Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
2601/8622 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja mitänipotusta salaatin ja kumijuuston kanssa. Huhuh

Elämä on liian lyhyt pahan ruoan syömiseen. Ymmärrän hyvin Tiinaa, sillä oli ihan pointtia, vaikka ehkä vähän rasittavasti sen ilmaisikin.

Elämä on liian lyhyt jatkuvan komentelun alla elämiseen. Jos haluaa elämänsä täysin omilla säännöillään jopa salaattijuuston kokoisissa asioissa on parempi pysyä sinkkuna eikä pilata kenenkään muun elämää.

Vierailija
2602/8622 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin Linkedinissä Samuelin avoimen hakemuksen, taidankin palkata hänet itselleni aviomieheksi 😘

Kiitos, jätän ehdottomasti väliin

t. Samuel

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2603/8622 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on liian lyhyt pahan ruoan syömiseen. Ymmärrän hyvin Tiinaa, sillä oli ihan pointtia, vaikka ehkä vähän rasittavasti sen ilmaisikin.

Elämä on liian lyhyt jatkuvan komentelun alla elämiseen. Jos haluaa elämänsä täysin omilla säännöillään jopa salaattijuuston kokoisissa asioissa on parempi pysyä sinkkuna eikä pilata kenenkään muun elämää.

Nyyh, onko Samuelin elämä nyt pilalla :'( Mikäs drama queen siellä naputtelee, Tiinaakin pahempi.

Vierailija
2604/8622 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä yksi näkökulma tuohon kaupassa käyntiin. Mulla on hyvin erilainen ruokamaku kuin miehelläni, olen hyvin nirso ja en tykkää tietyistä mauista yhtään ja en voi syödä sellaista ruokaa ollenkaan (esim. jos on pippuria paljon tai muuta vastaavaa), mieheni taas on on kaikkiruokainen. Käytän myös erilaisia ruokatuotteita kuin mieheni. Mä ostan siis kaupasta omia juttujani ja mies ostaa omiaan. Toki on paljon samojakin ruokia ja tuotteita, mitä käytetään, mutta mun pointti nyt on se, että miksi aina pitää ostaa MOLEMMILLE SAMAA tuotetta, miksi sitä fetaakin/välimerellistä juustoa whatever ei ois voinut alunperinkin valita 2 erilaista, toinen syö toista ja toinen toista. Jos ne menee salaattiin, niin molemmat voi laittaa omiin kippoihin, joista ne lisätään omille lautasille. Ei voi olla niin vaikeaa. Esim. itse en voi sietää tomaatteja, mutta teemme yhteisen salaatin ja tomaatit pilkotaan omaan kuppiin, josta mies niitä lappaa omalle lautaselleen ja ite jätän ottamatta. No big deal.

Jos Samuelin mielestä se välimerellinen juusto on parasta, niin valitkoon sitten sitä ja Tiina ottaa sitä toista. Miks pitää AINA päästä johonkin kompromissiin, et molemmat kärsii?! Se on sitten eri asia, jos toiselle se juusto on "ihansama" ja toiselle se pitää olla se tietty, niin sit se "ihansama"-tyyppi joustaa. Ei sen kummempaa. Mutta tässä Samuelia rupesi selkeästi jo vituttamaan, että hän ei saa sanoa mihinkään mitään, joten halusi edes jostain omasta kannastaan pitää kiinni. Mutta tiedän, että jotkut on tosi tarkkoina just salaatinteosta, ekal kaudel se yksi mies, joka ei pessyt salaatinlehtiä, yhyhy, sellaisesta pitääkin "nipottaa". 

Mutta ens jakson klipissä Tiina näköjään taas valittaa siitä tiskipöydästä, se menee jo vähän överiksi :( 

Vierailija
2605/8622 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv:ssä nähdyn perusteella Tiinalla saattaa olla pakko-oireinen häiriö. Hänen käytöksestään voi siis tehdä muunkin tulkinnan kuin "hirvee nalkuttava akka".

Vierailija
2606/8622 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se Samuel osaa lähteä jos katsoo sen tarpeelliseksi. Aika dramaattista kyllä jos tuollainen pilaa elämän. Varmaan sieltä jääkaapista löytyy jatkossa tilaa kahdelle eri juustolle, ettei nyt sentään tarvitse erilaisten ruokailutottumusten takia erota jos ei yhteistä linjaa löydy.

Sen takia tämä formaatti on hyvä, että otetaan se toinen ihminen vastaan kokonaisuutena virheineen ja sitoudutaan häneen ja sitten mietitään, miten niistä virheistä päästään yli, eikä heti erota jonkun juuston tai elmukelmun takia.

Vierailija
2607/8622 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi sanoi Mikkoa hyväksi kommunikoijaksi. Varmaan monessa sarjaa seuraavassa kodissa kuului kohahdus.  Tässä nähdään, että on niin paljon materiaalia, mitä on jätetty pois ja mitä ei yksinkertaisesti ole! Koska jos ite olisin sarjassa, en todellakaan puhuisi tunteistani kaiken Suomen kuullen kameroiden edessä vaan vasta sitten esim. sängyssä myöhäisinä yön tunteina, kun kameramiehet ovat lähteneet. Mistä me tiedetään, vaikka H ja M ovat jauhaneet vaikka kuinka kauan asioista, kun kamerat ovat poissa ja todennäköisesti ovatkin.

Tuli tosi paha mieli tästä, koska H ja M vaikuttavat kivalta matchilta ja jos heidän juttu meni karille, tosi surullista :( 

Vierailija
2608/8622 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota minäkin ihmettelin, että miksi pitää väen väkisin ottaa samaa molemmille. Kyllä sinne jääkaappiin varmaan mahtuu. En minäkään syö miehen kinkkuja eikä hän mun juustoja ja se on ihan ok. Emme ole avioeron partaalla tämän takia, ja muistamme jopa kaupasta ostaa toiselle niitä tuotteita.

Vierailija
2609/8622 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä yksi näkökulma tuohon kaupassa käyntiin. Mulla on hyvin erilainen ruokamaku kuin miehelläni, olen hyvin nirso ja en tykkää tietyistä mauista yhtään ja en voi syödä sellaista ruokaa ollenkaan (esim. jos on pippuria paljon tai muuta vastaavaa), mieheni taas on on kaikkiruokainen. Käytän myös erilaisia ruokatuotteita kuin mieheni. Mä ostan siis kaupasta omia juttujani ja mies ostaa omiaan. Toki on paljon samojakin ruokia ja tuotteita, mitä käytetään, mutta mun pointti nyt on se, että miksi aina pitää ostaa MOLEMMILLE SAMAA tuotetta, miksi sitä fetaakin/välimerellistä juustoa whatever ei ois voinut alunperinkin valita 2 erilaista, toinen syö toista ja toinen toista. Jos ne menee salaattiin, niin molemmat voi laittaa omiin kippoihin, joista ne lisätään omille lautasille. Ei voi olla niin vaikeaa. Esim. itse en voi sietää tomaatteja, mutta teemme yhteisen salaatin ja tomaatit pilkotaan omaan kuppiin, josta mies niitä lappaa omalle lautaselleen ja ite jätän ottamatta. No big deal.

Jos Samuelin mielestä se välimerellinen juusto on parasta, niin valitkoon sitten sitä ja Tiina ottaa sitä toista. Miks pitää AINA päästä johonkin kompromissiin, et molemmat kärsii?! Se on sitten eri asia, jos toiselle se juusto on "ihansama" ja toiselle se pitää olla se tietty, niin sit se "ihansama"-tyyppi joustaa. Ei sen kummempaa. Mutta tässä Samuelia rupesi selkeästi jo vituttamaan, että hän ei saa sanoa mihinkään mitään, joten halusi edes jostain omasta kannastaan pitää kiinni. Mutta tiedän, että jotkut on tosi tarkkoina just salaatinteosta, ekal kaudel se yksi mies, joka ei pessyt salaatinlehtiä, yhyhy, sellaisesta pitääkin "nipottaa". 

