Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kukaan unohtanut hakea lasta hoidosta sovittuun aikaan?

Vierailija
04.03.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä kuinka voisi unohtaa hakea lapsen?

Vierailija
2/9 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika kun vaihtelee viikottain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai juttu meni niin että koska en ollut työmatkan varrella, äiti soitti aina töistä ennen lähtöään taksin hakemaan mut ja viemään kotiin, että olin siellä samaan aikaan äidin kanssa. Kerran unohti soittaa sen taksin, huomasi tietysti siinä vaiheessa kun mua ei kuulunut kotiin. Muistan vielä miten seisoin päiväkodin tuulikaapissa ja tuijotin vastapäiselle taksiasemalle ja odotin että mikä auto hakee. TÄmä siis 70-luvulla

Vierailija
4/9 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse sen koit?

Vierailija
5/9 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ärsytti =/ että yks ei muista hakea lastaan hoidosta!

Vierailija
6/9 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa oli odotella koulun pihalla myöhään illalla pimeän aikaa.

Siihen aikaan ei vielä kännyköitä ollut. Kun olin tunnin odottanut, kävelin tätini luo, joka asui muutaman kilometrin päässä. Onneksi täti oli vielä hereillä. Kun soitin kotiin, äitini oli todella nolona.

Sen jälkeen en ole äitiini luottanut...

Vierailija
7/9 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies luuli että minä haen ja minä luulin että mies hakee kuopuksen. Asia selvisi nopeasti ja lapsen hoitopäivä venyi vain 20 minuuttia. 6v jo ihmetteli että eikö kukaan tule. Mutta kyllä oli itsellä aika kamala olo sen jälkeen.

Vierailija
8/9 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse myöhempään töissä...

Vierailija
9/9 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista että se taksilla kulkeminen olisi ollut kurjaa. Päivähoidossa kun oli, niin varmaan sitä oli tottunut olemaan muidenkin aikuisten " vastuulla" kuin vanhempien ja tunsi olonsa turvalliseksi. Edes silloin kerran kun sitä taksia sai odottaa ei pelottanut. oli vaan tylsää odottaa niin kauan.

Mulla on kuitenkin vanhemmilla ollut aina AIKAA lapsilleen silloin kun töissä eivät ole olleet, että eivät mitään uraohjuksia ole olleet vaikka sen kuvan saattaa saada " kun eivät itse ehtineet lasta hakea" . Kysymys oli ihan siitä että oltiin julkisten liikennevälineiden varassa ja niillä ei vienti/haku onnistunut. Uskoisin siis että kun vanhemmat ja koti oli turvallinen, niin sain siitä vahvuutta " kestää" myös päivähoitojärjestelyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi