Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Huuto.net kaupasta

Vierailija
05.09.2016 |

Positiivista, negatiivista? Oletko ostanut vai myynyt? Kirjoittakaa kokemuksistanne vapaasti.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut ja myynyt. Yleensä olen ollut tyytyväinen ostoksiini, saanut, mitä on "luvattu". Kerran uudenveroiseksi kuvailtu lasten takki oli hihansuista reijillä ja täynnä pinttynyttä likaa, joka ei lähtenyt pesussa. Kerran hyvin vähällä käytöllä ollut sohva nitisi ja natisi, eikä tästä ollut mainintaa.

Myyjänäkin olen ollut tyytyväinen. Lähes kaikki on mennyt kaupaksi ja vain kerran on joku jättänyt huutonsa lunastamatta.

Vierailija
2/2 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi enää myydä mitään, laitan tavarat ja vaatteet mieluummin roskiin. Älytön vaiva muutaman euron takia, kun pitäisi kuvata ja kirjoittaa jostain 50 sentin paidasta vaikka mitä. Sitten on niitä, ketkä alkaa kerjäämään toimitusta omalle kotiovelleen, vaikka ilmoituksessa lukee selvästi vain nouto. Tai lupaa tulla hakemaan, mutta viime hetkellä tulee viestiä, että sori nyt ei sovikaan ja tekevät tätä esim. 5 kertaa ennen kuin vaivautuvat hakemaan ostamansa tuotteen. Enemmän huonoja kokemuksia kuin hyviä. En suosittele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän