Haluatko miljonääriksi Syksy 2016 LIVE SEURANTA
Mitä mieltä savolaisesta? Kuin pitkälle pääsee??
Kommentit (219)
Mikä yläkoulutettu tämä herra on...? Montako tutkintoa tolla oli :D
Eipä nykypäivänä voi enää tutkintoshoppailla noin. Olisi jäänyt tuokin neurogirurgi tulematta.
Vierailija kirjoitti:
Eipä nykypäivänä voi enää tutkintoshoppailla noin. Olisi jäänyt tuokin neurogirurgi tulematta.
Neurokirurgi*
Varmaan tarvii nää voittorahat, aika köyhiä kun kirurgit tunnetusti ovat.
Heti tuli alkuun vaikeampi kysymys (esimerkiksi edellisiin kilpailijoihin verrattuna) kun oli aiheellista olettaa että saattaa pärjätä.
Voi vittu mää en jaksa tätä ohjelmaa nykyään kun noi ei tiedä yhtään mitään... Sillon Lasse Lehtisen aikana päästiin kyllä pidemmälle.
Miksi tällä miehellä on näin vaikeat kysymykset heti alkuun!!?
Tuon kilpailijan tytär oli ohjelman piristys.
Vierailija kirjoitti:
Siis noitahan voisi ihan järjellä miettiä ja sulkea pois vastauksia.. Esim Hissä Ikeaa ei ole, Tampereelle avattiin vasta äskettäin... Ja Vantaallekin suh uusi, taisi tulla Turkuunkin ennen Vantaata...633
En mä kyllä ihmettele yhtään, että kajaanilaisen ei ole niin helppoa sanoa missä etelä-Suomen kaupungeissa noita ikeoita on ja milloin mikäkin on perustettu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällä miehellä on näin vaikeat kysymykset heti alkuun!!?
Ei ollut? Kai nyt kaikki ilmansuunnat tietää ja Jobsin, jos ei asu kiven alla. Viihdekysymys oli vähän vaikeampi, mutta hän olisi voinut olettaa, ettei siinä ole kompaa, koska alkupään kysymyksiä. Olisi tiennyt.
Paljonko se Shakespeare/Ikea-tomppeli voitti?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko se Shakespeare/Ikea-tomppeli voitti?
1000 euroa
Vierailija kirjoitti:
Siis noitahan voisi ihan järjellä miettiä ja sulkea pois vastauksia.. Esim Hissä Ikeaa ei ole, Tampereelle avattiin vasta äskettäin... Ja Vantaallekin suh uusi, taisi tulla Turkuunkin ennen Vantaata...633
Pitää myös muistaa kilpailijan tausta. Hän oli kajaanilainen ja Kajaanissa ei IKEAa ole. Ei silloin välttämättä tule niin kiinnitettyä huomiota, minä vuonna johonkin 500km päähän on kyseinen liike avattu.
Alkaa ärsyttää jo tuo Jaajon juontaminen. Mitä se eilenkin vittuili sille sinkkumiehelle koko ajan, ihan turhaa. Tuossa se kilpailija kisaa rahapalkinnoista ja on muutenkin hermostunut, se on sen hetki, ei siinä Jaajon kuulu kerätä yleisöltä irtopisteitä nasevilla heitoilla kilpailijan kustannuksella. Saisi suosiolla jättää sen paskanjauhannan siihen yliarvostettuun radio-ohjelmaansa.
Mitä sekin kommentti tarkoitti, kun sanoi että "Jos mä olisin daami ja miettisin baaritiskillä minkä drinkin ottais, mä olisin häipynyt jo 15 min sitten"? Siis mitä helvettiä? Osaako joku selittää? Yrittikö se hoputtaa sitä kilpailijaa valitsemaan jo jonkun vastauksen? Sehän meni ihan hämilleen ja vastasi heti sen Vantaan sen jälkeen, ei se saanut rauhassa pohtia. Myös se Vantaa-kutina oli todella mauton ja nolo heitto. Keväällä vielä tykkäsin Jaajon juonnoista, mutta enää en jaksa. Nykyään nostetaan muutenkin ihan liikaa esille sitä kilpailijan taustaa ja yksityiselämää, mitä se kenellekään kuuluu.
Pitää myös muistaa kilpailijan tausta. Hän oli kajaanilainen ja Kajaanissa ei IKEAa ole. Ei silloin välttämättä tule niin kiinnitettyä huomiota, minä vuonna johonkin 500km päähän on kyseinen liike avattu.[/quote]
Justiin näin, itsekin nuorena köntätin pääkaupunkiseuden kaupungit jotenkin samaksi eli Helsingiksi. Voi olla että siinä vaiheessa kun Ikea aloitti toimintansa Suomessa niin jotain kymmenvuotiasta kajaanilaispoikaa ei niin kiinnostanut että minne.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni IKEA-kysymys vaikutti oudolta. Mutta olen syntynyt -91, ehkä jollekin vanhemmalle se on jäänyt mieleen. Olisin arvannut myös, että Vantaa.
noh kyl minä -92 tiesin, koska Espoon ikea oli melkein 10 vuotta ainoa. Tosin ymmärrän, että jos ei asua Etelä-Suomessa niin ei välttämättä tiedä, etenkin jos sisustus ei kiinnosta olleenkaan.
No minä en edes tiennyt että espoossakin on ikea. Vastasin jo ennen vaihtoehtoja vantaa. Jostain syystä minulla on ollut aina mielikuva että vantaalle on avattu ensimmäinen ikea.
Jaajo suhtautuu erilailla eri kilpailijoihin. Jos on joku karismaattinen neljän lapsen isä konduktööri-Taavi, niin Jaajo on heti iskemässä nyrkkitervehdystä että mitäs me isät, you're my man ja toivoo ja kannustaa näitä menestymään, tai viikko sitten se komea myyntimies, jonka tupareihinkin ehti itseään tarjota pariinkin kertaan. Sitten jos tuolilla on joku sellainen tyyppi, joka ei niin Jaajon tyyppiä ole, aletaan heitellä kaksimielisiä juttuja tämän kustannuksella ja yritetään saada tämä näyttämään katsojien silmissä idiootilta.
Jaajo ottaa liikaa roolia tuossa juontajan pallilla, puhuu liikaa eikä anna miettiä. Lehtisen kaudella oli ihan hiljaisia pohdintahetkiäkin joskus, joita Lehtinen sitten yritti rauhallisesti viedä eteenpäin. Nykyään sinne väliin pitää tunkea kaikkea turhaa rupattelua liittyen kilpailijan harrastuksiin, töihin, parisuhteeseen ym. Se on selvästi niin käsikirjoitettua, niinkuin sen myyntimiehen kohdalla, kun Jaajo muka ohimennen kehui sen kroppaa, jolloin se kertoi että no crossfittiä tullut harrastettua. Ai jaa ihanko tosi, tuosta ei varmaan oltu etukäteen keskusteltu kulisseissa. Puhumattakaan sen parikymppisen likan to-do-listasta.
Ja se Shakespear kysymys, niistä kaksi ei edes ollut sen tekosia vaan Tolstoj ja joku toinen, se Rikos ja Rangaistus, ei edes Shakespearin kirjoittama...