Ero ja kissan asuminen..
Eroamme aviomieheni kanssa. Kumpikin haluaa kissan. Muutan lasten kanssa tilavaan kerrostaloasuntoon 80 neliöinen ja suunnittelin jo miten verkotan parvekkeen ja kissa viihtyy siinä kesät. Lapsia mies haluaa nähdä "silloin tällöin" omien sanojensa mukaan. Vielä emme ole lastenvalvojalla käyneet, luulen että saan ehkä yksinhuoltajuuden miehen masennuksen (ei hae apua..) vuoksi. Mies ei hoida lapsiaan (alle kouluikäisiä) ja on työtön.
Kissaakaan mies ei hoida. Kissa on 5-v ja kerrat kun mies on kissanvessaa putsannut on laskettavissa yhdenkäden sormilla. Ruokkiminen ja ruuan hankinta on myös minun vastuullani. Kissa hankittiin yhdessä, perheenä. Tiedostin vastuun ja kissa on kovin rakas meille kaikille.
Nyt mies vaatii kissan itselleen, koska sen maksoikin. On ihan jääräpäisen ehdoton asiasta. Hänen tuleva kotinsa on pieni yksiö.
Minne asiasta voi mennä kiistelemään, vai onko kissa rinnastettavissa pesukoneeseen, joka on sen joka sen maksoikin. Onko jotain puolueetonta tahoa jonne asiaa viedä? Oikeutta tuskin kiinnostaa :D Kissa on perus maatiaiskissa, joka maksoi 100e löytöeläintalossa.
Hölmö aloitus ja hölmömpi ap mutta olen huolissani kissasta.. :(
Katti (ja lapset) kainaloon ja juokse, nainen! En usko että mies kehtaa poliisien kera tulla "omaisuuttaan" noutamaan.
Pelastakaa sotamies kissa :D