Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se jokin syy olla lähettämättä maksamaani huuto. net-pakettia, jos on synnyttänyt kuukausi takaperin?

Vierailija
05.09.2016 |

Maksoin paketin jo silloin kun hän oli viimeisillään raskaana. Nyt 5 viikkoa jälkeenpäin saan toistuvaan kyselyyni jatkuvasti vastauksen, että vauvan kanssa on niin kiireistä ettei ole missään vaiheessa ehtinyt postiin. Mielestäni tämä alkaa nyt mennä tekosyiden puolelle? Olen lapseton, mutta te joilla on/ on ollut vauva, voiko pitää paikkaansa? Olen kuitenkin empaattinen ja suht. pitkäpinnainen ihminen, mutta alan menettää toivoni tämän paketin suhteen kokonaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua on huijattu. Rahat nyt ainakin voi palauttaa ihan kotoa nettipankin avulla. Jos ei pakettia saa liikkeelle, niin se nyt olisi ainakin pitänyt tajuta tehdä. Jos isompi summa, niin ei muuta kuin rikosilmoitus. Parin kympin takia ei kannata vaivautua.

Vierailija
2/10 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi olla tosi kipeä vielä kuukauden päästäkin tai vauva voi olla tosi vaikea tai sairas case.

Ihme, jos ei sen vertaa kuitenkaan ole tukiverkkoa, että joku voisi tuon myyjän puolesta laittaa paketin postiin jos ei siihen itse kykene.

Mulla kyllä iskisi totaalinen mökkihöperyys, jos kuukauden nysväilisin vauvan kanssa kotona, poistumatta edes sinne postiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on masentunut...

Vierailija
4/10 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus jos et saa rahoja takaisin. Näitä "synnyttäneitä" löytyy aika paljon tuolta nettimailmasta. Kaikin keinoin pyritään vaikuttamaan ihmisten empatiaan, että saataisiin rahat huijattua.

Menee samaan kategoriaan kuin tämä Kouluturvaa lehti KT kustannus Oy. Tehdään koulukiusattujen nojalla kylmää bisnestä.

Vierailija
5/10 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti ei pitäisi laittaa mitään myyntiin nettikirpputoreille, jos tietää tilanteensa olevan sellainen ettei kykeen tuotteita toimittamaan eteenpäin.

Vierailija
6/10 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä raskaus on yhtä pöytyä, kuin aikomus edes lähettää pakettia. Tokihan tuore äiti on luotettavamman oloinen, kuin yöelämässä kiitävä teni tai peruspertti

Vierailija
7/10 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että tulet hakemaan sen paketin kotoa. Minä kävisin ihan piruuttani, kauempaakin ja niin tulen myös tekemään, jos lähettäminen on vaikeaa.

Vierailija
8/10 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten synnytetään takaperin? Ja vielä kuukausi? Mahtanut olla tuskallinen kokemus sekä äitille, vauvalle että kätilöille.

Vierailija
9/10 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita että teet rikosilmoituksen ellei paketti ole perjantaihin mennessä sulla. Ota kaikki viestit talteen ja tee oikeasti se ilmo oli summa miten pieni hyvänsä. Tyypillä voi olla useita pienen summan petoksia vireillä.

Vierailija
10/10 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se edes oikeasti on synnyttänyt. Nettikaupankäynnissä törmää aivan hämmästyttävän usein karanneisiin koiriin, syöpäsairaisiin lapsiin ja juuri synnyttäneisiin rouviin. Vetoavat tunteisiisi vaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan