Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi ihana ravintola lapsiperheelle Tampereen keskustassa?

Vierailija
04.09.2016 |

Amarillot yms. on nähnyt täällä kotikaupungissakin, niin joku muu kiitos. Ei tarvita leikkipaikkaa, vaan hyvää ruokaa. Melkein kaikki käy.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykätäänkö teidän perheessä japanilaisesta ruoasta? Jos kyllä, niin silloin suuntaatte Marusekiin. Ihanaa ruokaa, 12-vuotiaan poikani ehdoton lempiravintola.

Mitä te alapeukuttajat tarkoitatte? Onko alapeukku tarkoitettu siksi, että teidän mielestänne Maruseki on huono ravintola, vai siksi, että te ette itse pidä japanilaisesta ruoasta?

Japanilainen ruoka uppoaa lapsille harvoin, lisäksi kommentistasi paistaa "katsokaa minua, minun lapseni on niin erinomainen ja erilainen"-asenne läpi.

Kerrohan minulle lisää asenteestani, tämä on kovin mielenkiintoista. En tiennytkään esittäväni yhtään mitään, kun kerroin totuuden. Olisitko tulkinnut vastaukseni samalla tavoin, jos olisin väittänyt, että nauravat nakit ja ranut ovat pojan lemppariruokaa?

Kerro samalla, mistä tiedät, ettei japanilainen ruoka muka uppoaisi lapsiin. Eivätkö muka lapset yleensä pidä kalasta ja riisistä?

Vierailija
22/23 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen paras brunssipaikka on Cafe Pispala, joka löytyy Pispalasta. Kaupunginosa on mielenkiintoinen nähtävyys ihan sinänsäkin. Kannattaa mennä, vaikka sinne on matkaa keskustasta. Autollakin voi mennä, jos rohkenee ajella jyrkkiä ja kapeita kujia pitkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaavatko lapsesi oikeasti käyttäytyä? Jos eivät, niin osta kolmioleipiä ja pillimehuja Alepasta.

Tampereella ei ole Alepaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan