Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne asti pitää matkustaa, että pääsee takuuvarmaan lämpöön lokakuun lopulla?

Vierailija
04.09.2016 |

Ja vielä syysloman aikaa, että kalliiksi tulee :/

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, euroopan ulkopuolelle. Tosin, riippuu paljon tuuristakin, ja jos et ihan hikihelteitä kaipaa, niin keski/etelä-euroopssakin tarkenee.

Vierailija
2/20 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasia, Lähi-Itä.. Ulos Euroopasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähin on varmaan joku Dubai. Karibialla taitaa olla hurrikaani-kausi, mut mites Aasian sadekaudet menee? Etelä-Afrikka vois kanssa olla mukava.

Vierailija
4/20 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et ählymaahan halua lähteä niin Kaakkois-Aasia. Täällä on hyvät biitsit ja ruoka on hyvää ja halpaa.

Vierailija
5/20 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tätä lämpöön jankkausta. Eikö teillä hyvät ihmiset oo mitään muita kriteereitä lomallenne? Ihan sama vaikka paikka olisi diktatuuri jossa roskaa kainalohin asti ja kaikki lapset töissä, kunhan on sitä helevetin lämpöö, vai?

Vierailija
6/20 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanarialle, Dubaihin, Israeliin. Tuurilla lämpöä riittää vielä Espanjan aurinkorannikollakin.

Vierailija
7/20 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olimme pari vuotta sitten syyslomalla Kanarialla ja koko viikko oli tosi lämmin ja aurinko paistoi.

Kerran olimme lokakuussa Kyproksella ja silloinkin oli todella hyvä säkä sään kanssa...oli tosi lämmin viikko siis suorastaan paahtava helle. 

Vierailija
8/20 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi pelastaa koko maailmaa mutta itsensä voi pelastaa edes viikoksi joten kyllä se aurinko ja ihana lämpö vaan kruunaa loman.

Vierailija
9/20 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi pelastaa koko maailmaa mutta itsensä voi pelastaa edes viikoksi joten kyllä se aurinko ja ihana lämpö vaan kruunaa loman.

No mutta että jos vaikkapa sen lämmön lisäksi olisi muitakin kriteereitä? Ja mulla ainakin menee loma pilalle jos ympäristö on kurjuutta täynnä. Kuljetteko laput silmillä lomilla vai miten?

Vierailija
10/20 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jumalauta mitä ajattelua. Osta bussilippu ja lähde vaikka johonkin kylpylään.

Vierailija
11/20 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tätä lämpöön jankkausta. Eikö teillä hyvät ihmiset oo mitään muita kriteereitä lomallenne? Ihan sama vaikka paikka olisi diktatuuri jossa roskaa kainalohin asti ja kaikki lapset töissä, kunhan on sitä helevetin lämpöö, vai?

Minä kaipaan lämpimään ilmastoon. Mikä siinä on niin kamalaa teille joillekin? Dubaihin tai muihin Arabiemiraatteihin en tosin matkusta vaikka maksettaisiin, ja ymmärrän miksi niihin matkustamista kritisoidaan. Mutta muuten en jaksa tällaista valitusta.

Matkusta sinä omien kriteeriesi mukaan ja me muut omiemme. Yhtään parempaa turistia se ei sinusta kyllä tee vaikka et Kanarialle koskaan menisi. 

Vierailija
12/20 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta että jos vaikkapa sen lämmön lisäksi olisi muitakin kriteereitä? Ja mulla ainakin menee loma pilalle jos ympäristö on kurjuutta täynnä. Kuljetteko laput silmillä lomilla vai miten?

Täytyy sanoa, että lomiakin on erilaisia. Itse harrastan sekä kaupunkivisiittejä että rantalomia. Ja vuokraan huviloita ja lennän itse, tai sitten otan äkkilähdön matkatoimistolta. 

Tärkeintä minusta lomakohteissa on olla tuhlaamatta puhdasta vettä, käyttää ja ostaa paikallisten tuotteita ja syödä niissä paikoissa jotka ei ole globaalisti levinneistä. Toisaalta niissäkin on töissä paikallisia ihmisiä, että... Kun ei vaan osta rantarolexeja ja laittaa roskat roskiin, niin ihan hyvä siitä tulee. 

Vierailija
13/20 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauritius, hyvät ilmat tuolloin. Mites Aasia, jos uskaltaa lähtee? Florida?

Vierailija
14/20 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kaipaan lämpimään ilmastoon. Mikä siinä on niin kamalaa teille joillekin? Dubaihin tai muihin Arabiemiraatteihin en tosin matkusta vaikka maksettaisiin, ja ymmärrän miksi niihin matkustamista kritisoidaan. Mutta muuten en jaksa tällaista valitusta.

Matkusta sinä omien kriteeriesi mukaan ja me muut omiemme. Yhtään parempaa turistia se ei sinusta kyllä tee vaikka et Kanarialle koskaan menisi. 

Väännän rautalangasta: on kummallista miten monelle se lämpö tuntuu olevan AINOA kriteeri. Vaatikaa nyt vähän enemmän siltä ansaitulta ja kalliilta lomalta, ihan itsennekin takia.

Vierailija
15/20 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan kaukana teiltä olisi lähin sauna? Niistä saa aika turkasen kuumia niin halutessaan, eikä juurikaan tule kalliiksi! Tai riippuu tietysti, millaista saunakulttuuria harrastatte.

Vierailija
16/20 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl Fuges vielä lämpöä riittää.

Vierailija
17/20 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australia. Kaukana joo, mutta takuulla lämmintä ellei mene liian lähelle Etelänapaa.

Vierailija
18/20 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkiin . Meri lämmin ja täysi kesä. Viime vuonna oltiin syyslomalla.

Vierailija
19/20 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen menossa ensimäistä kertaa Kanarialle, siellä pitäisi lämpötilan olla parinkympin paremmalla puolella, aurinkoista ja tuulista, merivesi myös parissakymmenessä. Vaihtoehtona oli Marokko, mutta päätin, että sinne tarvitsee vähän enemmän kuin viikon nähdäkseen kunnolla kaiken minkä halua. Menen sinne joskus paremmalla ajalla.

Jos ei halua tukea Dubaita eikä kiinnosta sen paikan muovisuus ja teennäisyys, mutta kuitenkin haluaisi niille suunnille, suosittelen Jordaniaa. Siellä on oikeasti kulttuuria ja historiaa myös.

Vierailija
20/20 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israel, Dubai, Kap Verde, Mauritius, Australia, eteläinen Amerikka. Ehkä myös Kanarian saaret ja tsägällä eteläisin Eurooppakin. Ns. trooppiset alueet mantereella taitavat olla vielä aika sateisia lokakuussa, varsinkin ihan lokakuun alussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme