Haydayn hevoskilpailut
Miten ihmeessä pärjäätte alkeistasoa paremmissa hevoskilpailuissa?
Millaisia tehtäviä otatte?
Kommentit (56)
Tein inventaarion. Minulla on tuotteille 160 paikkaa varattuna ja muut ovat laajennustarvikkeita, tai puunraivaus tai räjäytystavaraa.
Tuo 160 tuotetta on kyllä todella vähän. Pitäsi ehkä lopettaa esim kylärakennusten parantelu.
Siis voiko johtaja muuttaa niitä tehtäviä miten monta kertaa tahansa? Olisi kyllä hyvä etu.
Ap
Jos naapurustosi ei ole mieleesi, liity AV:n omaan naapurustoon: AV-mammaa kakkoseen. On hyvä meininki ja koko ajan derbyillään. Vaatimus on AV:mainen nimimerkki.
Venhä- ja maissitehtävät on helppoja ja nopeita. Jos on peltoa n. 100 palaa niin nuo saa nopeasti suoritettua (320 pisteellä) vehnä menee hyvin kaupaksi yhdellä kolikolla ja leipää ja rehuja kun laittaa valmistumaan, niin saa taas tilaa varastoon. Vierailijat haluavat myös usein ostaa vehnää kun sitä on paljon varastossa. Maissi menee kaupaksi myös täydellä hinnalla nopeasti.
Mihin ap on käyttänyt kaikki timantit jos et ole edes tuotantolinjoja laajentanut?
Itse olen pari tasoa ylempänä ja timantteja on kerääntynyt todella paljon. Nytkin on 200 timanttia, monet tuotantolinjat olen laajentanut kokonaan.
Välillä otan tomin päiväksi, jolloin täydennän varastoja hankalempien tuotteiden osalta (tyynyt,peitot,kalajutut yms.) olen laiska kalastusalueen käyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Tein inventaarion. Minulla on tuotteille 160 paikkaa varattuna ja muut ovat laajennustarvikkeita, tai puunraivaus tai räjäytystavaraa.
Tuo 160 tuotetta on kyllä todella vähän. Pitäsi ehkä lopettaa esim kylärakennusten parantelu.
Siis voiko johtaja muuttaa niitä tehtäviä miten monta kertaa tahansa? Olisi kyllä hyvä etu.
Ap
Johtaja ja apujohtajat voivat poistaa tehtäviä ilmaiseksi. Puolen tunnin kuluttua tulee uusi tehtävä tilalle.
Kiitos jälleen tiedoista. Todella olisi hyvä, jos joku vaihtaisi tehtäviä sitten. Meillä oli hyvä ja ahkera naapurusto, mutta puoli vuotta sitten johtaja ja apujohtaja lopettivat, vaikka ovat edelleen nimellisesti mukana. Sitten erosi pari pelaajaa. Nyt siis olen lähes yksin. Harkitsen tuota av-mammojen naapurustoa. Vaikee lähtee tästä, kun oli niin kivaa niin kauan kuin sitä kesti.
Mulla on 150 timanttia. Olen niillä ostanut teippejä lehden tarjouksista ja ihan muutaman koristeen. Joskus aiemmin ostin Tomin muutamaksi päiväksi. Tarttis varmaan lopettaa teippien osto, niin jäisi tuotantopaikkoihin timantteja.
Onko teillö tuotantopaikat koneissa maksimilaajennettu? Paljonko teillä on tuottamianne tuotteita varastossa, jos malmeja ei lasketa?
Millaisia palkintoja tulee niissä korkeammissa hevoskilpailuissa?
Maksimilaajennukset minulla on leipäkoneessa, meijerissä, sokerikoneessa, popcornkoneessa, näitä tuotteita tarvitaan laivaan kerralla paljon. Hillo ja karkkikonetta en ole laajentanut koska näissä tuotteissa kestää kauan valmistua ja en ole kokenut laajennuksia tarpeelliseksi. Muut koneet on laajennettu 5-7 paikkaisiksi ja laajentelen lisää sitä mukaa kun timantteja kertyy. Timantteja pyrin pitämään aina vähintään 100kpl säästössä jos joskus tulee kiireellinen tarve niille.
Tuotteita on yleensä 7kpl kutakin, mutta varsinkin meijeri ja sokerituotteita on koko ajan valmistumassa lisää. Nopeasti valmistuvia tuotteita en hirveästi varastoi, eli leipää ja kahvia valmistan tarpeen tullen. Villaa,pekonia, munia ja maitoa kerään tarpeen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia palkintoja tulee niissä korkeammissa hevoskilpailuissa?
Samoja palkintoja kuin alemmissakin kisoissa. Palkintoja saa enemmän kun tehtäviäkin on enemmän.
Ohhoh. Kaipa minunkin pitäisi laajentaa tuotantolinjoja.
Nyt saapui juuri laiva. Pyytää 8 kaulahuivia, 12 omenamehua ja riisiä.
2 kaulahuivia ehdin tässä ennen laivan saapumista valmistaa ja 4 omenamehua. Mahdottoman vaikea laiva jälleen. Kokeilen pyytää apua kaulahuiveihin ja yrittää ehtiä valmistaa omenamehut itse.
Ap
Mitä tulee korkeamman tason kulta-, hopea-, ja pronssipalkinnoksi? Tuleeko siellä jotain hienoja esineitä?
Maksimilaajennukset lähes kaikissa. Helpompi sanoa, joissa on vain neljä: karkkikone, hunajalinko, hattukone, ne valimot (?), hodarikoju, tacopulju..
Olen törsännyt 2x 20 euroa tähän peliin, että sain timantteja ja ostettua tuotantolinjoja auki.
Tomppaa juoksutan vain sahoja ja kirveitä varten.
Haydayn FB lupaa maalaajennuksia kylään ja tilalle. Niitä en alkanut heti keräämään, vaan kaikki mitä tuli eteen myin halvalla seuraajille. Kun he olivat saaneet omansa valmiiksi, alkoivat jelppiä mua, vastaavasti. :) Nopeella tahdilla sain maatilkut auki.
Kylässä olen laajentanut kaikki rakennukset kolmeen asiakkaaseen. Se on riittänyt mulle. Aika harvoin pelaan kylää.
Tällä hetkellä varastossa on 40 sahaa, 29 kirvestä, dynamiittia 22 (just juoksutin tomppaa) , eikä muita hardwarea. Kaiken muun myyn, kun en nyt laajenna. Jahka nuo saan pois alan siiloa laajentamaan.
Puita ja pensaita ei tarvita kovinkaan montaa kappaletta. Niitä kannattaa kerätä vain tarpeeseen. Turhaa lojuuttaa siilossa. Näin ei tule niin paljon kuolleita puita ja puskia.
Itse ole innokas lehtiavustaja. Siellä saa vajuutettua varastojaan muiden laivoihin ja saa pisteitä. Kohiste nousen maailman listalla. :D
Hyvä naapurusto on kaiken ydin. Meillä laivat lähtee samoin tein, kun kaikki auttaa. Keskitytään kisoihin, eli kukaan ei pyytele mitään huvin vuoksi ja tuhlaa tavaroita muuhun kun tehtäviin.Mitään ei myydä naapuruston ulkopuolelle kysymättä ensin onko muilla tilaa. Pensaitakin pyydetään katselemaan vain kun jollakin on auttamistehtävä, niin se on muutamassa minuutissa tehty. Laajennustarvikkeita keräillään ja annetaan toisille kuka lähimpänä laajennusta on. Samoin rahaa siirretään nille, joilla on koneita vielä ostamatta myymällä jotain yhdellä kolikolla ja sitten ostamalla täyteen hintaan takaisin. Kaikilla on myös oikeus poistaa tehtäviä, niin paikalla on käytännössä koko ajan joku siivoamassa alle 320 tehtävät pois.
Oho, kiinnostavaa lukea tekstejänne.
