Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haydayn hevoskilpailut

Vierailija
04.09.2016 |

Miten ihmeessä pärjäätte alkeistasoa paremmissa hevoskilpailuissa?
Millaisia tehtäviä otatte?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tämä tarkoittaa:

"Kannattaahan kylää laajentaa, jos keräilee niitä saavutuksia, joista saa timantteja ja xp-pisteitä. Muistaakseni, jos avasi kaikki kylän laajennukset, sai tuon saavutuksen kokonaan valmiiksi"

Siis en ymmärtänyt ollenkaan tuota lainausta. Mitä saavutuksia voi kylän avilla kerätä, mitä timanttwja kerryttäviä saavutuksia saa kylän avulla ja mitä ovat xp-pisteet?

Ap

Vierailija
42/56 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä tämä tarkoittaa:

"Kannattaahan kylää laajentaa, jos keräilee niitä saavutuksia, joista saa timantteja ja xp-pisteitä. Muistaakseni, jos avasi kaikki kylän laajennukset, sai tuon saavutuksen kokonaan valmiiksi"

Siis en ymmärtänyt ollenkaan tuota lainausta. Mitä saavutuksia voi kylän avilla kerätä, mitä timanttwja kerryttäviä saavutuksia saa kylän avulla ja mitä ovat xp-pisteet?

Ap

Kun klikkaat farmilla sitä valkoista taloa, niin näet sieltä ne saavutukset ja mitä niihin vaaditaan että saat suoritettua ne. Xp-pisteillä tarkoitan niitä "tähti"-pisteitä (joita kerätään että pääsee seuraavalle tasolle).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laajentaa kylän kokonaan auki, niin saa sllaisen timanttisaavutuksen.

Minusta kylän pelaaminen on kannattavaa, koska sieltä saa esineitä ja niiden myynnistä paljon kolikoita, jos niitä ei itse tarvi. Se on mulle ainakin tärkein rahan lähde, kun säästän noihin kalliimpiin koneisiin.

Vierailija
44/56 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Juu totta, että siellä valkoisessa talossahan saavutuksista tosiaan kertyy timantteja.

Hah, olin unohtanut koko valkoisen talon timantit. Suutuin kerran hyvin kauan sitten, kun painoin vahingossa väärään aikaan väärässä paikassa ja timantteja meni paljon johonkin täysin turhaan. Päätin sen mokan jälkeen olla koskaan ottamatta valkoisen talon timantteja esiin, etten lipsauta kaikkea kerrallaan. En tiennyt silloin vielä timanttivahvistuksen mahdollisuudesta.

Sieltäpä saisinkin sitten timantteja tuotantokoneiden paikkojen laajennuksiin. Olen niin pihisti elellyt.

Ap

Vierailija
45/56 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin kova haydayn pelaaja, mutta nyt se peli on käynyt niin tylsäksi.

Vierailija
46/56 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mielestäsi käynyt tylsäksi?

Vierailija
47/56 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on erittäin ärsyttävää kerätä aina lisää maanpalasia! Kun olen saanut kaikki hankittua, en todellakaan halua taas alkaa laajentaa.

Joo, ei tiettykään oo pakko, mutta kun ne ostamattomat tontit on tyhmän näköisiä siinä, kun on tilan saanut itseä miellyttäväksi.

Ja sitten tuli ne uudet puut, jotka tarttis saada mahtumaan paremmin.

Vihaan tilusten laajennusten keräämistä.

Vierailija
48/56 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin haydayn kun alkoi käydä työstä jatkuvat derbyt. Ei enää viihdyttänyt peli vaan aiheutti ahdistusta kun ei ois halunnut jättää naapurustoa pulaan, mut toisaalta aikakaan ei enää riittäny täysillä siihen paneutumiseen.

Mestaritasolta tippuu tosi helposti jos ei saa naapureita joka kerta mukaan kisaan. Myös laivatehtävät alkoi ärsyttää kun tuli peräkkäin niitä hillolaatikoita tai hummeri/sulkalaatikoita.

Vierailija
49/56 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettehan te huomanneet, että laivan saa nykyään laitettua tyhjänä matkaan? Painaa sitä laiva napiketta, niin tulee vaihtoehdot ja soronoo. Esim just, jos hilloja vaatii kolmeenkin laivaan, niin eikun moikka.

Vain tyhjän laivan voi lähettää pois ennenaikojaan!

Itse en kuulu naapurustoon, enkä pelaa Derbyä. Kylää toisinaan, kun on tylsää. Vuoden päivät pelannut ja lvl 96.

Päivittäin touhuan farmillani. Viikonloppuna saattaa jäädä yksi vuorokausi pelaamatta. Sillä aikaa koneet ovat tuottaneet kaikki tuotteet ja varasto on taas täynnä kaikkea kivaa. Laivat saan melkein kaikki itse täyteen. Toisinaan on pakko pyytää leipää tai poppareita, niitä en varastoi isommin ja niitä menee laivoihin toisinaan neljäänkin laatikkoon 24 kpl. Nopeesti nekin täyttyy lehden avulla.

Mä ehdin kyllästyä jossain vaiheessa, mutta viiminen päivitys taas sai uutta intoa. "sisustin" farmin uudestaan ja nyt on niin nättiä että.

Vierailija
50/56 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

48 ei naapurustoa tarvi jättää pulaan enää, vaikkei halua kisata, sillä itsensä voi kirjata derbystä välillä ulos, jos ei viitsi osallistua. En muista miten. Varmaan asetuksista.

Aluksihan ei voinut nykyään voi.

Vierailija
51/56 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö säilyttämään vanhan farmin, jos sisustaa uudelleen kakkosfarmin? Eli voiko vaihdella niitä vapaasti?

Vierailija
52/56 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyykö säilyttämään vanhan farmin, jos sisustaa uudelleen kakkosfarmin? Eli voiko vaihdella niitä vapaasti?

Kyllä. Ristiin ja rastiin.

Hemmetin iso työ, mutta mä olen tyytyväinen nykyiseen farmiini. Sitä vanhaa välillä laitan uuteen uskoon myös.

Timanteilla saa ostettu kaikkiaan kolme lisää.

Siinä muutosvaiheessa on mukavia työkaluja, jotka helpottaa uudelleen rakentamista. Kunpa sellaiset olisi pelin puolellakin.

Vierailija
53/56 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonniin. En sitten saanut sitä seitsemää afronaista palveltua. 5 on tehty, mutta kilpailuaika loppuu kohta. Tuo henkilöön perustuva kylätehtävä on todella huono, mutta nyt oli vain huonoja saatavilla.

Sellaunen olisi peliin hyvä parannus, että kerrottaisiin laivasta etukäteen, montako tuotetta kutakin se meinaa pyytää. Kun siis ilmoittaa etukäteen kyllä tuotteet, mutta määrät olisi hyvä tietää myös. Nyt on tulossa laiva, johkn pitäisi saada juustokakkuja, kaulahuiveja ja kahvia. Jos on isot määrät, ei ehdi saada avuillakaan täyteen.

Vierailija
54/56 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

52 kiitos tiedosta! Eikö seuraajat sitten mene sekaisin, kun niillä saman omistajan eri farmeilla on kai eri nimetkin?

Ap (en ole muistanut laittaa ap:tä kaikkiin viesteihini.)

Vierailija
55/56 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

52 kiitos tiedosta! Eikö seuraajat sitten mene sekaisin, kun niillä saman omistajan eri farmeilla on kai eri nimetkin?

Ap (en ole muistanut laittaa ap:tä kaikkiin viesteihini.)

Tätä en tullut ajatelleeksikaan. :D vaihdoin nimenkin uudelle farmille. Samankin voi pitää.. mulla on sama vanha profiilikuva, että jos se jelppaa seuraajia ymmärtämään. Kaikki seuraajat ja seurattavat ovat pysyneet.

Vierailija
56/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

48 jatkaa..

Toki tuttu juttu tyhjän laivan lähettäminen pois, mutta jos on derbyssä ottanut laivatehtävän niin on täytettävä peräkkäiset neljä laivaa vaikka tulisi mitä tahansa tai ei saa laivatehtävää suoritetuksi. Etkä sitä tehtävää valitessa voi tietää mitä vaaditaan kolmeen tulevaan laivaan sen aivan seuraavan jälkeen.

Myös tiedossa oli että kisoista pystyi jättäytymään pois lisäasetuksista. Tosin silloin ei tietenkään saa palkintojakaan, kun taas moni naapurustossa jätti derbyyn osallistumatta mutta oli mukana kisoissa silti ja sai palkinnot vaikkei niitä sinällään ansainnut...

Taas vanha hayday addiktio taitaa iskeä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän