Kumman miehen kanssa lähtisit katsomaan eteenpäin?
1. Mukava mies, jonka seurassa on kivaa. Olette seurustelleet muutaman kuukauden, mutta yhteenmuutot sun muut eivät ole ajankohtaisia. Erittäin huomioiva, myös makuuhuoneessa. Mies sanoo, ettei rakasta, ainakaan vielä. Sanoo, ettei ehkä koskaan tunne niin syvästi mitä nainen rakkaudella tarkoittaa. Pitää kuitenkin paljon, eikä halua erota.
2. Mies, jonka olet tavannut muutaman kerran ihan muissa yhteyksissä. Jokaisella kohtaamisella ilma on ollut täynnä sähköä. Kuin ilma pysähtyisi ja kaikki ympäriltä katoaa. Sitten ko. mies laittaa viestiä, ja pyytää treffeille sanoen, ettei oikeastaan ole edes uskonut rakkauteen ensi silmäyksellä, mutta tämä on sitä. Et tiedä miehestä kovinkaan paljoa ammatin ja parin harrastuksen lisäksi eli ei ole mitään takeita sen suuremmasta yhteisymmärryksestä.
Mitä tekisit? Kumman valitsisit?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Mukava mies, jonka seurassa on kivaa. Olette seurustelleet muutaman kuukauden, mutta yhteenmuutot sun muut eivät ole ajankohtaisia. Erittäin huomioiva, myös makuuhuoneessa. Mies sanoo, ettei rakasta, ainakaan vielä. Sanoo, ettei ehkä koskaan tunne niin syvästi mitä nainen rakkaudella tarkoittaa. Pitää kuitenkin paljon, eikä halua erota.
2. Mies, jonka olet tavannut muutaman kerran ihan muissa yhteyksissä. Jokaisella kohtaamisella ilma on ollut täynnä sähköä. Kuin ilma pysähtyisi ja kaikki ympäriltä katoaa. Sitten ko. mies laittaa viestiä, ja pyytää treffeille sanoen, ettei oikeastaan ole edes uskonut rakkauteen ensi silmäyksellä, mutta tämä on sitä. Et tiedä miehestä kovinkaan paljoa ammatin ja parin harrastuksen lisäksi eli ei ole mitään takeita sen suuremmasta yhteisymmärryksestä.Mitä tekisit? Kumman valitsisit?
Tapailisin kumpaakin kunnes selviää kumman haluan, ja kertoisin avoimesti molemmille tapailevani muitakin. Ei yhteiskunnan sarjamonogamiaoletusta ole mikään pakko noudattaa.
Ja menettäisit molemmat :D
Tai sitten ei. Itse voisin miehenä hyvinkin hyväksyä tuollaisen. Parempihan se mullekin on että nainen on varma halustaan olla mun kanssa eikä rynnistä suinpäin suhteeseen.
Niin no miehenä voisit, mutta eka sun pitäisi vaihtaa sukupuolesi mieheksi.
Tutustuisin paremmin siihen kakkoseen ilman mitään suhdevirityksiä. Ja jos olisi just niin ihana kuin ensivaikutelma lupailee niin lemppaisin ykkösen jolle olisin vain seksiseuraa/ystävä mutta ei kuitenkaan olisi rakkautta joten ykkösen sydänkään ei särkyisi. Ykkösen ego korkeintaan saisi kolauksen ja sitä harmittaisi kun pitäisi etsiä toinen helppo vakipillu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Mies, jonka olet tavannut muutaman kerran ihan muissa yhteyksissä. Jokaisella kohtaamisella ilma on ollut täynnä sähköä. Kuin ilma pysähtyisi ja kaikki ympäriltä katoaa. Sitten ko. mies laittaa viestiä, ja pyytää treffeille sanoen, ettei oikeastaan ole edes uskonut rakkauteen ensi silmäyksellä, mutta tämä on sitä. Et tiedä miehestä kovinkaan paljoa ammatin ja parin harrastuksen lisäksi eli ei ole mitään takeita sen suuremmasta yhteisymmärryksestä.Mitä tekisit? Kumman valitsisit?
Tapailisin kumpaakin kunnes selviää kumman haluan, ja kertoisin avoimesti molemmille tapailevani muitakin. Ei yhteiskunnan sarjamonogamiaoletusta ole mikään pakko noudattaa.
Ja menettäisit molemmat :D
Monogamiausko on näköjään täällä vahva. Vielä kun joku osais kertoa mihin se perustuu muuta kuin "näin kuuluu tehdä".
hanska kirjoitti:
Olin itse tuon ykköskohdan mies, ja tunteeni kasvoivat lopulta hyvin voimakkaiksi ja ihmissuhteesta tuli elämäni paras kokemus. Olen erittäin kiitollinen eksälleni, että hänellä riitti kärsivällisyyttä, kun minulla ei ollut vielä sitä varmuutta ja itsetuntemusta, joka kehittyi myöhemmin.
Nimenomaan.
Olen ollut tuossa tilanteessa ja ykkönen lensi kuin leppäkeihäs. Helppoa ei ollut herra kakkosenkaan kanssa, mutta olen silti onnellinen ja valintaani tyytyväinen.
Kaverimiehiä löytyy joka nurkalta ja hannailevia miehiä vielä enemmän. Ne on niin nähty.
tuo 2. vaikuttaa joltain pelimieheltä
Lähtisit katsomaan eteenpäin? Jo on monimutkaisesti ilmaistu "jatkaisit".
Ohis.
Aivan sama, nainen valitsee aina ensin sen jännämiehen, tästä oli juuri ihan tutkimus.
"Minkä sille voi kun on niin rakastunut" on sitten se seuraava vaihe kun on jätetty perhe ja suku ja ystävät ja koulutus ja ura ja paikkakunta ja maa ja rahat on mennyt
Ja kaikki naiset kollektiivisesti nyökkää *nyöks*nyöks*
Ja asia on sillä selvä ja taas seuraavan kanssa on ihan sama homma...ja taas nyökätään lopussa
Eli kukaan ei voi sinua neuvoa...ei kukaan..
Voi vittu XD Ei sukliskaan ole todellakaan mikään helposti suhteisiin ryhtyvä, sitoutumiskammoinen kun on, mutta ei TODELLAKAAN sanoisi mitään noin naurettavan typerää kuin että "en rakasta vielä... enkä ehkä koskaan... voisiks silti katella mua. Pliide." XDD
Kyllä on säälittävää, jos ihmissuhteissa täytyy roikkua hiuskarvan varassa tietäen totuuden, mutta uskotellen jotain aivan muuta. XD Olet ykköselle pelkkä kiva kokemus jonon jatkoksi. Suklis on itse pitänyt samanlaista kokemusjonoa itsellään, ja tylsinä hetkinä muistellut itsekkäästi mitä kaikkea miehet ovat suklikselle sanoneet ja tehneet, ja ammentanut siitä iloa elämään XD Oikeiden tunteiden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Ja miettijöille tiedoksi: kyllä sukliksella on mies tälläkin hetkellä.
Ota 2 eli jännämies, rakasta kärsi ja unhoita. Mutta se on sen arvoista.