Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisista miesvartalo tyypeistä tykkäätte eniten?

Vierailija
03.09.2016 |

Naisille tarkoitettu kysymys. Miksei homoillekin tai bi-seksuaaleille.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/39 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atleetti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/39 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telinevoimistelijat 😋

Vierailija
5/39 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, pitkä ja jäntevä. Sporttinenkin ok, ei kauhean isoja lihaksia. Pitkät ja kapeat lihassäikeet mielummin, kuin lyhyet ja paksut. Eli kestävyysurheilijat mulle aika hottiksia.

Vierailija
6/39 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka atleetti=kestävä ja ketterä... Ei liian iso penis.

Vierailija
7/39 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tosiaan ihmisillä ole enää mitään oikeaa mietittävää??

Vierailija
8/39 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skrodeista, sellaisista könteistä (ei bullmentuiloista kuitenkaan). Eikä tarvi olla mikään rasvaprosentti nolla, dadbod on musta oikeesti ihana <3.

Vierailija
9/39 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso, vahva mies. Raamikkaat hartiat, vähän voi olla mahaakin. Sellainen turvallinen, iso ja vahva nallekarhu. Karvainenkin vielä. <3 

P.s. Mulle mielummin vähän vatsaa, kuin kova sixpack. Tosi atleettinen kroppa tuo mun kokemuksen mukaan tullessaan usein myös kusipäisen, ylimielisen luonteen.

Vierailija
10/39 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://static.iltalehti.fi/viihde/20870609_vi.jpg

Tämä saa kyllä minut aina yhtä kuumaksi

Vierailija
11/39 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skrodeista, sellaisista könteistä (ei bullmentuiloista kuitenkaan). Eikä tarvi olla mikään rasvaprosentti nolla, dadbod on musta oikeesti ihana <3.

Dadbodid on sexyjä, jos miehellä on leveet ja lihaksikkaat hartiat ja käsivarret. Reisimuskelit myös hot!

Vierailija
12/39 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dadbod

Vierailija
13/39 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies kuin minulla on nyt: harteikas, lihaksikas, pitkät reidet, pituus 184 cm, nyt kesällä ihanan ruskea iho...

Vierailija
14/39 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin piirtein normaalipainoinen on hyvä, ja mielellään jollain tasolla liikunnallinen. Ihan evolutiivisista syistä urheilullisemmat ihmiset viehättävät enemmän seksuaalisesti, mutta en silti kyllä bodaria ottaisi. Lihaksia saa olla, mutta rasvaprosentin ei tarvitse olla nolla. Olen huomannut että mitä leveämmät hartiat on suhteessa lantioon, sitä paremmalta se näyttää (tästä tehtiin joku tutkimuskin).

Toisaalta karismaattinen ihminen on aina seksikäs selittämättömällä tavalla oli vartalo mikä tahansa. Luonne, huumorintaju ja mielenkiinnon kohteet on tärkein prioriteetti miehessä.

Vierailija
15/39 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista kamalin on ehkä pitkä ja luikku ja ihan hirveetä on jos pitkällä ja luikulla on vielä vatsaa. eli rasva kertyy vaan siihen vatsaan ja muualta on ihan luiseva. :S Mielummin ylipainoinenkin, kuin tuollainen.

Vierailija
16/39 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset vetelät miehet, joiden olemuksesta huokuu kilometrien päähän, ettei heillä ole selkärankaa.

Vierailija
17/39 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelin Dexteriä ja pisti silmään että siinä oli mies mun makuun. Sellanen jäntevä eikä liian pitkä mutta ei pätkäkään. Sopivasti muskelia. Olisko vähän sellanen uimarin vartalo? Ja muuten ihan mieletön perse! Yleensä en kiinitä hanureihin huomiota mutta tota ei voinnut olla huomaamatta. Kyllä varmasti saa paiskia salilla hommia sen eteen.

Vierailija
18/39 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyistä ja hoikista (ja kauniskasvoisista miehistä, joilla on vaaleat hiukset). 

Vierailija
19/39 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen että kun ottaa paidan pois niin ei voi olla varma onko kyseessä mies vai riski nainen. Onko niitä muunkin laisia kun elokuvissa?

Vierailija
20/39 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tähän mies laittaa oman kuvan?