Mies oli baarissa ilman kihlasormusta
Huomasin nyt aamulla että näkyi kaverin uusissa fb-kuvissa ilman sormusta. Ei sitä tietenkään ole mikään pakko käyttää, mutta kun käyttää muuten aina ja kaikkialla. Heräisikö epäilys? Sanoisitteko miehelle jotakin? Hän nukkuu vielä.
Kommentit (44)
Noniin, heräsihän se. Otin asian puheeksi. Hän sanoi, että hänen kaverinsa oli halunnut sovittaa sormusta ja hän oli antanut. Kuvat oli otettu sillä välin kun sormus ollut kaverin sormessa. Soitin tälle kaverille ja hän vahvisti että näin oli ollut.
Ap
19, sinähän olit järkevä, kun dumppasit moisen häntäheikin!
Vierailija kirjoitti:
Noniin, heräsihän se. Otin asian puheeksi. Hän sanoi, että hänen kaverinsa oli halunnut sovittaa sormusta ja hän oli antanut. Kuvat oli otettu sillä välin kun sormus ollut kaverin sormessa. Soitin tälle kaverille ja hän vahvisti että näin oli ollut.
Ap
No niin, nyt oli hyvä käänne! 3,5/5!
Höpsö mies, kyllähän sormukset vaan lisää vientiä.
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH. Olisit kysynyt tältä kaverilta samalla, että oliko kihlattusi hänen luonaan yötä. Olisi sujuvasti vahvistanut senkin. Vaikkakin kihlattusi heräsi sinun viereltäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuo kaveri on puhuttu mukaan juoneen, älä usko selitystä.
Joo soita kaverille uudelleen ja kysy että oliko mies todella luonasi klo 5 asti ;)
Voi, noita sormuksettomia miehiä on yleensä baari täynnä. :D Muijat odottavat kiltisti kotona, kun äijät on vähän ryyppäämässä ja naisia iskemässä.
Tää on nyt toki provi, mutta kylläpä olisi noloa soitella tuollaisia puheluita :DDD
"Kati täällä soittelee. Ottiko Mikko baarireissullanne todella kihlasormuksensa pois siksi, kun halusit kokeilla sitä? Mikko näin kertoi, onko tämä varmasti totta?!?"
Kysy kaverilta, että mihin sormeen sormus sinulle sopi, vai sopiko ollenkaan? Sitten suoritat sovituksen ;) Yleensä muiden sormukset eivät ole oikeaa kokoa.
No todellakin kysyisin ja epäilisin :D
Mulle tuli joskus baarissa juttelemaan joku mukava mies jonka kanssa juteltiin useampi tunti, yritti saada mut lähtemään mukaansa mutta lähdettiin kuitenkin eriteille. Kehotti heipatellessa pyytämään facebookissa kaveriksi ja olisinkin ehkä pyytänyt ellei siellä ois kaikille kansalle näkyvissä ollut "Naimisissa henkilön Maija Meikäläinen kanssa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pelkäätte hukkaavanne ne? Mihin se tippuisi? Ei se sormi humalaa tunnista, että tipahtaisi herkemmin. Vai oletteko ostaneet liian isot sormukset? Kultaseppä helposti pienentää sopivaksi.
Jos sormus tippuu, niin humalassa sitä ei niin helposti heti huomaa ja ala etsiä. Jos tanssii, saattaa sormus helpommin lentää sormesta. Jos joisin, en käyttäisi silloin mitään sormusta. Liian pienet sormukset nakkisormiin tungettuna näyttää muuten kamalalta.
Aikamoiset tanssiliikkeet jos sormukset lentelee. Olen samaa mieltä, että liian pienet sormukset nakkisormissa näyttävät typeriltä, mutta jos ostaa sopivat niin pysyvät kyllä sormessa tanssiessakin.
Mietin pitkään käynkö pienentää omia sormuksia sillä ovat vähän siinä rajalla ovatko sopivat vai hivenen isot. Heiluin äsken tosissani ja hytkyin ja pompin ja toivon ettei kukaan toista mahtavaa liikesarjaani baarin tanssilattialla ainakaan, niin naurettavaa heilumista se oli, ja sormukset pysyi hienosti sormessa.
Ap miehen syy oli naurettava. Eihän kukaan kokeile toisen sormuksia ja jos kokeilisikin niin tuskin pitäisi niin kauaa, että ehtisi kuvia ottaa. Huono tekosyy, en uskoisi. Sormukset pois baarissa ja vielä valehtelee kiinni jäädessään..
Miksi ottaisi sormuksen pois? Ainakin kaikkien puheitten mukaan niillä miehillä, joilla on sormus sormessa, on eniten vientiä.
Mun kaveri kihloissa ollessaan otti myös aina sormuksen pois ulos lähtiessään. Hän ei ollut pettämään lähdössä, vaan koki, että sormuksen kanss sai huomattavasti vähemmän huomiota miehiltä, kuin me sinkut ystävät. Ei sillä että olisin tuotakaan hyväksynyt, mutta sama kävi mielessä kun täyä tapausta luin. Että ehkä mies vain halusi huomiota kauniimmaöta sukupuolelta ilman sen kummempia pettämisaikomuksia. En kyllä itse silti hyväksyisi tätä syytä sormuksettomuuteen.
Tämä miekkosen vastaus oli hauska! Nyt ap kannattaa hieman miettiä missä kaikkialla sormus onkaan käynyt tai mihin se seuraavaksi joutuu. Jos se nyt oli kaverin sormessa, niin seuraavan kerran se on varmaan kaverin pilissä...
Se olisikin miehesi renkulalle oiva paikka. Olisi mukana, mutta jemmassa ja jos/kun vieraan typykän kanssa vaatteet vähenee, niin sieltä tuleekin esiin sinun nimelläsi varustettu rinkula. Sormus ei kuitenkaan varmaan ihan sellaisenaan sovi ukkokullallesi, vaan sitä pitää pienentää..
Minä olen aina käynyt baarissa ilman kihla- tai muitakaan sormuksia.
Hölmö mies. Totuushan on, että rengastettu mies saa aina helpommin. Naiselle on unelmien täyttymys, jos saa viedä toiselta naiselta miehen.
Vierailija kirjoitti:
Mä törmäsin kerran baarissa vanhaan ex-heilaan vuosien takaa. Naisena rekisteröin heti ensimmäiseksi sormuksen vasemmassa nimettömässä. Ei mennyt kuin vartti niin sormus katosi sormesta.
Kyseinen tyyppi olikin aikamoinen pelimies ja suhteemme päättyi aikoinaan, koska hän petti minua.
Miten niin naisena? Minä naisena en ikinä hoksaa mitään sormuksia, en todellakaan osaa erikseen tuollaista katsoa, vaikka olisin kiinnostunutkin. Vastaavasti tunnen paljon miehiä, jotka saattavat mainita, että jollain oli sormus nimettömässä. Ja itse taas hämmästelen, että enpä tullut katsoneeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä törmäsin kerran baarissa vanhaan ex-heilaan vuosien takaa. Naisena rekisteröin heti ensimmäiseksi sormuksen vasemmassa nimettömässä. Ei mennyt kuin vartti niin sormus katosi sormesta.
Kyseinen tyyppi olikin aikamoinen pelimies ja suhteemme päättyi aikoinaan, koska hän petti minua.Miten niin naisena? Minä naisena en ikinä hoksaa mitään sormuksia, en todellakaan osaa erikseen tuollaista katsoa, vaikka olisin kiinnostunutkin. Vastaavasti tunnen paljon miehiä, jotka saattavat mainita, että jollain oli sormus nimettömässä. Ja itse taas hämmästelen, että enpä tullut katsoneeksi.
En ole tuo aiempi vastaaja, mutta minä ainakin naisena huomaan asioita, joita mieheni ei huomaa.
Ehdottomasti! Vielä spray-purkilla SIKA! ainakin autoon ja kämpän oveen sekä numeroesto puhelimeen!