Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin fyysinen kipu, jota olet tuntenut?

Vierailija
04.09.2016 |

Mistä kipu johtui ja millaista se oli, mitä se aiheutti kehossasi?

Kommentit (149)

Vierailija
121/149 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea laittaa järjestykseen, mutta

- enmg-tutkimus. Sähköä sääriluun päälle, hyi hitto! Kiemurtelin tuskasta.

- synnytysten avautumisvaiheet.

- migreeni

- leikkauskipu laparoskopian jälkeen. En päässyt edes sängystä ylös. Kivun syyksi paljastui hematooma, joka johti uuteen leikkaukseen.

- mahahaavan puhkeaminen. Todella voimakas vannemainen kipu ylävatsalla.

Vierailija
122/149 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivokalvontulehdus. Kun liikutti edes silmiä päässä jyskytti ja jos täytyi nousta ylös niin päähän pamahti purkupallo. Kaikki vessareissut oli et mä lähes itkin koko ajan ja äkkiä takas makuulle niin edes vähän helpotti. Söin vaan juttuja mitä saattoi syödä kyljellään ja join pillillä ettei tarvinnut nousta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/149 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämmenen kokoinen palovamma vatsanahassa.

Vierailija
124/149 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuydinnäytteen otto. Ainoa, mikä on sattunut enemmän kuin lähes 5 kg penskan puskeminen pihalle ilman kipulääkkeitä. Minulle on myös tehty lähemmäs 20 erilaista isoa ja pienempää leikkausta ja operaatiota vaikka sun minne, mutta niistä ei voi edes puhua näiden kahden muun yhteydessä.

Vierailija
125/149 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a vaikea sanoa, synnytys oli tietysti kivulias, mutta ottaen huomioon että se kesti vain muutamia tunteja.. migreeni voi taas kestää 2 vrk putkeen, jolloin olen koko sen ajan täysin lamaantunut ja raastava kipu vain jatkuu ja jatkuu. Aistit ovat ihan sekaisin, välillä en ollenkaan kykene puhua muutakuin mumisten enkä kohdistamaan katsettani tiettyyn pisteeseen. En pysty syömään enkä juomaan (vaikka pystyisinkin, niin tulee heti ylös), seistessäni meinaa taju lähteä. Joo kyllä migreeni on minulle pahin fyysinen kipu.

Vierailija
126/149 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikattiin kaulalta imusolmuke ja joutuuvat uudelleen avaamaan kun verosuoni jäi tihkuttamaan. No sitten se leikkaushaava tulehtu ja se kipu oli kamalaa viikon kuluttua päättivät että joutuvat leikkamaan uudestaan seuraavana aamuna mutta sitten tikit repesi ja päättivät että tekee saman mitä olisivat tehnyt nukutuksessa leikkausalissa eli poistivar märkää sellaisilla pihdeillä monen päivän ajan. Huusin, karjuin ja itkin koskaan mikään ei ole sattunut niin paljon. eivät varotelleet mitään että sattuu enkä saanut edes kipulääkettä ennakkoon. Sen jälkeen kunnon dropeilla menin aina siihen hoitoon, mutta sekään ei auttanut

Vierailija
127/149 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivartalon rasvaimun jälkeen kun lääkkeistä loppui vaikutus tuntui siltä, että koko iho olisi ollut irtonainen kropastani. Ja niinhän se periaatteessa hetken aikaa onkin ennen kiinnittymistään takaisin kudoksiin. 

Vierailija
128/149 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 h kestänyt synnytys joka käynnistettiin. Ilman puudutusta. Supikset tulivat peräkanaa ilman taukoja.

Vierailija
129/149 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännilävistykset teki aivan helvetin kipeää, mutta toki kesti vain sekunnin. Pahimpia lienee silti todella kovasti kouristelevat kuukautiskivut sekä suolistosairauden akuutin vaiheen aiheuttamat vatsakivut.

Vierailija
130/149 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärileikkaus jossa puudutus lakkasi paikoitellen vaikuttamasta. Tuli varmaan aika komea ääni päästettyä kun viillettiin veitsellä ilman puudutusta.

Vierailija
131/149 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi luomusynnytystä (kivunlievitystä ei ehditty antaa) varmaan pahimmat, mutta nopeasti ohi. Toisen synnytyksen jälkeen oli hyvin kivuliasta, pelottavaa ja epämiellyttävää, kun lääkäri teki mulle sisätutkimuksen. Synnytyksestä siinä vaiheessa enintään tunti aikaa, koska olin yhä salissa. Syy tutkimukseen kovana jatkunut verenvuoto. Muistan vieläkin lääkärin anteeksipyytävän ilmeen, kun mä vaan itkin.

Vierailija
132/149 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

auto ajoi päin, lantio murtui. toisena umpilisäkkeen poisto ja hyvänä kolmantena polven vääntyminen niin pahasti, että murtui.

Vierailija
133/149 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Episiotomia ilman puudutusta! Ehdottomasti... Yksi lapsi riittää :D

Vierailija
134/149 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taju lähti kun olkaleikkauksen jälkeen leikkaushaavan viereen ommeltu putki, josta valui jotain myhmää leikkausalueelta, vetäistiin pois.

Synnytykset silti pahimmat. Ei epiduraalia ja ponnistusvaihe todella tuskainen. Luulin että repeän kahtia ja niin kyllä repesinkin varsinkin ekalla kerralla.

Vierailija
135/149 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammassärky ja menkkakivut joskus nuorempana. Kummankaan aikana en voinut edes nukkua eikä voinut miettiä mitään muuta kuin sitä kipua. Hirveitä muistoja molemmat.

Vierailija
136/149 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ympärileikkaus jossa puudutus lakkasi paikoitellen vaikuttamasta. Tuli varmaan aika komea ääni päästettyä kun viillettiin veitsellä ilman puudutusta.

Oletko nainen?

Vierailija
137/149 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammassärky, ja siitä seurannut juurihoito ilman puudutusta. Lääkäri ei suostunut antamaan puudutusta vaikka kivun takia en pystynyt pysymään aloillani ja itkin koko hoidon ajan. Näiden kipujen lisäksi toisena tulevat pahimmat menkkakivut ja virtsatietulehdukset.

Vierailija
138/149 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkakivut lantion seudulla on jotain sietämätöntä, samalla tuntuu pistävä kipu navassa. Mulla on endometrioosi.

Vierailija
139/149 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtutähystys lapsettomuuden takia.  Ei ollut siis synnytyksiä ja alakautta työnnettiin väkisellä jokin laite läpi. Melkein taju lähti.  En menisi ilman nukutusta enää.  Samoin paksusuolen tähystys, joka on joillekin kivuton, on minulle hirveää, joten en mene ilman nukutusta.

Onneksi  toimenpide on pakko keskeyttää kun potilas käskee.  Miksi nykyaikana tuollaisia helvetillisiä kipuja pitää kärsiä?

Vierailija
140/149 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäleikkauksen jälkeiset hermokivut, kun nesteleesio painoi joskus liikahtaessa selkäydintä. Onneksi meni muutamassa kuukaudessa ohitse ja eivät kestäneet muutamaa sekuntia kauempaa kerrallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi