Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hakisinko työpaikkaa?

Vierailija
05.09.2016 |

Kerrottakoon endin, että Olen pienellä alalla, jolla kaikki Suomessa ja Euroopassakin tuntvat toisensa, joka on äärimmäisen hierarkinen ja jolla eteneminen mitataan siinä hierarkiassa.

Kyseessä on työpaikka, joka olisi siinä hierarkiassa askel eteenpäin urallani, se olisi siis johtotehtävä, määräaikainen kylläkin. Tavallaan taas juuri nyt seuraavat 4 vuotta mulla on unelmahomma tässä ja nyt, koska vaikka työni ei hierarkiassa ole kuin keskivaiheilla, mutta on käytännössä rajaton budjetti mihin tahansa muuhun kun omaan palkkaani, eli voin tehdä mitä huvittaa - enkä oikeastaan haluaisi siitä luopua. Tiedän myös, että vaikka olisi ehdottomasti pätevä tähän haettavana olevaan tehtävään, minua ei tulla siihen valitsemaan, koska siihen hastaan todennäköisesti vähän toisin suuntautunutta henkilöä. Hakemisen vaiva menee siis melko varmasti siinä mielessä hukkaan (ja hakupapereiksi pitää kirjoittaa viitisentoista sivua tiivistä englanninkielista tekstiä, joten vaiva ei ole ihian pieni. Kuitenkin koska kaikki tuntevat kaikki, olisi tässä keino panna ceeveeni näytille ja ikäänkuin antaa tiedoksi, että lyhyellä aikavälillä tämmöiseen johtotehtävään valmis.

Eli hakisko nyt vai ei?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme