Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

työpaikan illanvietto omalla ajalla

Vierailija
04.09.2016 |

töissä järjestetään koulutuspäivä ja illaksi on siirto toiselle paikkakunnalle, jossa tarjolla ruokaan ja juomaa. Tämä kaikki omalla vapaa-ajalla. No niin kauan vielä oli jotenkin ok, kunnes tuli ohjelma, että illalla on päivän ryhmätöiden purkua. Voi &%¤#, en todellakaan halua käyttää vapaa-aikaani mihinkään työnantajan ryhmätöiden purkuun.

Olisiko tämä sinulle ok, peukuta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua vituttais. Etenkin vielä viettää vapaa-aikaa duunikavereiden kanssa. Ovat duunissa ok ja kivasti saadaan duunia tehtyä. Tuppaavat vaan olemaan niin pintaliitoa ja esittävää porukkaa, etten mä jaksa. Oli ryhmätöitä tai ei, lähtisin himaan.

Vierailija
22/25 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käytännössä pakko osallistua tällaisiin samoin kuin yön yli kestäviin osasto- tms. päiviin. Viimeksi en voinut olla yötä vaan matkustin toiselta puolelta maata kotiin. Olin kotona noin klo 01 ja seuraavana aamuna normaalisti töihin. Päivärahan sain, mutta ei menetettyä vapaa-aikaa mitenkään korvata. Matka-aika ei ole työaikaa eli mitään ylityötunteja tuollaisesta ei myöskään tule. Työskentelen valtion asiantuntijavirastossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisista ihmisistä työnantajat kilpailee! Mahtava sitoutuminen, mahtava työyhteisön jäsen, mahtava mahtava sinä.

Ja tällainen työpaikka on tietyn ihmisryhmän märkä päiväuni. Teetetään töitä mutta ei makseta palkkaa. ja sitten kuvitellaan että saadaan sitoutuneita työntekijöitä. Onpa mahtava ta!

Vierailija
24/25 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on käytännössä pakko osallistua tällaisiin samoin kuin yön yli kestäviin osasto- tms. päiviin. Viimeksi en voinut olla yötä vaan matkustin toiselta puolelta maata kotiin. Olin kotona noin klo 01 ja seuraavana aamuna normaalisti töihin. Päivärahan sain, mutta ei menetettyä vapaa-aikaa mitenkään korvata. Matka-aika ei ole työaikaa eli mitään ylityötunteja tuollaisesta ei myöskään tule. Työskentelen valtion asiantuntijavirastossa.

Toi on minusta niin väärin, ettei matka-aika ole työ aikaa. Miehenikin on tullut monet kerrat myöhään yöllä työnantajan tilaisuuksista kotiin ja aamulla taas pitäisi mennä virkeänä töihin..

Vierailija
25/25 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottautuisin sairaaksi. Enkä hakisi saikkulappua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä