Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen joka arkiaamu klo 6-7 salilla

Vierailija
05.09.2016 |

sen jälkeen kotiin suihkuun ja lapset hereille. Vanhemmat lapset kouluun, nuorempi päiväkotiin ja sitten töihin. Illat menee pääsääntöisesti vanhempien lasten harrastusten parissa ja nuoremman kans touhutessa samalla kun tekee kotitöitä. Kiire on välillä hirmuinen, mutta nykysin huomaan olevani huomattavasti pirteämpi ja energisempi kuin aikana ennen säännöllistä treenaamista.
Tämän haluan sanoa vain ja ainoastaan kannustimena sinulle, joka ehkä pähkäilet että haluaisit aloittaa esim. kuntosaliharrastuksen (tai minkä vaan liikunnallisen), mutta aikaa ei ole. Tee se aikaisin aamulla kun muut vielä nukkuvat. Sen jälkeen on itsellä virtaa koko loppupäiväksi. Eikä kaduta hetkeäkään että on herännyt aikaisin!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen samoin, tosin olen salilla/lenkillä useimmiten 5:30-6:30 välisenä aikana. Kotiin ehdin ennen kuin vaimo ja lapset heräävät. Joka päivä en tätä tee, 4-5 kertaa viikossa on sopiva määrä.

Muuten käytän aikaisen aamun esim. lehden lukemiseen tai voin katsoa jotain sarjaa televisiostakin. Unirytmi on 21-5 välillä. Viikonloppuna voi valvoa vähän myöhempään, tämä on siis se seksin harrastamisen ajankohta. 

Vierailija
22/23 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen klo 23 nukkumaan, jää yöunet vähälle jos aamulla reenaa.

Mene aikasemmin nukkumaan. Ihme tekosyitä ketju täynnä.

On paljon ihmisiä, jotka eivät luontaisesta vuorokausirytmistään johtuen nukahda kuin vasta puoliltaöin. Täällä yksi. Siinä tapauksessa aamutreenaus on todennäköisesti epäterveellistä, koska 1) uni jää todella vajaaksi ja 2) kehon pitäisi olla vielä unessa (sydänriskit kasvavat). Urheilu on tärkeää, mutta sen hyödyt on kyseenalaiset, jos ihminen laiminlyö esim. riittävän unen.

Ihmisen täytyy olla vähän tyhmä, jos ei ymmärrä sitä, että kaikki eivät ole kuten minä. Minä iltaihmisenä käsitän, että aamuihmiselle aamutreenaus sopii oikein hyvin. Minä treenaan iltaisin. Käytän sitten sen virkeän iltatunnin johonkin mukavaan, kun sinä jo nukut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi treenaamaan noin aikaisin, kuten joku jo mainitsikin niin aamulla treenaaminen väsyttää. Treenaan mieluummin työpäivän jälkeen. Mutta mulla on jo isot lapset ja voin treenata milloin vain;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan