ystävä ei halua tulla koskaan käymään
On liian ahdasta eikä ole sellaiset puitteet kuin hänellä.
Montakohan vuotta tässä menee vielä..
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan se minä?
En usko.
Mitä väliä jos näette kuitenkin hänen luonaan tai muualla?
Miten se ahtaus vaikuttaa kyläilyyn, vai onko tarkoitus jäädä yöksi? Stten ehkä ymmärrän. Onko ystävälläsi autoa/pitkä matka kenties? Jos esim autottomana vaikea tulla.
Vierailija kirjoitti:
Miten se ahtaus vaikuttaa kyläilyyn, vai onko tarkoitus jäädä yöksi? Stten ehkä ymmärrän. Onko ystävälläsi autoa/pitkä matka kenties? Jos esim autottomana vaikea tulla.
On siis ahdasta ja lisäksi paikat täällä ei oo kunnossa.
Pääsee julkisilla ja edullisesti näillä halpalinjoilla.
Voisi olla yötä tai sitten sukulaisensa luona yöpyen.
Mun ystävä ei tule käymään koska pitkä matka. Meiltä sinne on ilmeisesti lyhyempi =)
Vierailija kirjoitti:
Mun ystävä ei tule käymään koska pitkä matka. Meiltä sinne on ilmeisesti lyhyempi =)
Onko monta sataa kilometriä?
Vierailija kirjoitti:
Itse kärsin voimakkaasta matkapahoinvoinnista, niin en pysty bussissa/autossa matkustaa pitkiä matkoja. Etenkään lasten kanssa, koska pitäisi tuijottaa koko ajan ikkunasta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kärsin voimakkaasta matkapahoinvoinnista, niin en pysty bussissa/autossa matkustaa pitkiä matkoja. Etenkään lasten kanssa, koska pitäisi tuijottaa koko ajan ikkunasta ulos.
Tällaisen syyn voisi varmasti ystävälle kertoa suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla yötä tai sitten sukulaisensa luona yöpyen.
Miksi sun luona ei ole paikat kunnossa? Ja miksi oletat, että ystäväsi haluaisi tulla tuollaisiin olosuhteisiin? Miksi sinä et käy hänen luonaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisen syyn voisi varmasti ystävälle kertoa suoraan.
Niin. Nykyajan busseissa ei helposti tuu paha olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla yötä tai sitten sukulaisensa luona yöpyen.Miksi sun luona ei ole paikat kunnossa? Ja miksi oletat, että ystäväsi haluaisi tulla tuollaisiin olosuhteisiin? Miksi sinä et käy hänen luonaan?
En jaksa laittaa. Kyllä minä tulisin ainakin katsomaan toista vaikken yöksi jäisi.
Käyn minä joskus siellä toisessa suunnassa.
Miksi et laita paikkoja kuntoon? Onko sulla muitakin ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et laita paikkoja kuntoon? Onko sulla muitakin ongelmia?
Olen tässä yrittänyt laittaa. Työtä on niin paljon.
Ei ole muita ongelmia.
Siis suomeksi sanottuna "paikat ei ole kunnossa" on yhtä kuin että teillä on likaista, kämppä sekaisin ja varmaan vielä homeessakin.
Vierailija kirjoitti:
Siis suomeksi sanottuna "paikat ei ole kunnossa" on yhtä kuin että teillä on likaista, kämppä sekaisin ja varmaan vielä homeessakin.
No ei todellakaan ole hometta.
Olenkohan se minä?