Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni itkee, kun en anna anteeksi.

Vierailija
04.09.2016 |

Koko päivän (viikon, kuukauden...) pelkkää vittuilua, narinaa, haistattelua, tavaroiden hajottamista, ylimielisyyttä ja pilkunnussintaa.
Mulla meni tänään kuppi nurin, karjuin ton lapsen vihdoin hiljaiseksi ja nyt se tuolla nyyhkyttää kun hänelle ollaan oltu niin kovin ikäviä. Kerroin sille, miten ikävä se on koko ajan. Häntä itketti ja pyysi anteeksi, mutta minä en antanut. Aika hämmentyneen oloinen hän oli, ettei kuninkaalliselle korkeudelle annetukkaan välittömästi anteeksi.
Missä vaiheessa sinä antaisit anteeksi?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan huvittaa aina tämä ihmisten typeryys. Ollaan olevinaan niin fiksuja ja viisaita. Mut hei, me tiedetään jo noi teidän neuvot! 😑

Vierailija
42/58 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan nähdä sen vanhemman joka ei koskaan ikinä milloinkaan menetä malttiaan, on aina rauhallinen jämpti ja johdonmukainen. Hymy huulilla luotsaa katrastaan läpi uhmaiän ja murrosiän myrskyjen.

Sitten voidaankin kaikki herätä takaisin tähän maailmaan. Plim.

Ja aloituksen pointti meni sulta korkealta ohi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettipoliisille vinkattu.

Aaahhahhaa. Wt Päivi Pieksämäeltä taas vauhdissa. 😅😂😂

Vierailija
44/58 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan nähdä sen vanhemman joka ei koskaan ikinä milloinkaan menetä malttiaan, on aina rauhallinen jämpti ja johdonmukainen. Hymy huulilla luotsaa katrastaan läpi uhmaiän ja murrosiän myrskyjen.

Kyllä sellaisiakin vanhempia löytyy tosielämässä. Fiksuilla vanhempilla on fiksut lapset. Epäkypsillä taas toisenlaiset.

Vierailija
45/58 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene huoneeseensa ja anna hänelle anteeksi tänö iltana jotta voi mennä nukkumaan rauhassa.  Keskustel rauhassa hänen kanssaan tavaroiden paiskomisesta ym. kerro että ymmärrät mutta sellaista ei saa tehdä, Lapsella on vaikeea ja paha mieli kun murrosikä painaa päälle.

Vierailija
46/58 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sellaisiakin vanhempia löytyy tosielämässä. Fiksuilla vanhempilla on fiksut lapset. Epäkypsillä taas toisenlaiset.

Teidänlaiset hyväosaiset saavatkin sitten auttaa meitä lapsina kotikiusattuja.

t.kivikissaäiti

Vierailija
47/58 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene huoneeseensa ja anna hänelle anteeksi tänö iltana jotta voi mennä nukkumaan rauhassa.  Keskustel rauhassa hänen kanssaan tavaroiden paiskomisesta ym. kerro että ymmärrät mutta sellaista ei saa tehdä, Lapsella on vaikeea ja paha mieli kun murrosikä painaa päälle.

Mutta mitä se nyt on The Äidin pahan mielen rinnalla!!! Ei mitööön! Lapsi maksaa! Artisti maksaa!

t.kivikissaäiti

Vierailija
48/58 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidänlaiset hyväosaiset saavatkin sitten auttaa meitä lapsina kotikiusattuja.

t.kivikissaäiti

Kamalaa luettavaa kivikissaäiti. Oletko hakenut apua terapiasta, jossa voisit purkaa kaikki ikävät kokemukset. Suosittelen ammattiauttajaa.

Vierailija
49/58 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja höpönlöpönpöpön. Lurittelepas jossain muualla satujasi.

Vierailija
50/58 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten antanutkaan niitä murkkujasi huostaan?

Vierailija
51/58 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin ap sun tilanteen. Meillä myös kotona 12 vuotias ja kyllä voi olla elämä yhtä helvettiä välillä. 😈

Tsemppiä ja jaksamista teille, hyvä siitä tulee.

Vierailija
52/58 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikissaäiti, hae itsellesi terapeutin apua.

Vierailija
53/58 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa itse tosi epäkypsältä. Ei taida olla omenat kauas puusta pudonneet.

Vierailija
54/58 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sairastuin anoreksiaan ja masennukseen 12-13-vuotiaana, koska äitini haukkui minua huoraksi, lutkaksi, läskiksi, toivoi etten olisi syntynyt. Yritin itsemurhaa kahdesti. Jouduin laitokseen.

Äiti ei ole vielä yli 10 vuoden jälkeenkään pyytänyt mitään anteeksi. Ei siinä, en antaisikaan.

Tottakai lasta pitää torua, jos tekee jotain kiellettyä, mutta älä hauku aiemmin mainitsemillani sanoilla. Toivottavasti ymmärrät ap! :)

Vierailija
55/58 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen terapiassa. Missä ketjussani en sano sitä? Ei minunkaan äitini välittänyt antaa minulle anteeksi. Edes "huomenna". Tai ehkä just silleen kun täällä joku sanoi, että ole kolmen päivän päästä taas iloinen, mutta eihän se ole asioiden selvittämistä. Toisaalta ei äitini itsekään pahoitellut jos oli syyllinen. Enkä mä katso, että mulla ois ollut häneltä mitään anteeksipyydettävää. Sillä sellaisilta ei ole, jotka itse ei pyydä lapsiltaan. En nyt viittaa sinuun, ap.

t.kivikissaäiti

Vierailija
56/58 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa itse tosi epäkypsältä. Ei taida olla omenat kauas puusta pudonneet.

Totta, järkytyin jo otsikosta. Kamala ihminen, ei välitä lapsen turvallisuuden tunteesta.Osan ei pitäisi edes saada lapsia, olisi vähemmän huonosti voivia lapsia.

Vierailija
57/58 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen terapiassa. Missä ketjussani en sano sitä? Ei minunkaan äitini välittänyt antaa minulle anteeksi. Edes "huomenna". Tai ehkä just silleen kun täällä joku sanoi, että ole kolmen päivän päästä taas iloinen, mutta eihän se ole asioiden selvittämistä. Toisaalta ei äitini itsekään pahoitellut jos oli syyllinen. Enkä mä katso, että mulla ois ollut häneltä mitään anteeksipyydettävää. Sillä sellaisilta ei ole, jotka itse ei pyydä lapsiltaan. En nyt viittaa sinuun, ap.

t.kivikissaäiti

Hyvä, että saat terapiaa. En ole lukenut läheskään kaikkia ketjuja.

Vierailija
58/58 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kivikissaäiti

Hyvä, että saat terapiaa. En ole lukenut läheskään kaikkia ketjuja.

Kiitos. Haha, turvallisuudentunne ketjussa mainittu. Siis tässä. No, just tajusin, että siellä mulla mättää. Noin niin kuin muun muassa. Enkä ollut edes tiennyt sitä.

t.kivikissaäiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan