Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketkä ne työttömien haastattelut tekee???

Vierailija
02.09.2016 |

Siis kysyn vaa, että mitkä henkilöstöyritykset?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen jokaiselle, joka noihin kuulusteluihin joutuu, ilmestymään paikalle tukevassa humalassa tai ainakin kädet viilleltyinä ja sekavia puhuen. Ette menetä yhtään järkevää työtarjousta.

Mä meen niinkuin NykäsMasa SuomiPopin haastatteluun: "Kaljan otin. Suomalainen tietää, ettei krapulassa ole hyvä olla"

"Nyt on korkki auki. Hämmästyttää ja ihmetyttää. Otin viinaa ihan helvetisti ennen kuin tulin paikalle."

Hik. Niin että olikos teillä mulle sitä duunia viideksi seuraavaksi päiväksi vai ei?

Vierailija
22/25 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän Tämä ole mikään uusi juttu. Kun aikoinaan hoitovapaan jälkeen olin n. vuoden työttömänä niin kyllä silloin piti muutaman kuukauden välein käydä työkkärissä paikan päällä. Nyt kun sitten vuosia myöhemmin olin uudestaan työttömänä niin olin ihmeissäni tästä ettei missään vaiheessa tarvinnut edes käydä paikan päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kandeeko kirjoitti:

käy melkein sääliksi niitä te -keskuksen osaamattomia virkailijoita, eipä noilla vuokrayrityksilläkään miten kään välkkyjä ole.

mutta ei ole ne joita olette äänestäneet.

Villi veikkaus, että samat nykyiset te-toimiston määräaikaiset virkailijat tulee hääräämään noissa henkilöstö sun muissa firmoissa...

Vierailija
24/25 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa tehdään kolmen kuukauden välein suunnitelma ja työttömän täytyy toteuttaa se tai edes osoittaa yrittäneensä.

Tekisi hyvää tavata joku kolmen kuukauden välein ja päivittää selityksiä, miksi ei ole pannut tikkua ristiin työnhaun eteen.

Ne, jotka haluaa töihin hyötyy tästä. Ne, jotka ei halua, haistakoon tiedätte kyllä.

Ihme asenne tässäkin ketjussa on. Näkee kyllä luinka paljon OIKEASTI työttömiä on ja on aikakin lopettaa loisiminen, tai siitä maksaminen.

Töissä käydään koko ajan. Työtön saa ilmaista rahaa, on se nyt vähintä mitä voi tehdä köydä näyttämässä naamansa kolmen kuikauden välein.

Luuserit, hävetkää. Tsempparit, tsempatkaa!

Vierailija
25/25 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsissa tehdään kolmen kuukauden välein suunnitelma ja työttömän täytyy toteuttaa se tai edes osoittaa yrittäneensä.

Tekisi hyvää tavata joku kolmen kuukauden välein ja päivittää selityksiä, miksi ei ole pannut tikkua ristiin työnhaun eteen.

Ne, jotka haluaa töihin hyötyy tästä. Ne, jotka ei halua, haistakoon tiedätte kyllä.

Ihme asenne tässäkin ketjussa on. Näkee kyllä luinka paljon OIKEASTI työttömiä on ja on aikakin lopettaa loisiminen, tai siitä maksaminen.

Töissä käydään koko ajan. Työtön saa ilmaista rahaa, on se nyt vähintä mitä voi tehdä köydä näyttämässä naamansa kolmen kuikauden välein.

Luuserit, hävetkää. Tsempparit, tsempatkaa!

Jos tuo 17 miljoonaa osoitettaisiin vaikkapa avuksi sellaisille pienyrittäjille, joiden liiketoiminta osoittaa kasvua, mutta yrittäjällä ei ole vielä mahdollisuutta palkata työntekijää, niin siitä saataisiin suurempi hyöty. Pieni yritys saattaisi kasvaa ja palkkaisi kenties lisää työntekijöitä.

Nyt nuo rahat, veronmaksajien rahat,  taitavat päätyä samaan osoitteeseen ja samoille henkilöille, joille päätyi suurin osa yksityisten vastaanottokeskusten perustamisesta, eli veronmaksajien rahoista.

Tämän kyseisen firman liikevaihto kasvoi vuodessa 365%.  Eipä ole tuollaista lukua tullut vastaan koskaan.

Se on muuten sama firma, jonka hallituksen jäsenistä yksi on Kokoomuksen istuva kansanedustaja ja muutamalla muullakin on vahvat siteet politiikkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi