Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin pyyhitte käsiä seksin aikana ?

Vierailija
05.09.2016 |

Ainakin meillä pillunesteitä tulee niin paljon että kun asentoa vaihdettaessa ohjaa penistä sisään niin se on aivan testeissä ja käsiin tulee nesteitä..mihin te pyyhitte näitä kesken seksin..ei viittis lakanoihin pyyhkiä eikä vaimon lanteillekaan kun siirtyy takaapäin naimaan.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyyhi niitä lainkaan seksin aikana. Ei seksin eritteetöntä touhua pidäkkään olla.

Vierailija
2/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan mahaan ja reisiin, toki jos tulee niin paljon että valuu niin kannattaa olla paperia siinä lähellä aina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pyyhkii aina olevinaan huomaamattomasti mun vatsaan tai jalkaan. Yrittää naamioida sen muka hyväilyksi. 

Vierailija
4/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies pyyhkii aina olevinaan huomaamattomasti mun vatsaan tai jalkaan. Yrittää naamioida sen muka hyväilyksi. 

Tää nauratti :DDD

Vierailija
5/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha edes yrittää kun joka paikka on pillunesteissä, hiessä ja spermassa lopulta. Lakanoita ja peittoja kannattaa välillä pyykätä.

Vierailija
6/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk, onneksi en harrasta seksiä.

Vierailija
7/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yäk, onneksi en harrasta seksiä.

Jep jep.Tolla asenteella ei tarvi harrastaa koskaa.

Vierailija
8/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodevaatteisiin ja päiväpeittoon. Kumpiakin pestään säännöllisesti eivätkä muut ihmiset vietä aikaansa sängyssämme. 

Joskus mies pyyhkii suuseksin jälkeen suunsa käsivarteensa ja antaa kuivua siihen.

Vierailija
9/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ennen miettinyt moista. Usein mulla on naama ihan pillunesteissä kun oon antanut suuseksiä, mutta hyvin äkkiä unohtuu koko asia ja ne nesteet kuivuu siihen. Usein käyn myös suihkussa seksin jälkeen ja siinä ne huuhtoutuu pois.

Vierailija
10/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä mä kyllä nuolen ne vaikka naisen käsistä...

Vierailija
11/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua, en pyyhi mitään mihinkään? Paitsi spermat lopuksi talouspaperilla pillusta jos valuu, yleensöä ei kyllä valu vaaan seuraavana päivänä kun käy vessassa niin valuu sinne pönttöön. Mitä vitun löysävittuja te ootte :D

Vierailija
12/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pyyhe sänkyyn tai talouspaperi

Vierailija
13/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua, en pyyhi mitään mihinkään? Paitsi spermat lopuksi talouspaperilla pillusta jos valuu, yleensöä ei kyllä valu vaaan seuraavana päivänä kun käy vessassa niin valuu sinne pönttöön. Mitä vitun löysävittuja te ootte :D

Minne muualle poikkis laukeaa?

Vierailija
14/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä naisena pyyhin käteni miehen selkään, tykkää vaan siitä.

Mies pyyhkäisee enimmät minun pakaroihini, jos ne nyt edes kuivana ovat.

Joku tuossa edellä jo sanoi että niitä ei tartte pyyhkiä kun sen homman aikana ei ole tarkoitus minkään paikan kuivana ja puhtaana ollakkaan.

Suihkussa sitten pestään toinen toisemme, niinkädet vartalo kuin seuruseluvälineetkin.

N25

Vierailija
15/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön naamaan.

Vierailija
16/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelija tuo pienen käsipyyhkeen kun soitan kelloa. Ennen käytimme hiustenkuivaajaa, mutta meteli oli ikävä ja kyllä tuo palvelija on mainio. 

Vierailija
17/32 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukkarit saatan pyyhkiä omaan reiteen tms. Pillunesteet nuolaisen pois sormista.

Vierailija
18/32 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin meillä pillunesteitä tulee niin paljon että kun asentoa vaihdettaessa ohjaa penistä sisään niin se on aivan testeissä ja käsiin tulee nesteitä..mihin te pyyhitte näitä kesken seksin..ei viittis lakanoihin pyyhkiä eikä vaimon lanteillekaan kun siirtyy takaapäin naimaan.

Pääsääntöisesti daamin makkarin verhoihin

Vierailija
19/32 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohuoneen karvalankamattoon, samoin naaman sillai samalla lailla kun koira kuivaa kuonoaan työntelemällä sitä pitkin mattoa peppu pystyssä.

Vierailija
20/32 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

On yleensä ensimmäisellä kerralla aina senverran kovana ja jäykkänä, ettei tarvi paljon ohjailla.  Osuu ja uppoo paikkaansa kun vaan liikuttelee lantiota ja painautuu. Tuossa auttaa myös samaa tekevä nainenkin.   Mikäli joskus löysä, niin en viitsi edes yrittääkään.

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän