos haluaa lähteä, niin ok, mutta siitä olisi suotavaa kertoa sen verran aikaisemmin, että ehtisin hankkia kissalle jonkun toisen hoitajan. Yksi päiväkin voi jo vaikuttaa paljon. Tai tehdä jo heti alussa selväksi, että minä en aio sinun kissaasi hoitaa, jolloin tällaista oletusta ei edes aviopuolisoonsa kohdistaisi. 

Avioliitossa mutta tunteneet muutaman viikon, joten ei tuota voi mielestäni verrata normaaliin avioliittoon, joka solmitaan normaalisti vuosien tuntemisen jälkeen. Kyllä siina ajassa puolison sinkkuaikana hankkima lemmikki alkaa varmasti tuntua ihan eritavalla perheeseen kuuluvalta jäseneltä. Nythän juteltiin vasta sellaisesta, että Mikon kissa on luultavasti alkanut pikkuhiljaa hyväksyä Heidiä. Mutta vaikka olisi ilmoittanut polttariaamuna, niin miten ihmeessä Mikko ei onnistu järkkäämään hoitoa jotenkin? Onhan sitä kissaa joku tai varmasti useampikin henkilö hoitanut aikaisemminkin, Mikko asuu pientaloalueella jossa luulisi kyllä jonkun naapurinsa tuntevan sen verran että voisi pyytää käydä lauantaina laittamassa kissalle vähän ruokaa, maksullisia hoitoloita on olemassa.

Olet ihan oikeassa, mutta Mikko luulee elävänsä avioliitossa Heidin kanssa, mutta Heidi on vasta aloittanut seurustelun Mikon kanssa. 

Hyvä kiteytys. Tuohon ne heidän riitansa varmaan pohjautuukin. Toinen kokee vasta alkaneensa seurustella ja olevansa ihastumis/tutustumisvaiheessa (mikä on psykologisesti totta tässä tilanteessa). Toinen kokee olevansa avioliitossa (mikä taas on paperilla totta, mutta psykologisesti epätotta ja parisuhteen dynamiikan kannalta epätotta). 

Vierailija
6269/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelinvaan kirjoitti:

Voi Mikko ja Heidi tai Heidi ja Mikko.  He luulevat olevansa niin älykköjä kumpikin, verrataan ohjelman muihin pareihin jotka touhuavat yhdessä arkisia asioita, nämä kaksi vain keskustelevat ja keskustelevat. Kumpikaan heistä ei taida olla pahemmin käytännön ihminen. Ja yksi kissanhoito kans, kuinka siitä on saatu niin suuri ongelma. Heistä ei kumpikaan tunnu ottavan vastuuta suhteesta tai edes omasta osuudesta siihen. Mikon luona ollessaan olisi Heidi voinut, ottaa paikkansa ja kokkailla, leipoa, lenkkeillä, tutustua ympäristöön, lukea, kirjoittaa tms. Mikko taas olisi voinut kertoa mitä nähtävyyksiä paikkakunnalla on, miten bussit kulkee jne. Oikeasti aika tylsä pariskunta.

Se lamauttaa aika lailla, kun huomaa olevansa naimisissa ja vieraalla paikkakunnalla eikä kumppanin kanssa löydy yhteistä säveltä vaan joka päivä on hajottavia riitoja, joita ei saada käsiteltyä. Onneksi Heidi ei kuitenkaan lamaantunut liikaa vaan pakkasi kassinsa!

Ihana selviytymistarina! Muija pyörittelee peukaloita sohvalla päivät pitkät ja alkaa heti sitten mäkättää, kun mies tulee töistä kotiin. 

Ja mies heittäytyy marttyyriksi eikä anna toisen edes sitä kahvia keittää.

