Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Munuaisperäinen kipu?

Vierailija
03.09.2016 |

Minulla on ollu pari päivää lievää virtsan kirvelyä ja alavatsan jomottelua. Ei kuitenkaan sellaisia VTI-oireita mitä nyt yleensä on ollut. Tunnistan kyllä VTI-oireet ja sen vuoksi olen antanut asian olla ja ajattelin, että liittynee liian vähäiseen juomiseen tms. Viime yönä alkoi kuitenkin jomottava toispuolinen alaselän jomotus. En pystynyt edes kunnolla nukkumaan, kun sattui niin paljon. Otin 600 mg Buranan ja kipu lähti eikä ole tullut takaisin. Kuumetta ei ole. Alkoi pelottamaan joku munuaistulehdus, mutta eikö siinä nouse korkea kuume ja muutenkin heikotusta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsatie- eli munuaiskivet

Vierailija
2/5 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä... nauti runsaasti vettä päivittäin, vältä teetä ja pinaattia. Lekuri voi määrätä erityisesti virtsatiekiviin auttavaa kipulääkettä - nimeä en nyt enää muista. Yleensä kivet tulevat itsestään ulos, mutta joskus ne pitää operoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä en ole ajatellutkaan! Lähteekö kipu sitten ihan yhdestä 600 mg Buranasta, jos tällaisia on?

Vierailija
4/5 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on c-hepatiitti , oireet ovat melko selvät.

Mene lääkärin vastaanotolle ja tehkää tarvittavat tutkimukset.

Lue netistä sen oireista.

Vierailija
5/5 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä en ole ajatellutkaan! Lähteekö kipu sitten ihan yhdestä 600 mg Buranasta, jos tällaisia on?

Olen saanut kaksi kertaa virtsatiekivistä johtuvan kipukohtauksen. Ensimmäisellä kerralla auttoi kipupiikki peppuun. Toisella kerralla sain kipulääkityksen, joka myös tehosi. Viikko pari siitä huomasin, kun kivet tuli ulos virtsatessa (olen mies).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän