Mihin pyyhitte käsiä seksin aikana ?
Ainakin meillä pillunesteitä tulee niin paljon että kun asentoa vaihdettaessa ohjaa penistä sisään niin se on aivan testeissä ja käsiin tulee nesteitä..mihin te pyyhitte näitä kesken seksin..ei viittis lakanoihin pyyhkiä eikä vaimon lanteillekaan kun siirtyy takaapäin naimaan.
Kommentit (32)
Meillä on joskus pieni käsipyyhe pedissä messissä. Siihen voi pyyhkiä ylimääräiset, laittaa likaiset lelut jne eikä oo petivehkeet törkysenä. Laitetaan allekin joskus iso pyyhe tai muu alusta että lakanat säästyy. Jaksa niitä aina olla pesemässä..
Verhoon ja yleensä kun otan ritolat, niin pyyhin munankin verhoon.
Minä nuolen ja nielen pillunesteitä. Joskus rinnoille tai rintaliiveille mitkä on sovitusti vaimoni rinnoilla, fistauksesta vaimoni pitää ja silloin tulee eniten pillumehuja. Tänään on sauna ja irstailupäivä aaahhhhhhhhhM50+.
Meillä on aina wc- tai talouspaperia makkarissa seksijuttuja varten.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei pyyhi suutaan edes sen jälkeen kun se on nuollut mua. Ehei, se tulee antamaan kielipusun. Parasta :)
Tää on ihan munkin lempparia! Aivan sairaan kiihottavaa.
...huh kun alko tehdä mieli.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on aina wc- tai talouspaperia makkarissa seksijuttuja varten.
Käytännöllistä järkeä tuossa hommassa.
Romanttisempaa on kuitenkin kun mies siivoaa enimmät käsistää pitkin minun vartaloani ja samoin teen minä hänelle.
Niin ja kielikylvyn jälkeen ei miehen pidä missään tapauksessa pyyhkiä suutaan ja poskiaan, vaan pusulle ja pientä kasvojen yhteen hierontaa.
Suihkussa sitten huuhdellaan pois.
Itse pidän siitä kun pillumehuiset sormet työnnetään suuhuni imettäväksi. Hemmetin kiihottavaa
N18
Siskoa tai äitiä naidessa minulla on ollut tapana kuivata vehkeeni isän tai vaarin partaan. Ja luonto kiittää.
No ei mihinkään. Seksistä tulee eritteitä, ketä se haittaa? Enkä mä ainakaan valu panon aikana niin paljon, että sitä pitäisi erikseen pyyhkiä. Mies ei pyyhi suutaan edes sen jälkeen kun se on nuollut mua. Ehei, se tulee antamaan kielipusun. Parasta :)