Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä suuttui kun sanoin etten halua puhua hänen kanssaan politiikasta

Vierailija
05.09.2016 |

En yksinkertaisesti jaksa enkä halua puhua politiikasta kotona.Kun tulen töistä tai viihteeltä kotiin, haluan rauhoittua ja tuntea oloni rakastetuksi lämpimän naisen toimesta. Kerroin tämän tyttöystävälle ja hän otti tästä jostain syystä itseensä. Mitä hittoa tein taas väärin?

M35

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hänen tulee vain palvoa sinua saamatta sinusta edes keskusteluseuraa.

Vierailija
2/56 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli hänen tulee vain palvoa sinua saamatta sinusta edes keskusteluseuraa.

Keskustelen hänen kanssaan mielelläni, mutta kevyemmistä aiheista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tehnyt mitään väärin. Tyttöystäväsi voi puhua politiikasta sellaisen henkilön kanssa joka siitä haluaa puhua, ei voi sua pakottaa puhumaan.

Vierailija
4/56 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tyttöystäväsi koki, ettet ajattele hänen olevan tarpeeksi "fiksu" tai "kykenevä" puhumaan politiikasta.

Vierailija
5/56 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän ap:ta täydellisesti. Itsekkään en enää suostu keslustelemaan politiikasta kotonani. Johtuen siitä, että aina tulee vastakkainasettelua ja typerä mieheni ei osaa ajatella kokonaiskuvaa.

Mies ajatelkoot kaiken olevan hanurista ja mä jatkan omilla näkemyksilläni. On riidatkin vähentyny.

Vierailija
6/56 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänen lukea persukokouksiin kirjoittamiasi tekstejä ja merkitä punakynällä, jos hän on toista mieltä. 

Vierailija
7/56 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapiko kysyä, onko ongelmana se, että olet politiikan sisällöstä eriä mieltä ?  Se on silloin vähän huonompi juttu.  Minä itse kavahtaisi vasemmistolaista vegaaninaista kuin myrkkyä.  Jos tilanne on jo nyt tällainen, niin se ei varmaankaan korjaannut tulevaisuudessa.  Tyttöystävästä pääsee vielä eroon, ellei hänen kanssaan ole tehnyt yhteisiä lapsia.  Mieti tätä vaihtoehtoa.

Vierailija
8/56 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tyttöystäväsi koki, ettet ajattele hänen olevan tarpeeksi "fiksu" tai "kykenevä" puhumaan politiikasta.

No jos täysin rehellisiä ollaan niin tämä on myös osasyy.. Olen akateemisesti koulutettu ja miespuolisessa kaveriporukassa on saman henkistä porukkaa. Keskustelu on sen verran korkeatasoista, että vain AMK:n käyneen tyttöystäväni kanssa keskustelu siihen verrattuna tuntuu kuin selittäisi lapselle asioita.

Vierailija
9/56 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoiselta tuntuu, jos kategorisesti ja tilanteesta riippumatta kieltäydyt puhumasta hänen kanssaan tietystä aiheesta. On ymmärrettävää, jos jonain iltana ja jollakin hetkellä ei jaksa, mutta jos et missään nimessä halua puhua naisen kanssa tästä, se on kieltämättä erikoista. Vähän samaan tapaan kuin jos naisystäväsi ei koskaan suostuisi syömään sinun kanssasi samassa pöydässä, ja ilmoittaisi, että syö mieluummin yksin tai muiden kanssa. Tähänhän hänellä olisi täysi oikeus

Vierailija
10/56 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos täysin rehellisiä ollaan niin tämä on myös osasyy.. Olen akateemisesti koulutettu ja miespuolisessa kaveriporukassa on saman henkistä porukkaa. Keskustelu on sen verran korkeatasoista, että vain AMK:n käyneen tyttöystäväni kanssa keskustelu siihen verrattuna tuntuu kuin selittäisi lapselle asioita.

Kannattanee siis vaihtaa tyttöystävää johonkin jota et koe noin paljon itseäsi tyhmemmäksi. Tyttöystäväsi ei ansaitse alentuvaa kohtelua henkilöltä jonka pitäisi rakastaa ja tukea. Alentuva kohtelu ei kuulu rakastavaan parisuhteeseen.

Vierailija
11/56 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on mukava antaa lämpöä ja rakkautta ihmiselle joka pitää sinua alempiarvoisena.

No tämä nyt on tämmöinen juttu mikä pitäisi ap:lle selittää kuin lapselle. Enkä nyt jaksa kun olen viihteeltä tulossa.