Vierailija
6270/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos mulla olis Tiinan kroppa, en todellakaan esiintyisi pikkupikku-bikineissä. Saa kivittää =)

En minäkään pitäisi lihojani noin esillä, semminkään telkkarissa. Ja oon hoikka, mutta silti. En ilahtuisi, että kaikki sais tiirata ja arvostella mun perslihoja kotisohvallaan. Sinällään on hienoa, että Tiinaa se ei haittaa. Ehkä nykynuoret on avoinempia. Mielellään ne tiirailee omaa pyllyäänkin selfiekepillä. Jos vielä jäi kiviä, niin sitten viskeleen

Jos kerran naisten vartaloja arvostellaan muutenkin, niin voisiko itse olla fiksumpi ja solidaarisempi omaa sukupuoltaan kohtaan ja jättää arvostelun väliin?

Niin, miksi se ei haittaa? Miksi nämä ulkonäköpaineet kohdistuvat vain naisiin? Ja miksi naiset itse asettavat niitä toisilleen?

Vierailija
6271/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain käsityksen että Heidi oli yrittänyt pyytää anteeksi edellisenä iltana (mitä?!), muttei se ollut Mikolle kelvannut. Aivan käsittämätön tyyppi mielestäni.

Kiistan aihe oli se, että olisiko Heidin pitänyt ottaa extempore-reissusuunnitelmansa aiemmin puheeksi, että kissan hoito ei jää herran haltuun ajankohtana, jona Mikko on ennalta sovitusti muualla.

Oliko se aito anteeksipyyntö, jos asiasta piti olla vihainen ja alkaa kinata vielä uudelleen Mikon tultua seuraavana päivänä kotiin?

Käsitin, että Mikko itse ei ollut aikaisemmin valmis kinaa lopettamaan.

Mitä järkeä pitkittää kinaa jos toinen haluaa sopia? En ymmärrä sellaisia ihmisiä jotka eivät ole valmiita sopimaan silloin kun toinen anteeksi pyytää tai sovintoa ehdottaa.

Kumpi tilanteessa mielestäsi ei osoittanut sopimisen halua? Itse en pysty näkemään tässä yksiselitteistä syyllistä.

Ilmeisesti edellisiltana molemmat olivat osallistuneet kiivaasti riitaan.

Mikkohan oli sitten jo kuvatussa tilanteessa hyvin rauhallinen ja ja jopa lyödyn oloinen, kun taas Heidi korotti useampaan otteeseen ääntään (etenkin "miten mun olisi pitänyt joustaa"-kohta ja oli hyökkäävämpi osapuoli. Esim. tuossa kysymyksessä ei selvästikään ollut kyse niinkään keskustelevasta kysymisestä, vaan äänensävy sanoi, että Heidin pointti oli alleviivata, että hänellä ei ollut syytä joustaa.

Ja kun Mikko sanoi Heidille, että älä puolustele itseäsi, niin uudemmalla katsomisella ymmärsin, että ei Mikko tarkoittanut, ettei Heidi saisi ollenkaan puolustaa näkökantojaan. Mikon ajatus vaikutti olevan, että jos Heidi ensin pyysi anteeksi omaa osuuttaan riitaan, mutta sitten hänen  kuitenkin oli pakko lähteä selittelemään anteeksipyynnön perusteet tarpeettomiksi, niin eihän se ole kovin pyyteetön anteeksipyyntö.

Hankala sana tuo "anteeksi".  Dominoivan ihmisen kanssa sitä tekee mieli käyttää säästellen, koska sitä ei lasketa edes anteeksipyynnöksi. Ja onko sitten oikeus lytätä pyyntö ja sanoa "minusta tuntuu, ettei se ollut aito". Ei tunteitaan, ei edes pahoillaan olemisen tunteita voi pakottaa, mutta anteeksi voi silti pyytää, jos haluaa ojentaa jonkinlaisen sovittelevan käden. 

Tällaisissa riitatilanteissa, jossa molemmissa on vikaa, voisivat molemmat todeta, että "olen pahoillani, että tällainen tilanne syntyi". Minusta kummallakin on edelleen oikeus näkemykseensä, mutta tulevaisuudessa (siis jos leikittäisiin, että yhteiselo jatkuu) sitten kumpikin ottaisi opiksi eikä toimisi näin.

Tässähän sekä Mikko että Heidi olettivat liikoja.  Emme edes tiedä, mitä pariskunta oli puhunut ennakkoon Heidin olemisesta Ylöjärvellä, mutta jos oli puhuttu, että Heidi on paikalla myös silloin, kun toinen ei ole (tyyliin: "Olen täällä 2 viikkoa.")  niin miten Mikko olisi voinut olettaa, että näin ei sitten oikeasti olekaan.

Joku toinen kuin Heidi olisi ehkä tajunnutkin, että hänen lähtönsä vaikuttaa mm. siihen elolliseen olentoon, josta ihminen on vastuussa, mutta ei tällainen ajattelu kaikilta suju luonnostaan. Minulla ei ole ollut koskaan lemmikkiä, mutta olen melko varma, että viikonloppusuunnitelmia tehdessä olisi vähintään toisena ajatuksena ollut "kissalle täytyy sitten hommata hoitaja". ja JOS lähtöajatus olisi pälähtänyt päähän ihan viime tingassa ja hoitajan löytäminen olisi tästä syystä hankalaa, ottaisin tämänkin huomioon.

Vierailija
6272/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi se ei haittaa? Miksi nämä ulkonäköpaineet kohdistuvat vain naisiin? Ja miksi naiset itse asettavat niitä toisilleen?

Kun ei voi kilpailla älyllä, voi yrittää kilpailla ulkonäöllä. 

Vierailija
6273/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millan ilkeät kommentit eivät ole ohjelman leikkauksella selitettävissä. On vain niin lapsellinen ja täynnä itseään. Vissiin isin pikku prinsessa, halasikin ensin isäänsä. Äitiään tervehti niin laimeasti, että luulin ensin vain äitipuoleksi.

SÄKÖ et koskaan ikinä elämässäsi ole sanonut mitään ilkeää kenestäkään/ kenellekkään??? Oletpa varsinainen pyhimys!!!

Kyllä se kuule pyhimys vain niin on, että leikkaaja on juurikin poiminut kaikki ilkeät kommentit sinne väliin suolaamaan tätä muuten liian tylsäksi ja tasapaksuksi menevää ohjelmaa. Milla on temperamenttinen, ja varmasti laukoo suoraan asiat, mutta on tuossa ohjelman tekijöillä näppinsä pelissä Millainen kuva Millasta annetaan joissakin jaksoissa. ;)

Älä ole tyhmä, ja kapeakatseinen, katseleppa ohjelmaa seuraavalla kerralla toisesta näkökulmasta, saat ihan uusia viboja!

Vierailija
6274/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä naiskirjoittaja ajatteli tässä naisen esiintymistä, koska se liittyy häneen itseensä läheisemmin. Sitä paitsi Tiinahan on urheilullinen nainen. Urheilulliset naisetkin voivat näyttää erilaisilta. Sitä paitsi minusta Tiina näytti oikein hyvältä biksuissa. Ukkokullastaan en sano mitään, koska mitä väliä. Olen iloinen, jos ihminen ei rajoita liikaa tekemisiään ulkonäköpaineiden vuoksi.

Vierailija
6275/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulissit - oi ihanat kulissit ne tuollainen Mikon kaltainen ihminen osaa pitää tiukasti pystyssä. On harrastuksia, luottamustoimia, hyvää työtä, laajaa ystäväpiiriä.

Anteeksi mutta mitkä ihmeen "kulissit"? Mikolla harrastukset, luottamustoimet, hyvä työ ja laaja ystäväpiiri ovat jotain kielteiseksi miellettävää "kulissia", kun taas naisella näitä pidettäisiin varmasti osoituksena aktiivisuudesta ja kunnianhimosta.

Tässä Mikon haukkumisessa ei ole järjen hiventäkään. Kaikki mitä Mikko tekee, on joillekin kielteistä. 

Sopivastipa leikkasit lainaamastasi kommentista sen olennaisimman pois. Siinähän puhuttiin tuosta että julkisetsi ollaan niin mahtavaa seuramiestä ja rakastavaa puolisoa mutta sitten kotioven sisäpuolella puolisolle raivotaan ja suutataan ihan kaikesta epäolennaisestakin.

