Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmetteln miksi ette käytä Googlea

Vierailija
04.03.2006 |

tai muuta hakupalvelinta ja sitä kautta mene kulloisillekin sivustoille joissa on asioista faktaa eikä AV-oletuksia

kun teillä on kysyttävää sairauksien oireista

asumistuesta

lapsilisistä

aikatauluista ja matkojen hinnoista

tms.

Olen ajatellut onko täällä tietämättömiä tai tyhmiä jotka ei osaa hakea tietoa netistä

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi täältä saa vastauksen selvästi aina tosi nopeesti. Aina joku tietää ja tieto tulee kokemusten kera :) eli ymmärrän oikein hyvin näitä pöhköjä kysymyksiä.

Vierailija
2/13 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla varsinkin olisin kaivannut tukea ja tietoa, täältä sitä ei saanut mutta googlesta sai =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä olen lakannut vastaamasta....

Sitä tukea kaivannut...

Vierailija
4/13 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä monet osaa neuvoa osuvia linkkejä. Sellaisia, joita en itse keksisi.

Vierailija
5/13 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään ohitan ne nopsaan. Netissä on on-line sanakirjat muidenkin ulottuvilla. En minäkään ole mikään kielivirtuoosi, mutta sentään yritän. Vituttaa se, etteivät muut lainkaan edes koita, voisivatko saada selvää sanakirjan kanssa.

Tai edes yritä, löytyisikö googlella joku toinen palsta, mahdollisesti vertaistukea varten. Olen niin kyllästynyt.

Vierailija
6/13 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta usein kysytään vielä lisäkommentteja ym.

Mun mielestä toi on tosi ärsyttävä asenne, ettei viitsi vastata, kun tiedon löytää jostain muualtakin.

Vierailija
7/13 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin lohduttaa. Lohdutonta on että näkee että viestiä on availtu, mutta ei vastailtu...

Vierailija
8/13 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan itsekkäitä ihmisiä...

Vierailija
9/13 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Sinulle " ei kieli-virtuoosi itsekään" : Ehkäpä käännöskysymykset eivät ole sinulle, vaan kieltä hallitseville?

Vierailija
10/13 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosaalta, jos laittaa vaan jotain, muttei vastausta, niin sitten ehkä muut luulevat, että tuo on jo avun saanut ja eivät avaa ollenkaan.

Vierailija
11/13 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta valitettavasti kaikki netistä saatava tieto ei ole luotettavaa. Minäkin etsin myrkyllisiä kasveja ja joku oli tehnyt asiasta oikein oman sivuston. Silti siellä oli virhe. Erään myrkyttömän kasvin oli luokitellut myrkylliseksi. Soitin Myrkytyskeskukseen ja sanoivat sen olevan täysin myrkytön lapsille.

Vierailija
12/13 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti kyrsii joskus, kun näkee, että kysytään jotakin, johon löytäisi helposti itsekin vastauksen, jos vain viitsisi etsiä.

Sitä paitsi, mitä ihmeen keskustelua tai omakohtaisia kokemuksia joku muka hakee, kun kysyy vaikkapa nyt juuri lapsilisän maksamispäivää tai jonkun lääkkeen annostelua??

Arvaa vaan, viitsiikö tuollainen edes kiittää, jos joku hänelle sen tiedon etsii...

Vierailija
13/13 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietystä sairaudesta, josta ei googlella löydä kuin enkun kielisiä artikkeleita. No joskus olen kirjoitellut ummet ja lammet taudeista, sairauksista ynnä muista ja aina olen katsonut eka sen enkunkielisen artikkelin ja sitten kääntänyt sen.

Mutta en viitsi enää. Koska ei mulla ole koko elämää aikaa uhrata vain siihen, että jonkun sairaudesta x kärsivän lapsen äiti ei itse viitsi hommata lukemista muuten, kuin käännättämällä netin kautta artikkeleita muilla ihmisillä!