Mutta ens jakson klipissä Tiina näköjään taas valittaa siitä tiskipöydästä, se menee jo vähän överiksi :( 

No saattoi olla eka kerta kun ovat yhdessä ruokakaupassa, antakee nyt vähän armoa. 

Vierailija
2610/8622 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsytti Tiina tässä jaksossa, kuten monia muitakin. Mutta en mä nyt ihan ymmärrä sitäkään, että kun toinen haluaisi ostaa tuoreita ja erilaisia salaattilajeja ja toinen ei edes tiedä, mitä rucola on, niin silti pitäisi ostaa joku valmispussi?! Ne on oikeasti ihan hirveän hintaisia ja usein nuhjuisen näköisiä. Siis tuli vähän sellainen fiilis, että sillä Samuelillakin on ylittynyt ärsytyskynnys jo siihen pisteeseen, että itekin pitää alkaa naputtaa ihan turhanpäiväisistä asioista, kuten salaatin ostosta... Mikä on tietty sikäli hyvä, ettei ole ihan tossu. Joka tapauksessa ahdistuisin jo noiden kauppareissuilla ihan mielettömästi.

Eihän Samuel sanonut, ettei tiedä, mitä rucola on, vaan sanoi, ettei ole koskaan oikein tajunnut rucolaa. Minun mielestäni tämä tarkoittaa sitä, että ei siitä erityisemmin pidä, joten ei ole sitä koskaan erikseen vartavasten ostanut. 

Ja voisiko joku kertoa millaisista valmispusseista tässä nyt puhutaan? Eikö ne valmispussit ole ihan yhtä tuoreita, kuin esim se Tiinan ehdottama rucola-rasia? Ja ihmeellistä tuossa tilanteessa oli se, että Tiina sanoi, ettei tiedä, millaista pussia Samuel tarkoittaa, mutta sitten sanoikin että salaatti niissä pusseissa on useimmiten märkää.

Muistat väärin - Samuel ei puhunut mitään mistään tajuamisesta. Näin keskustelu meni:

Samuel: "Täs [kauppalistassa] lukee salaatti ja rucola ja pinaatti.

Tiina: "Joo."

Samuel: "Minkälaist niinku tämmösii, mihin näit niinku käytetään?"

[...]

Tiina: "Ja sit rucolaa otetaan, otetaanks sellanen rasia [...]?"

Samuel: "Mää en oo ikinä käyttäny rucolaa, nii otetaan vaan."

Mutta jokainen tietty tulkitsee keskustelun eri tavoin. Jos kysyy, mihin jotain käytetään ja sanoo, ettei oo koskaan käyttänyt sitä, niin tulkitsen sen siten, ettei tiedä oikeastaan, mitä tuote on. Muutenhan ei varmaan kysyisi, mihin rucolaa käytetään?

Joo, pitipäs katsoa oikein tuo pätkä uudestaan. Minä käsitin tuon alun perin niin, että kun kauppalistassa lukee esim se pinaatti ja rucola, niin hänelle oli epäselvää, mihin Tiina sen käyttää ja miksi se pitää ostaa erikseen, kun on niitä valmiita sekoituksia.

Vierailija
2611/8622 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä tosi tökeröä, että siinä Mikon ja Heidin ystäväpariskuntatapaamisessa oli se yksi jätetty ihan outsideriksi, ensinnäkin TV:ssä ei lukenut hänen nimeään ja sitten tämä ystäväpariskunta rupesi kertomaan, mitä me NELJÄ teemme yhdessä ja tää yksi jää taas ulkopuolelle. Sen olis voinut kertoa vaikka puhelimessa tai muulloin. Tosin tarkkailin tätä viidettä ja hän katteli vähän muualle ja ei reagoinut mitenkään mihinkään, oli tönkkönä koko ajan. No kamerat joo, mut edes jokin reaktio olis ollut kiva siihen tanssi/soutu-juttuun tai muuhun.

Eelis kakkonen :D 

Lisäksi eikä nää ollut Mikon kavereita, joten kuka jumankauta KÄTTELEE omia kavereitaan??! Tosi outoa, joko halataan tai vain morjenstetaan.

Vierailija
2612/8622 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tv:ssä nähdyn perusteella Tiinalla saattaa olla pakko-oireinen häiriö. Hänen käytöksestään voi siis tehdä muunkin tulkinnan kuin "hirvee nalkuttava akka".

Jaahas, keittiöpsykiatri kahvitauolla. Jatka toki.

Vierailija
2613/8622 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas Heidin kaverit vaikutti ihanilta!

Vierailija
2614/8622 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaan kauteen vois tehdä sellasen seulan että kaikki yli vuoden sinkkuna olleet naiset jätetään pois.

Eläköön sitä omaa kontrolloitua elämäänsä ihan rauhassa.

Ne on just näitä Tiinoja ketkä ihmettelee kun kenenkään kanssa ei mene hyvin.

Kannattas alottaa se ihmettely ihan omasta käytöksestä.

Aivan käsittämättömän rasittava ihminen.

Muka hauska ja nauravainen, mutta todellisuudessa peittää sillä kaikki tökeröt ja jatkuvat nalkuttamiset.

En usko että Samuel jaksaa tota kauaa.

Tai sit Tiinan täytyy oikeasti tehdä itselleen jotain.

Vierailija
2615/8622 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä tosi tökeröä, että siinä Mikon ja Heidin ystäväpariskuntatapaamisessa oli se yksi jätetty ihan outsideriksi, ensinnäkin TV:ssä ei lukenut hänen nimeään ja sitten tämä ystäväpariskunta rupesi kertomaan, mitä me NELJÄ teemme yhdessä ja tää yksi jää taas ulkopuolelle. Sen olis voinut kertoa vaikka puhelimessa tai muulloin. Tosin tarkkailin tätä viidettä ja hän katteli vähän muualle ja ei reagoinut mitenkään mihinkään, oli tönkkönä koko ajan. No kamerat joo, mut edes jokin reaktio olis ollut kiva siihen tanssi/soutu-juttuun tai muuhun.

Eelis kakkonen :D 

Lisäksi eikä nää ollut Mikon kavereita, joten kuka jumankauta KÄTTELEE omia kavereitaan??! Tosi outoa, joko halataan tai vain morjenstetaan.

:D Minä! Asun Keski-Euroopassa ja täällä annetaan kolme poskipusua tavatessa. Se on minusta ihan hirveää, tuntuu feikiltä (halaus olisi ok, se on jotenkin aidompaa) ja kestää muutenkin tolkuttoman kauan kun pusuttelet siinä viisi ihmistä rivissä läpi muiden lähes jonottaessa vuoroaan, joten kerron kaikille että me Suomessa vaan morjestetaan tai kätellään ja pyrin pysymään siinä. Suomijuntti maailmalla, moro!

Vierailija
2616/8622 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se Heidin kaverinainen oli järkyn rasittava päällepäsmäri! Just sellainen jota voisin vihan*ssia kunnolla, että saisin vain akan hiljaiseksi.

Hullu, mene hoitoon.

Vierailija
2617/8622 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sarjassa on selvä käsikirjoitus jossa näytetään Tiinan ja Samuelin kohdalta kaikki vähänkään eripurannäköinen jotta onnistuttas harhauttamaan katsojia siitä että ne on ihan luotu toisilleen ja avioiliitto tosiaankin jatkuu <3

Heidiltä ja Mikolta taas näytettiin kaikki pussailut jotta saatiin se nnäyttämään siltä että niillä on suuri rakkaustarina koska nyt näkee rivien välistä jo että mitään sellaista ei tosiaankaan oo.

