Kävin kaupassa ja ostin samalla tyttöystävälle siteitä
Kassa katsoi ripsienpidennystensä alta minua kuin jotain sairasta perverssiä ja meinasi kieltäytyä myymästä sidepakettia.
Ihan oikeasti, mitä helvettiä?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ymmärrät varmaan, mitä outoa siinä on että mies ostaa kuukautissuojia... Ei se myyjä voi tietää että ostat niitä naiselle.
Ei se voi tietää, mutta jos sillä on yhtään älynystyröitä, se voi kyllä päätellä niin. Kieltäytyykö ne myymästä kissanhiekkaakin muille kuin kissoille?
Vertasit juuri naispuolista seurustelukumppania lemmikkieläimeen. Well done, naisvihaaja!
Onnea vaan sinullekin terävästä älystäsi! Sanoin toki, että tyttöystävä ja kissa on täysin sama asia.
P.S. Kissat on kivoja.
Ei tarvitse heittäytyä ilkeäksi!
Huono provo. Ei kukaan myyjä kieltäytyisi myymästä siteitä. Niitä saa myydä vaikka pikkupojille. Ja ei ne myyjät muutenkaan ajattele mitä asiakkaat ostaa.
Kivasti nolasit tyttöystäväsi. Nyt koko Suomi tietää, että hänellä on menkat ja käyttää vielä siteitä.
Vierailija kirjoitti:
Yritin kerran ostaa kondomeja (olen nainen), niin kassa kutsui myymäläpäällikön paikalle ja he kysyivät minulta: mitä tämä on oikein olevinaan? Hyvin vihaisesti ja paheksuen. Häivyin äkkiä.
olisit ostanut naisten kondomi pönttö!
Vierailija kirjoitti:
Huono provo. Ei kukaan myyjä kieltäytyisi myymästä siteitä. Niitä saa myydä vaikka pikkupojille. Ja ei ne myyjät muutenkaan ajattele mitä asiakkaat ostaa.
Ei niitä pikkupojille kuulu myydä!
Vierailija kirjoitti:
Kivasti nolasit tyttöystäväsi. Nyt koko Suomi tietää, että hänellä on menkat ja käyttää vielä siteitä.
Kukaan ei kuitenkaan tiedä, kuka ap:n tyttöystävä on, joten käytännössä kukaan ei tiedä mitään.
Mitä väliä sillä on, vaikka mies ostaisi niitä vaikka sitten tyydyttääkseen jotain omaa fetissiään? En minä banaaniakaan kieltäydy myymästä, vaikka jollekin tulisi mieleen että nainen saattaa tyydyttää sillä itseään.
En minä myyjänä mieti, mihin asiakkaat mitäkin käyttävät. Se kun ei kuulu minulle.