Onko facebookissa siis nyt jotain puhetta kohta tulossa olevista maalaajennuksista, vai oliko tuo mennyttä aikaa ja ne viime kertaiset laajennukset kyseessä?
Minulla taasen on kylässä kaupassa 2 palvelupaikkaa ja ruokalassa 4, mutta muissa maksimimäärä. Sitten kahdessa on palvelunopeus maksimissa ja niihin sitten korottelen sydänpisteiden keräämistä ja rahan keräämistä. Taidan sen lopettee kokonaan.
Minä pelaan nimenomaan kylää aktiivisesti.
Tuo esineiden täyttämä varasto kyllä harmittaa suuresti. Kylätarvikekeräykset saa nyt loppua. Sitten pääsen niistä rojuista eroon.
Ap
Ja vielä tuo on varmaan totta, että hyvä ryhmä on oleellisen tärkeä laivojen täyteen saamiseksi.
Mutta onko siis tulossa lisää maa-alueita lunastettavaksi?
Ap
Tänään oli joku päivitys haydayn fb sivulla jossa kysyttiin jotain onko sinulla kaikki laajennukset ja tarvitsetko lisää tilaa.
Viimeisimmän ison päivityksen jälkeen vihjailivat että seuraavassa päivityksessä tulisi lisää laajennuksia kun viimeksihän niitä ei tullut.
37 kiitos paljon tiedosta. Säästän sitten maakirjoja uusiin tilan laajennuksiin enkä tuhlaa niitä kylässä. Kylän laajennus on aivan turhaa oikeastaan. Kerkesin jo kyllä ostaa sieltä lisätilaa aika paljon. Vain 6 plänttiä puuttuu.
Luulen, että minulle tulee keskimääräistä vähemmän maakirjoja, kun joillain niitä riittää myyntiin asti. Muös teippejä tulee supervähän.
Ap
Olen sattumalta saanut menemään nuo laajennukset limittäin, eli kun lato rupeaa olemaan täynnä niin saakin jo sopivasti johonkin laajennukseen tarvittavat tavarat täyteen ja saakin taas hyvin tilaa latoon.
Olen niin perfektionisti että pakkomielle saada kaikki laajennettua maksimiin, ladossa ja siilossa se on 10 000, joten taitaa käydä niin etten koskaan saa täyteen niitä :D nyt molemmat laajennettu 1300.
Kylässä olen muistaakseni tasolla 22 ja kaikki muut nyt tämän hetkisellä maksimitasolla, paitsi lahjapuoti ja rantakahvila laahaa pari tasoa jäljessä. Vasaroita vaikea löytää.
Vierailija kirjoitti:
37 kiitos paljon tiedosta. Säästän sitten maakirjoja uusiin tilan laajennuksiin enkä tuhlaa niitä kylässä. Kylän laajennus on aivan turhaa oikeastaan. Kerkesin jo kyllä ostaa sieltä lisätilaa aika paljon. Vain 6 plänttiä puuttuu.
Luulen, että minulle tulee keskimääräistä vähemmän maakirjoja, kun joillain niitä riittää myyntiin asti. Muös teippejä tulee supervähän.
Ap
Kannattaahan kylää laajentaa jos keräilee niitä saavutuksia joista saa timantteja ja xp-pisteitä. Muistaakseni jos avasi kaikki kylän laajennukset sai tuon saavutuksen kokonaan valmiiksi.
Meidän naapurustossa on lisäkseni yksi aktiivinen pelaaja ja 2 jotka ovat kisassa mukana mutta eivät osallistu. Ollaan silti pärjätty hyvin kisoissa.
Kaikki alle 300 pisteen tehtävät poistetaan ja pääasiassa teemme vain 320 pisteen tehtäviä. Teemme myös timanteilla ostettavat lisätehtävät.
Mestariliigaan olemme päässeet 2 kertaa, mutta tippuneet sieltä pois heti. Vaatisi että jokainen osallistuu ja tekee kaikki tehtävät maksimi pisteillä.