Kolmannella parilla taas on vaan tylsää niin niille yritetään keksiä tehtäviä. Varmasti oli esim. annettu tehtäväksi joku yhteinen sisustusprojekti jotta näyttäis että ne jotain yhteistä yrittää. Ei paljon maksa vaikka ostais pienen yöpöydän. Niinkuin millaltakin lipsahti niin sitä ostettiin Kimmolle, ei meille. Mutta tuosta nyt voi kehkeytyä jotain tosin neljä viikkoa on tuota vauhtia tosi lyhyt aika.

Itse taas en ymmärrä mitä järkeä olisi heti alussa ostaa molemmille vain omat ruuat. Tottakai kannattaa kokeilla päästäänkö kompromissiin ja pystytäänkö syömään yhteisiä ruokia. Onhan se nyt taloudellisempaa, vähemmän hävikkiä jnejne. Ja kyllähän se lisää yhteenkuuluvuudenkin tunnetta kun tehdään yhteistä ruokaa eikä molemmille eritellä kaikkea omiksi. Jos yrityksistä huolimatta ruokahalut ei mee yhtään yksiin niin sitten voi siirtyä niissä kriittisissä ruuissa ostamaan omiaan. esim. minä ja mies ostetaan omat rahkamme kun kumpikaan ei pidä toisen merkistä ;)

Vierailija
2618/8622 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaan kauteen vois tehdä sellasen seulan että kaikki yli vuoden sinkkuna olleet naiset jätetään pois.

Eläköön sitä omaa kontrolloitua elämäänsä ihan rauhassa.

Ne on just näitä Tiinoja ketkä ihmettelee kun kenenkään kanssa ei mene hyvin.

Kannattas alottaa se ihmettely ihan omasta käytöksestä.

Aivan käsittämättömän rasittava ihminen.

Muka hauska ja nauravainen, mutta todellisuudessa peittää sillä kaikki tökeröt ja jatkuvat nalkuttamiset.

En usko että Samuel jaksaa tota kauaa.

Tai sit Tiinan täytyy oikeasti tehdä itselleen jotain.

:O No ei helvetissä, päinvastoin. Ja ikää oli, kun vuosi tuntuu ikuisuudelta? 

Vierailija
2619/8622 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Minä! Asun Keski-Euroopassa ja täällä annetaan kolme poskipusua tavatessa. Se on minusta ihan hirveää, tuntuu feikiltä (halaus olisi ok, se on jotenkin aidompaa) ja kestää muutenkin tolkuttoman kauan kun pusuttelet siinä viisi ihmistä rivissä läpi muiden lähes jonottaessa vuoroaan, joten kerron kaikille että me Suomessa vaan morjestetaan tai kätellään ja pyrin pysymään siinä. Suomijuntti maailmalla, moro!

Mahdatko asua Sveitsissä??:D Et ole vaan asunut täällä vielä tarpeeksi kauaa, kun et ole tottunut poskisuudelmiin. Odota kymmenen vuotta, niin alat Suomessa käydessäsikin kumartumaan poskisuukkoihin tuttuja tavatessa (noloa)... Onnistutko muuten katsomaan Ensitreffit alttarilla-lähetyksiä? Itse en pysty ja harmittaa, kun joutuu keskustelujen ja lehtien perusteella "seuraamaan", nyyh.

Vierailija
2620/8622 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Samuelin mielestä se välimerellinen juusto on parasta, niin valitkoon sitten sitä ja Tiina ottaa sitä toista. Miks pitää AINA päästä johonkin kompromissiin, et molemmat kärsii?!

Se päättää, jonka kortilla höylätään. Simple as that.

Ketju on lukittu.