Liian kuivat jalat!!! (ov)
siis vaikka kuinka rasvaan ja hoidan (kotona) niin jalat ovat kuivat käppyrät joihin sukatkin jää kiinni ja jotka oikeen rapisee?
Mitä näille vois tehdä??!
Kommentit (7)
Bodyshopissa myydään kyseistä Hamppu- tuotetta jalkarasvana, käsirasvana ja huulirasvana. Kaikki testattuja ja toimivia.
Jalkarasvana oli kuitenkin todella positiivinen yllätys, mikään apteekin tuote ei ole toiminut mulla yhtä hyvin kuin hamppurasva.
Jo yhden käyttökerran jälkeen kantapäät tuntuivat erilaisilta. Suosittelen lämpimästä kokeilemaan!
Se on muuten väriltään vihreää ja haisee ummehtuneelle, mutta on niin toimiva tuote, ettei mua ainakaan enää ole tunkkaisuudenhaju haitannut kun oon saanut terveet jalkapohjat.
hamppusalva? Ok,ostoslistaan meni!! (salva? siis niinkuin rasvaa?)
Pitäisikö mennä käymään jossain jalkojenhoidossa?? Kehtaako edes mennä näillä käppyröillä,kynnetkin kamalassa kunnossa...
ap.
Eiköhän ne oo siellä hoitoloissa nähny paljon pahempaaki ku kuivat jalat. Mee vaan.
Ostan tuon salvan ja meen kyllä oikeesti johonkin hoitoon jossa saa kunnolla pehmeet jalat. Tää on ihan kamalaa,kun sukta vetää jalasta niin ihan rapisee...
ap.
itsellä kuvaamasi ongelma toisessa jalassa. Iho vaaleaa ja on kuin mokkasiini olisi ollut jalassa. Kotikonsit raspaukset rasvaukset yms. eivät tehonneet.
Otettiin näyte ja sienikasvusto löytyi, joten tarvitsin vahvan sienilääkkeen. Joten lekuriin mars mars
ja niihinhän iskee helpommin sitten sienikin.
Kun se iskee jalkapohjaan antaa netti ohjeen käydä ihotautilääkärillä.
No, menin. Ei otettu viljelyitä, mutta sain Lamisil cream 15g voidetta*4 ja sillä 10pv kuuri kerran päivässä (jalkapohja, jalan reunat, varpaan välit), voidetta saa myös ilman resepiä. Sitten jatkohoitona Apobase cream oil 200g*2 kerran päivässä. Laitan iltaisin ja sen jälkeen sukat jalkaan.
Jalkahoidossa kävin ennen lääkäriä, ehkä kuukausi ennen, valittivat kuivuutta, nyt kävin sienividekuurin jälkeen jalkahoidossa, puhuivat edelleen kuivasta, mutta oikeasti kantapääkin on nt pehmeä.