Uusi tyttis näyttää ihan hirveältä ilman meikkiä,YÖk
Aamut on pahimpia jo joskus Jaksan nousta aikaisemmin ylös en kestä katsoa tyttistä, onneksi yleensä kun nousen hän on jo kerinnyt meikkaamaan.
Kommentit (16)
Mua pierettää ja on kuuma ja kylmä samaan aikaan. Nyt meen hakeen lasillisen Pepsiä.
Ja poikkis on varmaan kaunis kuin finneineen ja amisviiksineen.
no jos nainen näyttää hyvältä meikattuna niin mielestäni ongelmaa ei ole. taitava meikkaaja on parempi kuin luonnonkaunis nainen
mies
Niinhän se on. Ennenkuin vakiintuu seurustelemaan täytyy saada tyttis pesemään naamansa.
Noo seuraavalla kerralla et sitten ota meikkipossua.
Kestät ihan hyvin kumminkin itseäsi katsoa?
Sano se hänelle ja parempi, että yökkäät vielä päälle.
No hyi vittu. Mä onneks nukun pakkelit naamalla ja herään aamuneljältä puuteroimaan nenäni huolimatta siitä että olen yksinhuoltaja ja kukaan ei mun lärviäni kattele. Jos mulla ois mies niin lopettaisin nukkumisen kokonaan et voisin sit meikata läpi yön!
Ap sitten varmaan meikkaa itsekin?
Vierailija kirjoitti:
No hyi vittu. Mä onneks nukun pakkelit naamalla ja herään aamuneljältä puuteroimaan nenäni huolimatta siitä että olen yksinhuoltaja ja kukaan ei mun lärviäni kattele. Jos mulla ois mies niin lopettaisin nukkumisen kokonaan et voisin sit meikata läpi yön!
Olet oppinut virheistäsi, hyvä !
Vierailija kirjoitti:
Tämä vauvapalsta.
Ap taitaa tosiaan olla jo taapero.
Vierailija kirjoitti:
ihanaa mennäänkö naimisiin?
laitatko mulle joka aamu vielä aamupalan?
Tämä vauvapalsta.