Mies oli baarissa ilman kihlasormusta
Huomasin nyt aamulla että näkyi kaverin uusissa fb-kuvissa ilman sormusta. Ei sitä tietenkään ole mikään pakko käyttää, mutta kun käyttää muuten aina ja kaikkialla. Heräisikö epäilys? Sanoisitteko miehelle jotakin? Hän nukkuu vielä.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä itseasiassa lähden aina viihteelle ilman kihla- ja vihkisormuksia, ihan siitä syystä et pelkään että humalapäissäni hukkaan ne.
Mies ei taas ikinä ota sormusta pois (aikanaan mun nähden) ja itsekin ihmettelisin jos huomasin vaikka jostain kuvista ettei sitä ole ollut. Ottaisin asian puheeksi!
Tarkoitat:
"Mä itseasiassa lähden aina viihteelle ilman kihla- ja vihkisormuksia, ihan siitä syystä et pelkään että en saa vierasta pippeliä jos ne on sormessa"
Pah, en ole ikinä pettänyt miestäni, ei ole edes käynyt mielessä, avioliittoa takana 6,5 vuotta. Juon harvoin, 2-5 kertaa vuodessa ja pelkään että kadotan ne muutaman tonnin sormukset, en laita muitakaan kalliita koruja ravintolaan/festareille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä itseasiassa lähden aina viihteelle ilman kihla- ja vihkisormuksia, ihan siitä syystä et pelkään että humalapäissäni hukkaan ne.
Mies ei taas ikinä ota sormusta pois (aikanaan mun nähden) ja itsekin ihmettelisin jos huomasin vaikka jostain kuvista ettei sitä ole ollut. Ottaisin asian puheeksi!
Tarkoitat:
"Mä itseasiassa lähden aina viihteelle ilman kihla- ja vihkisormuksia, ihan siitä syystä et pelkään että en saa vierasta pippeliä jos ne on sormessa"
Pah, en ole ikinä pettänyt miestäni, ei ole edes käynyt mielessä, avioliittoa takana 6,5 vuotta. Juon harvoin, 2-5 kertaa vuodessa ja pelkään että kadotan ne muutaman tonnin sormukset, en laita muitakaan kalliita koruja ravintolaan/festareille.
Toivottavasti sinulle merkitsee se tunnearvo enemmän kuin se pari tonnia. Minunkin sormukseni ovat pari tonnia ja ylikin. Jos hukkaisin ne enemmän kirpaisisi se mitä ne merkitsee eikä niinkään se raha. Sormuksia saa aina uusia, mutta juuri NIITÄ sormuksia ei saa uusia. Tunnearvoa ei voi mitata rahalla. Kyllä minä ainakin pidän kalliitakin koruja, käytettäväksihän ne on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Noniin, heräsihän se. Otin asian puheeksi. Hän sanoi, että hänen kaverinsa oli halunnut sovittaa sormusta ja hän oli antanut. Kuvat oli otettu sillä välin kun sormus ollut kaverin sormessa. Soitin tälle kaverille ja hän vahvisti että näin oli ollut.
Ap
Miehen ovat solidaarisia keskenään. Hyvä niin ja nyt kun asia on selvinnyt, niin antaa olla.
On naisia ja sitten on lu*kia.