No julkisiako niistä riidoista pitäisi tehdä? 

Itse ihmettelen näitä esiin tulleita aiheita joista Mikko on todistetusti Heidille suuttunut- oma eksymisensä, inhimillinen unohdus mökkimatkalla ja väärinkäsitys kissanhoidosta.

En haluaisi elää ihmisen kanssa joka hermostuu tai loukkaantuu minulle suhteettomasti, jollei kaikki pikkuasiatkin suju niin kuin hän olettaa. Nuo kun ovat kuitenkin vielä todella pieniä asioita, ja sellaisia joista pitäisi päästä yli ja eteenpäin ihan normaalilla juttelulla.

Vierailija
6276/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kerran elämässä." No enpä nyt tiedä. Samakin ihminen saattaa mennä nykyään naimisiin useaan kertaan elämänsä aikana, joten kokee mahdollisesti useammat omatkin polttarit. Kaveripolttareita taas tulee helposti useita, kun kaverit menee naimisiin. Mutta sellaista se on lemmikin omistajana ja lapsen vanhempana: hänellä on vastuu, joten jos ei pysty mitenkään järjestämään hoitoa niin sitten täytyy jättää vaikkapa ne polttaritkin välistä.

Vierailija
6277/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei voi kilpailla älyllä, voi yrittää kilpailla ulkonäöllä. 

Naisilla se menee niin, että pitää kilpailla kummallakin. Ja mitä parempi ulkonäkö, sitä enemmän täytyy olla älyllistäkin näyttöä, ettei putoa tähän "yritän tässä kompensoida ulkonäöllä jotakin" -kastiin. Rankkaa on.

Vierailija
6278/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelinvaan kirjoitti:

Mikon luona ollessaan olisi Heidi voinut, ottaa paikkansa ja kokkailla, leipoa, lenkkeillä, tutustua ympäristöön, lukea, kirjoittaa tms. Mikko taas olisi voinut kertoa mitä nähtävyyksiä paikkakunnalla on, miten bussit kulkee jne. Oikeasti aika tylsä pariskunta.

Heidi vaikuttaa juuri sellaiselta naiselta, joka kuolee nälkään, jos kilometrin säteellä ei ole sushibaaria. Heidi ei varmasti kokkaa tai leivo, tuskin edes osaa.

Ja ne Ylöjärven nähtävyydet, ne on nopeasti kerrottu. 

Niin... Ylöjärveltä on lyhyt bussimatka Tampereelle. Mistä me tiedetään ettei Heidi ole tutustunut Tampereeseen? Tai jos hän ei ole sen oloinen ihminen että haluaa yksin kierrellä jossain loputtomiin?  Toiset kaipaa omiakin rutiineja eikä loputonta lomailua.

Vierailija
6279/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kerran elämässä." No enpä nyt tiedä. Samakin ihminen saattaa mennä nykyään naimisiin useaan kertaan elämänsä aikana, joten kokee mahdollisesti useammat omatkin polttarit. Kaveripolttareita taas tulee helposti useita, kun kaverit menee naimisiin. Mutta sellaista se on lemmikin omistajana ja lapsen vanhempana: hänellä on vastuu, joten jos ei pysty mitenkään järjestämään hoitoa niin sitten täytyy jättää vaikkapa ne polttaritkin välistä.

Eihän tässä ollut kyse siitä, etteikö pystyisi järjestämään, vaan että järjestäminen tehtiin hankalaksi äkkinäisellä lähtöpäätöksellä. Jos molemmilla olisi ollut omia suunnitelmia, joista kumpikaan ei puhu ensin mitään, tilanne olisi toinen, mutta Mikon menohan oli jo tiedossa. 

Vierailija
6280/8622 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa riidassa oli kyse muustakin. Heidi olisi voinut ottaa kissan mukaan Turkuun, jos jostain syystä Mikon vanhemmat tai kukaan naapuri tai muu tuttu ei olisi voinut hoitaa kissaa. Heidi tuskin olisi bilettänyt yötäpäivää koko viikonloppua.

Ketju on lukittu.