Vierailija
12/56 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattanee siis vaihtaa tyttöystävää johonkin jota et koe noin paljon itseäsi tyhmemmäksi. Tyttöystäväsi ei ansaitse alentuvaa kohtelua henkilöltä jonka pitäisi rakastaa ja tukea. Alentuva kohtelu ei kuulu rakastavaan parisuhteeseen.

Juuri näin. Et kunnioita tyttöystävääsi elämänkumppanina, vaan hän on sinulle ilmeisesti ensisijaisesti fyysisten tarpeiden täyttäjä.

Vierailija
13/56 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis millä tavalla alennan häntä? Ja siis jos ei ole joka tasolla samanvertainen kumppanin kanssa, pitäisi etsiä uusi? Mitä jos nainen tietää enemmän ruoan laitosta kuin minä, pitäisikö silloinkin etsiä uusi koska hän selvästi alistaa minua? Minulle se tärkein asia kuten jo AP:ssa mainitsin on se naisen lämpö ja hoiva, jota hän osoittaa, ei kyyninen keskustelu politiikasta ja filosofiasta.

Vierailija
14/56 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk.

Ei heruisi minulta tuollaiselle miehelle mitään hoivaa ja lämpöä.

Vierailija
15/56 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu takas äitisi helmoihin ap.

Vierailija
16/56 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän sitä akateemisen ja sivistyneenä itseään pitävän miehen jossain päteä. 

Vauvapalstalla.

Vierailija
17/56 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nääh... kun mies sanoo noin niin naiset näkee punaista, mutta jos nainen olisi koulutetumpi niin sanoisitte että "eihän sitä nyt jonkun kaljaa kittaavan sivistymättömän juntin välähdyksiä jaksakaan kuunnella loputtomiin."

Vierailija
18/56 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän on asiallinen kaveri:)

Ymmärrän kyllä apta. Miesten kanssa on helppo jutella politiikasta. Naiset sen sijaan enemmin tai myöhemmin ottavat asioista itseensä. Ei sellaista jaksa. Parempi olla juttelematta politiikasta naisen kanssa lainkaan.

Naisella sen sijaan tulee olla hyvä ja muodokas perse:)

M36

Vierailija
19/56 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäähän sitä akateemisen ja sivistyneenä itseään pitävän miehen jossain päteä. 

Vauvapalstalla.

Ja onneksi mammat ei täällä koskaan arvostele matalasti koulutettuja miehiä :D :D :D No silloin sitä ei kyllä kukaan pidä ongelmana.

Vierailija
20/56 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis millä tavalla alennan häntä? Ja siis jos ei ole joka tasolla samanvertainen kumppanin kanssa, pitäisi etsiä uusi? Mitä jos nainen tietää enemmän ruoan laitosta kuin minä, pitäisikö silloinkin etsiä uusi koska hän selvästi alistaa minua? Minulle se tärkein asia kuten jo AP:ssa mainitsin on se naisen lämpö ja hoiva, jota hän osoittaa, ei kyyninen keskustelu politiikasta ja filosofiasta.

Menee vähän sivuraiteilla mutta menköön: onko tuo mainitsemasi kyyninen keskustelu politiikasta ja filosofiasta yhtä kuin se aiemmin rehentelemäsi korkeatasoinen keskustelu politiikasta miesporukassa? :P

Itse asiasta sen verran, että sinulla taitaa mennä nyt puurot ja vellit sekaisin. Eri ihmiset tietävät ja osaavat totta kai eri asioita. Jos nainen tietää sinua enemmän ruoanlaitosta, niin ei hän alista sinua. Mutta jos hän kieltäytyy edes puhumasta aihepiiristä kanssasi sillä perusteella että sinä olet niin kertakaikkisen juntti, niin sitten hän suhtautuu sinuun alentuvasti. Oletko eri mieltä vai etkö tuollaisena akateemisesti koulutettuna valioyksilönä edes huomaa eroa?

Toiseksi huomauttaisin, että sinä ja tyttöystäväsi saatatte haluta suhteeltanne eri asioita. Sinä haluat häneltä lämpöä ja hoivaa, hän haluaisi sinusta keskusteluseuraa ja mahdollisuuden ihmetellä maailmaa yhdessä sinun kanssasi. Ja sitten sinä hämmästelet, kun hän pahastuu sinun kieltäydyttyä tästä - luultavasti vieläpä niin, että suhtautumisesi hänen ymmärrykseensä ja käsityskykyynsä tulee ilmi. Et ainakaan viestiesi perusteella taida olla niin tilanteen tasalla kuin kuvittelet.

Selitinkö asiat sen verran yksinkertaisesti, että ymmärsit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi