Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeesti mitä virkaa yliopiston opiskelijahaalareilla muka on?

Vierailija
02.09.2016 |

Aika rumilta me mun mielestä vähän näyttää.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok ne on. Tosin en itse jaksa enää käyttää, kun ammattisurkealaiset ovat varastaneet tuonkin

Vierailija
2/16 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ne ei enää kehtaa käyttää tavallisia kurahaalareita, niin on keksitty tuollainen suoja-asu, että voi kännissä möyriä kuraisessa maassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vähän omituista, että niitä näkyy melkein päivittäin jollain päällä. Roikkuu puolitangossa ja sit ollaan niin cool.

Vierailija
4/16 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojaa omia vaatteita rälläykseltä ja yhteenkuuluvuuden tunne muiden opiskelijoiden kanssa. Itse en tosin omista.

Vierailija
5/16 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut haalaria enkä teekkarilakillakaan ole ikinä mitään tehnyt. Kerran kaksi pitänyt vappuna päässä, that's it.

Vierailija
6/16 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok ne on. Tosin en itse jaksa enää käyttää, kun ammattisurkealaiset ovat varastaneet tuonkin

Mulla, ammattisurkealla, oli ne jo 20 vuotta sitten käytössä. Hyvät vappuna kontatessa pitkin kaupungin katuja. Kaikenlaista sukkahoususekoilua harrastaessa myös :D. Käypä haalari myös taloa rakentaessa ja maalatessa.

Vierailija
7/16 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun ne ei enää kehtaa käyttää tavallisia kurahaalareita, niin on keksitty tuollainen suoja-asu, että voi kännissä möyriä kuraisessa maassa.

:D

Vierailija
8/16 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suojaa omia vaatteita rälläykseltä ja yhteenkuuluvuuden tunne muiden opiskelijoiden kanssa. Itse en tosin omista.

Joo, tossa on varmasti jotain samaa kuin päiväkodin pihalla lapset tuntevat yhteenkuuluvuutta, kun kaikilla on samalaiset Rukan kurikset jalassa! :)

Vierailija
9/16 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppärä tekosyy örveltää kännissä.

Vierailija
10/16 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on hyvää mainospinta-alaa myytäväksi firmoille niin saa oppilasjärjestöt sponssirahnaa ja plussaa tietty se suojaominaisuus.

Vierailija
11/16 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuului siihen aikaan. Ihan hauskahan niissä oli ördätä. Tapasin miehenikin niissä ja haalarit hänelläkin oli. Nykyään pidämme niitä remppahommissa. Tulee nostalginen olo. Mies näyttää ihan yhtä suloiselta haalareissa nyt 20 vuoden jälkeen kuin silloin vappuna, vaikka kummallakin "haalarit olivatkin vähän kaapissa kutistuneet".

Vierailija
12/16 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt ei ole mitään logiikkaa.

Vierailija
13/16 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei vai? Kyllähän kännissä örveltämiseen jopa keskellä päivää suhtaudutaan paljon hyväksyvämmin kun on pukeutunut opiskelijahaalareihin.

Vierailija
14/16 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei vai? Kyllähän kännissä örveltämiseen jopa keskellä päivää suhtaudutaan paljon hyväksyvämmin kun on pukeutunut opiskelijahaalareihin.

Sinun väittämäsi on se, että haalarit ovat tekosyy ryyppäämiselle. Oikea syy on joku muu, mutta ääneen lausuttu syy on haalarit. "Vedän viinaa, koska minulla on haalarit." Koska olen opiskellut kolmessa eri tiedekunnassa ja kännien määrä on jo tilastollisesti merkittävä otos sekä laadullisesti ja määrällisesti, osoitan väitteesi vääräksi. Kännääminen ja haalarit toki liittyvät yhteen (kuten kuuluisat kesä, jäätelö ja hukkumiskuolemat), mutta tekosyystä ei voida puhua.

Vierailija
15/16 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko keskustelu täynnä kateellisten amispaskojen vikinää. miten muuten joku yksittäinen vaatekappale saisi noin passiivisagressiivisesti värittyneitä kommentteja osakseen. Hajotkaa amikset :D

Vierailija
16/16 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sen varjolla voi lähestyä naisia ja kysyä että minkäs alan opiskelijoilla on tuollaiset haalarit. Aluksi luulin että vain AMK opiskelijoilla on haalarit mutta nyt kuulin että yliopistolaisilla oli ensimmäisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi