Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumman "puolelle" asettuisit minuna? Siskoni oli mieheni apuna hoitamassa lapsiamme kun olin

Vierailija
04.09.2016 |

yötöissä - meillä lapset 6v, 3v ja 10kk kaksoset, jotka omalla tavallaan hyvin haastavia kaikki.. Esikoisella on eskariuhma, 3veellä normiuhma, ja vauvat valvottaa ja syö eri rytmissä. Siskoni on lapseton mut työssä kokemusta lastenhoidosta. Miehelläni jonkin sortin masennus, jonka vuoksi sairaslomalla. Rahatilanteemme vuoksi teen sijaisuuksia öisin välillä.
Viime yönä sitten oli sattunut episodi, jossa miehellä oli mennyt hermo uhmaavaan ja temppuilevaan esikoiseen joka oli kiusannut 3-veetä, sisko oli ollut nukuttamassa kaksosia sillä aikaa. Mies oli sitten tarttunut 6-veetä ponnarista, koska ei ollut kuulemma uskonut sitä kymmentäkään kehoitusta. Lapsi oli huutanut, sisko rynnännyt paikalle, mies oli heti myöntänyt tukistaneensa ja katui saman tien. Sisko hälytti mut saman tien kotiin "kriisitilanteen" takia, haukkui miehen alimpaan helvettiin ja sanoi tekevänsä lasu-ilmoituksen. Mies on ihan romuna. Lapsen kanssa tilanne käyty läpi, hän sanoo ettei edes lujaa sattunut, säikähti vain. Mies ei ole ollut ennen väkivaltainen ketään kohtaan. Sisko vaatii mua eroamaan heti, koska kuulemma tilanne pahenee vain. Ja jos en eroa, hän kuulemma käyttää suhteitaan että lapset viedään meiltä "turvaan".
Mitä helvettiä nyt teen?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tukistettiin nuorempana, ilman ensimmäistäkään varoitusta. Olin sen silti ansainnut. Aloituksessa sanotaan ettei edes 10 varoitusta riittäneet lopettamaan lapsen käytöstä. "Ponnariin tarttuminen" ei todellakaan ole väkivaltaa ja ihmettelen jos siitä jotain traumoja jää.

Vierailija
42/50 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hullu sisko sulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeesä teet yövuoroja.  Kyllä 10 kk vanhat kaksoset on syy olla tekemättä.  Pääset varmaan vähemmällä siellä töissä kuin kotona ja tahllasi olet töissä etkä hoida lapsiasi.

Vierailija
44/50 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Lapsi ei usko, mies tukistaa. Lapsi tottelee.

Lapsia on tukistettu ennenkin ja tukistetaan kaikkialla paitsi vapaan kasvatuksen ja traumaisten lasten suomessa.

Sano siskollesi,että pää kiinni, puhu miehesi kanssa ja otatte vähän määrätietoisemma otteen lapsiin.

Kaksoset syö yhtäaikaa, ja yöllä ei syödä. Esikoinen enää kiusaa nuorempaa, kukaan ei tukista ja kaikki on hyvin.

Sillä siisti.

Vierailija
45/50 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyin miten pienenä asiana mammat pitävät puolustuskyvyttömään ihmiseen kohdistuvaa väkivaltaa, joka on myös laitonta.  

Vierailija
46/50 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa tuosta siskosta pian.

Vierailija
47/50 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on niin saatanan tyhmiä. Ihan oksettaa.

Siis herkässä iässä oleva lapsi tekee jonkun teon joka ei ole hyvä, niin mies menee siihen sitten pullistelemaan ja nöyryyttämään sitä lasta: Tottele minua, koska MINÄ sanon! SIKS KU MÄ SANON NIIN! ET TEE NOIN!

Miehet ovat idiootteja kun eivät osaa perustella mitään asioita.

Ei olisi tarvinnut varmasti kymmentä kertaa huutaa lapselle kuka on pomo! Ja MINÄ sanon, jos jo ekalla kerralla olisi perustellut järkevästi miksei jotain saa tehdä.

Lisääntymisoikeus pitäisi rajata vain keskimääräisille ja sitä älykkäimmille.

Ei järjenköyhille pullistelijoille.

Vierailija
48/50 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki väärin, mutta ei ole maailmanloppu. Sisko ylireagoi aika rajusti, ja on törkeää pelottelua uhkailla, että väärinkäyttää jotain hämäriä "suhteitaan" huostaanoton aiheuttaakseen. Anna kaikin mokomin tehdä se lasu jos haluaa, ei tuossa ole mitään perustetta huostaanotolle eikä noita päätöksiä tehdä minkään "suhteiden" perusteella, vaan tarvittaessa hallinto-oikeudessa ja lain mukaan. Laki ei missään nimessä mahdollista huostaanottoa teidän tapauksessa.

Vierailija
49/50 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa lapseton sisko yrittää junailla kakarat itselleen? Ainakin ne pikku kaksoset? Ei ois eka kerta kun sossujen tuttavamahot saa vääryydellä toisten lapset.. Valitettavasti tää on totuus nyky-Suomessa.

Vierailija
50/50 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä syy kaikille miehille, olla ikinä koskematta sormenpäälläänkään kotimaiseen naiseen.